Wer nutzt diese Software?

Whether you sell online or in store, Square for Retail can work for SMB to Mid Market businesses from wine to apparel and more.

Durchschnittliche Bewertung

167 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $60/Monat
    Preisinformationen
  • Preisinformationen $60 per location/ month. $20 per additional location.
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Square
  • https://squareup.com/

Über Square for Retail

Square for Retail has all the tools you need for smooth selling with software, hardware, and payments built just for retailers. Sell in store and online seamlessly with an integrated online store. Ring up a sale in seconds with our easy-to-use iPad POS. Track and transfer multi-location inventory and understand your profit margin. Manage your employees with timecards. Add inventory from your POS and instantly create customer profiles. Generate and print barcode labels. Get started free.

Square for Retail Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Barcode / RFID
  • Check-in / Check-out
  • Entsorgungs-Nachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendienst-Historie
  • Nachverfolgen von Abschreibungen
  • QR-Code
  • Reservierungen
  • Standortverfolgung
  • Wirtschaftsprüfungs-Verlauf
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Echtzeit-Auftragseintrag
  • Entfernte Auftragserfassung
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Lagerhaus-Management
  • Management von Lieferrückständen
  • Versand-Management
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsverfolgung
  • Backorder Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Retourenmanagement
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen
  • Barcode-Generierung
  • Barcode-Scanning
  • Benutzerdefinierte Etiketten
  • Erhalten von Etiketten
  • Etikettenvorlagen
  • Inventarverwaltung
  • RFID
  • Seriennummern-Nachverfolgung
  • Versandetiketten
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • Einkauf
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Materialwirtschaft
  • Produkt-Management
  • Produktions-Management
  • Retourenmanagement
  • Supply-Chain-Management
  • Versand-Management
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsoptimierung
  • Bestückung
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Fertigungsbestandsmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Product Identification
  • Prognose
  • Einzelhandel-Management
  • Einzelnes Geschäft
  • Feinkost-/Restaurant-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kraftstoff-Management
  • Kraftstoff-POS
  • Lebensmittelgeschäft-POS
  • Lotterie-Management
  • Mehrere Geschäfte
  • Mitarbeitermanagement
  • Preisliste
  • Treueprogramm
  • Auftragsmanagement
  • Automatisierter Kartendruck
  • Kundenkonto-Profile
  • Produktion-Nachverfolgung
  • Schaft-Zählung
  • Sendungsverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Bestell-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Retourenmanagement
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Prognose
  • SKU / UPC-Codes
  • Seriennummern-Nachverfolgung
  • Strichkodierung (Barcode)
  • Zuweisung
  • Barcode-Scanning
  • E-Commerce-Integration
  • Elektronische Unterschrift
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkonto-Profile
  • Mehrere Standorte
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Retail POS
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Barcode-Scanning
  • Elektronischer Handel
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundentreueprogramm-Unterstützung
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Touch-Screen
  • Verkäufe nachverfolgen
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • E-Mail Marketing
  • Elektronischer Handel
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Versand
  • Waren-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • Fass-Management
  • Inventarverwaltung
  • Keller-Management
  • Produktion-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS
  • Weingut-Management
  • Weinklub-Management
  • Bar-POS
  • Barcode-Scanning
  • Benutzerzugriff-Genehmigungen
  • Elektronischer Handel
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundentreueprogramm-Unterstützung
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Verkäufe nachverfolgen

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Square for Retail

I have mixed feelings. I like the look/feel of the old app better. It seemed more user friendly.

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.8.2017
Nate F.
Owner
Musik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the ability to transfer inventory from one store to another. I like the ability to have employees clock-in/clock-out to keep track of pay and what items a specific employee sells. I like the ability to adjust quantities from the app instead of just the dashboard.

Nachteile: I don't like that I can't view another store's inventory from the app. Very often, I find myself saying, "We don't have that in-stock here, but I know it's in-stock at our other location." It'd be very helpful to be able to type in an item and view quantity in-stock for all locations. I also HATE that there are not "tickets" available anymore. I own a music store that offers instrument repairs and we also have special orders. For instrument repairs - the amount is variable depending on what needs done and I also notate the transaction with the instrument type, brand, serial number - what parts were used, and what was done under the "Quantity and Notes" section. I don't want to have to look up that information and type into a transaction with the customer standing at the register. In the other app, I could do all of that when no one was in the store and save it as a ticket. Then when they come into the store, all I had to do was pull up the ticket and they were good to go. Same with special orders. I don't want to add inventory into Square, assign it a price, add the SKU, put it into a category, set the quantity, etc., if I'm not going to STOCK the item. So for special orders, I like to just type in the information under "Custom Amount," but I do like to notate the transaction under "Quantity and Notes" with the title and SKU so I can look back and see what it was. I don't want to do that typing when a customer arrives, so I prefer to save it as a ticket. Now I can't do that.

Best POS system I've found

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.4.2019
Julianne H.
Writer
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As a small business owner, I would highly recommend Square over other services that have higher fees and monthly charges. It's easy to use and I almost never experience glitches, so customer service isn't even needed that much.

Vorteile: Despite what I wrote in my "cons", this really is the best software I've found for card sales for my company. Most of them charge you a monthly fee in addition to a percentage of every sale, which thankfully is not the case with Square. It's very easy to use if you're not familiar with POS software. Customer service is also very easy to reach and quite friendly from my experience.

Nachteile: Unfortunately, you have to buy their most expensive software to only have 2.4% taken out from every credit card purchase. Otherwise, you'll be charged more. I know that's just how POS systems are... but it's too bad we are charged a percentage of every purchase to simply use their product, given it's not their money. I also wish there were more customization features available. I just used Quickbooks (which is compatible with Square) instead of Square itself to do all the customizing so I also didn't have to put Square advertisements on all of our receipts, which doesn't look very professional.

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