OnAvaya

von Avaya

4 / 5 11 Bewertungen
OnAvaya

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Testversion Nein

Angaben zum Hersteller

  • Avaya
  • http://www.avaya.com

Über OnAvaya

Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities.

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OnAvaya Funktionen

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Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für OnAvaya

Over all a good product

Mit Google übersetzen Bewertet am 5.3.2019
Supervisor
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall my experience with OnAvaya has been a positive one. It's a good, not great, call management tool for softphone usage. I like Avaya's various other products and look forward to testing and possibly implementing Avaya Aura Pro. For now, OnAvaya meets my company's basic needs and has been a solid performer in softphone technology.

Vorteile: I can depend on OnAvaya to maintain a solid connection
Very clear call quality
Integrates well with older software
Easy to train employees to use
Doesn't drop calls, especially during a transfer

Nachteile: It's limited on how much usage load it can take at any one time
Some of the training is muddy on how to upgrade or add features

Used as desk phone

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.1.2018
Thomas B.
Tier 3 Support Analyst
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Learned about how to navigate and support the application.

Vorteile: What i like most about the software for this tooll is that is allows end users to manage the phone settings themselves. Giving end users power relieves the amount of pressure on support teams to manage those resources.

Nachteile: What i have found to be be the most complicated issue with the software is that it can be a bit complicated at times for end users to master.

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