UseResponse

Wer verwendet UseResponse?

Am besten für jede Art von Unternehmen wie Banken, Universitäten, Betreiber von Telekommunikationsnetzen, Mobilfunkbetreiber, iOS- und Android-Markt-Verkäufer. Am häufigsten von Unternehmern, Support-Managern und Marketing-Agenten verwendet.

Was ist UseResponse?

All-in-One-Support-Suite, um Kunden-Feedback zu bekommen und Unterstützung für nur $ 15/Monat. In erster Linie als selbstbetriebene Lösung verwendet, die auf dem Server mit Cloud-Option installiert ist, kann UseResponse einfach eingebettet und eingesetzt werden.

UseResponse – Details

UseResponse

http://www.useresponse.com

Gegründet 2011

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UseResponse – Preisübersicht

UseResponse bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von UseResponse ist ab 15,00 $ verfügbar.


Startpreis

15,00 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

UseResponse – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows

Training

  • Live Online
  • Dokumentation

UseResponse Funktionen

  • Fall-Management
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Klassifikation der Beschwerden
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Problem-Nachverfolgung
  • Qualitätssicherungs-Management
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social Media-Überwachung
  • Umfrage-Management

Siehe die vollständige Beschwerdemanagement Software Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration

Siehe die vollständige Help-Desk-Software Liste

  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Ideen-Rangliste
  • Ideenfindung
  • Kollaboration
  • Mind-Maps
  • Statusverfolgung
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Ideenmanagement Software Liste

  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Entscheidungsbaum
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Siehe die vollständige Wissensmanagement Tools Liste

UseResponse Alternativen

Mehr Alternativen zu UseResponse

UseResponse – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,7/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,9

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Verifizierter Rezensent
Development Strategy Coordinator
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.7.2018

"Compares to competing products at competitive price point."

Vorteile: We switched to their feedback forum tools from another product. UseRepsonse offers similar features for a much better price. Migration, setup, and customization are simple and straightforward. Staff is extremely responsive with support.

Nachteile: While we have largely been please with the feedback forum capabilities, more granularity in things like feedback type and individual forum access would be great.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.7.2018
Michael S.
Director Of Development
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.11.2017

"Powerful, easy to use,fantastic customer support"

Kommentare: 1) I can provide managed customer/ticket support
2) I can easily integrate new custom support team members into the process
3) I can teach users about my site interactive to my support system
4) I can provide a 'Feature Request' system that I can use to not only assess user needs/desires but also keep them in the loop about status of those requests.

Vorteile: Right now my favorite feature is the 'inline' FAQ whereby I can add a 'What's This?' icon anywhere on my site which then pops up the UseResponse widget with an FAQ related to the user's current asset. This is fully integrated to the support system allowing me to both inform users of features interactively and allow for extended/related answers and even customer support. I tested a number of popular/leading competing services and found UseResponse to be the most comprehensive and easy to use of all of them and the price is decidedly right. For me the final deciding factor was that a company that creates customer support software in fact provides superior customer support too. I was able to learn about and set up all the features I needed with direct and caring support. I don't often 'gush' about software (actually usually I gripe :) ) but UseResponse IMHO deserves it.

Nachteile: So far not much. The only feature I'd love to include is the ability for FAQ/Articles to link to other articles inside the widget. Right now you are limited to either the sidebar of related articles (which keeps you in the widget) or adding a hyperlink to an artcile which opens a new browser window. I"m told they are working on that too though so that would leave me with nothing to complain about.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.11.2017
Vishal J.
CEO
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.2.2016

"your article, faq formating sucks"

Kommentare: We are considering leaving your service as your base design is pretty old style looking. You should consider modernizing it. Check out how Square space Knowledge base looks, we would like something which looks as mdoern as that https://support.squarespace.com/hc/en-us/categories/200352188-Knowledge-Base And the FAQ page should be modern like https://www.qapital.com/faq you can check how old looking http://withjoy.useresponse.com looks which is why we are likely to leave the service even though we have paid for it.

Antwort des Softwareanbieters

von UseResponse an 2.2.2016

Hello Vishal,
In order to supply with good service, we are ready to assist you in integration of the system with website + customizing the look and feel of articles and knowledge base to your requirements.
As system is very flexible, we try to utilize the common way of providing support in package, but not everyone would be amazed with features we have and UI we provide.
Let us know if you can consider using our service, if we are to provide better UI for your needs in order for you to change your mind in regards to this review.
Hope you would give us a chance to make product better and change your opinion here.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.2.2016
Loveday A.
Project Manager
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.3.2017

"UseResponse: an All-in-One Solution for your Help Desk and Support Suite."

Kommentare: UseResponse has proved to be one of the Best decisions we undertook. We were looking for an All-in-One Solution to enable us to manage Our Customer Support Solutions, and UseResponse turned out simply great. We used the Trial version, and got Our Team to test every aspect of the system, and were very happy with the outcome and Information gathered were thoroughly analysed and formed part of Our decision to upgrade. The System interface is highly customisable to Our needs, and it's easier for Our Team to use Its Self-Service Community integration to Gather ideas, Topic Voting, aggregate Problems, Questions, provide support with this great customer feedback software, help desk ticketing system packed in one simple solution. Digging deeper, we utilised the Help Desk Analytics Tools (HDAT) to measure Support Agents Performance. One other great feature is the Intelligent Ticket Processing (ITP) and the ease with which All requests aggregated in one inbox from different support channels. I will highly recommend anyone whose Business is looking for a seamless Combination of Help Desk + Multilingual Knowledge Base Features and API integration and Mobile ready (IOS and Android integration). Throughout the integration Process, the UseResponse Team were of immense support. Their Customer Support Team is great. UseResponse is Value for money.

Vorteile: Unique feedback system
Social Integration
Content analysing
Multi lingual knowledge bases
Unified Agents interface for all platforms
Fast customer support and problem-solving
Unique feedback system
Ticket merge
Restful API, IOS, Android integration
Several Feedback sources: community portal, embedded widget
Ease of Installation

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.3.2017
Natraj K.
CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.7.2018

"3 Years experience was great! Quick email responses and Great Documentation"

Vorteile: Simple UI with great functionality, lot of documentation and support is fantastic.
Simple to implement and immediate email support.

Nachteile: Email functionalities and integrations like Zendesk is missing. As you improve on these, it would be great.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.7.2018