Decision Time Meetings

Wer verwendet Decision Time Meetings?

Cloudbasierte Meeting-Verwaltungslösung, mit der Unternehmen jeder Größe Meetings mit Agenden, Vorstandssitzungen, Protokollen, Berichten und mehr erstellen, suchen und verwalten können.

Was ist Decision Time Meetings?

Decision Time Meetings ist eine papierlose Meeting-Lösung, die die Verwaltung formeller Meetings für Organisatoren vereinfacht, Teilnehmende effektiver macht und die Kosten senkt. Mit dieser cloudbasierten Anwendung kannst du alle deine Meetings, Agenden, Vorstandssitzungen, Protokolle, Berichte und andere Dokumente einfach erstellen, verteilen, suchen und verwalten.
Decision Time Meetings ist eine funktionsreiche, einfach zu bedienende Plattform, die deine Unternehmensführungspraktiken unterstützt und ermöglicht, wodurch Zeit und Geld im Prozess gespart werden.

Decision Time Meetings – Details

Decision Time

https://www.decisiontime.co.uk/

Gegründet 2003

Decision Time Meetings mit ähnlichen Produkten vergleichen

Startpreis

25,00 £/Monat
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Decision Time Meetings – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Telefon-Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Linux (Desktop)
  • Chromebook (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Decision Time Meetings Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Authentifizierung
  • Beauftragtenverwaltung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Datei-Verwaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Digitale Unterschrift
  • Dividenden Verwaltung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenprüfung
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Firmengründung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Jährliche Einreichungen
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kritischer-Termin-Meldungen
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Meeting-Management
  • Mischkonzern
  • Offline-Zugriff
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SSL-Sicherheit
  • Shareholder-Verwaltung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Termin-Fristenmanagement
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Unternehmensregister
  • Veranstaltungskalender
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Versionskontrolle
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Firmensekretär Software Liste

  • Agenda verwalten
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anwendungsverschlüsselung
  • Aufzeichnung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildschirm teilen
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Einmalige Anmeldung
  • Erinnerungen
  • Filesharing
  • Gruppenarbeitsräume
  • HD-Audio/-Video
  • Host-Steuerung
  • Interne Sitzungen
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Meeting-Management
  • Meeting-Notizen
  • Meetings sperren
  • Mobiler Zugriff
  • Privater Chat
  • Präsentations-Streaming
  • Sprachanrufe
  • Tagungsraum-Buchung
  • Teilnehmer-Management
  • Terminplanung
  • To-do-Listen Verfolgung
  • Tools zum Vorbereiten von Meetings
  • Umfragen & Feedback
  • Video-Layouts/-Ansichten
  • Videokonferenzen
  • Virtuelle Hintergründe
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Meeting Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Authentifizierung
  • Automatische Sicherung
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Datei-Verwaltung
  • Digitale Unterschrift
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenprüfung
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Unterschrift
  • Email-Einladungen und Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Filesharing
  • Inhalt-Bibliothek
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kundenspezifisches Branding
  • Meeting-Management
  • Meeting-Notizen
  • Mitgliederverzeichnis
  • Offline-Zugriff
  • Protokoll-Management
  • SSL-Sicherheit
  • Sichere Datenspeicherung
  • Suchen / filtern
  • To-do-Listen Verfolgung
  • Umfragen & Feedback
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Veranstaltungskalender
  • Versionskontrolle
  • Volltextsuche
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige Vorstandssitzung Software Liste

Decision Time Meetings Alternativen

Mehr Alternativen zu Decision Time Meetings

Decision Time Meetings – Erfahrungen

Alle 31 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
25
4
6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Anna H.
Anna H.
PA to the Foundation Secretary
Bildungsmanagement, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.2.2020

"Making Governance So Much Easier"

Kommentare: Installing DecisionTime has been a revelation. We planned to phase it in over one School term, but the Governors found it so easy to use we were able to switch over early. The front end is simple to use, but it offers all the functionality we need. We are already finding ourselves adjusting and modernising our board processes in response to the product. Board papers can be made available to Board Members as they are finished with packs not being held up in their entirety waiting for that last report. The team at DecisionTime are unfailingly helpful, responding quickly to queries and keeping in touch with regular reviews after implementation.

Vorteile: This product is intuitive and easy to use for both organisers and meeting attendees. It is reliable, with no problems accessing it, and secure. New Board Members can be trained in half an hour . Action points can be tracked through the task facility. The customer service is second-to-none.

Nachteile: There is some lack of flexibility around how you make meetings visible to Board members not due to attend and roll out board member changes to all future meeting attendee lists (we plan our annual schedule 18 months ahead) - but DecisionTime are working on the solutions!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 21.2.2020
Val S.
PA to the Chief Executive
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.3.2021

"Easy to use system with great customer support"

Kommentare: From both a meeting organiser and attendee perspective, I've found the sytem easy to use. The ability to view meeting papers offline is also very useful.

Vorteile: The system is so intuitive, we have found little or no training is needed for new users.

Nachteile: It took us a while to figure out how to get our Excel spreadsheets uploaded to Decision Time correctly. The spreadsheet would load, but not be legible. We have resolved that now though by modifying our spreadsheets.

Antwort des Softwareanbieters

von Decision Time an 6.4.2021

Thanks for the feedback Val. Whilst we were delighted to be chosen among the six alternatives that were also considered, we never rest on our laurels. We'll always strive to ensure the system is very easy to use because we recognise how important this attribute is to our clients.

We're looking forward to sharing some new features with you shortly.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.3.2021
Grace B.
Office Manager and Executive PA
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.9.2021

"Simple, easy to use and effective"

Kommentare: It has been a huge admin relief.
Its an easy to use piece of software that keeps everything in one place.
You can add and take things away quickly.
you can set permissions which helps with confidential items
Board members and staff have picked up using it straight away.

Vorteile: The implementation went very well, it was very easy to set up individuals and areas needed.
it is visually very good to look and at and very easy to navigate around.
the ease of adding papers and taking them away.
having permissions to allow Board members or staff to see some papers and not others

Nachteile: We had a couple of things we wanted adding like a discussion option for an item but the support team were great and were able to implement this for us.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.9.2021
Michael T.
Software Engineer, MI and Microsoft 365 Specialist
Non-Profit-Organisation Management, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.5.2021

"Seamless implementation of Decision Time"

Kommentare: After using Decision Time for a couple of months, we are extremely pleased with the experience we have had so far. It is far superior to our previous system; easier to use, good end user experience and great working relationship with Decision Time.

Vorteile: • Easy to use.
• Quick and seamless implementation.
• Straightforward Active Directory Integration setup.
• Great support from the Decision Time team.
• Decision Time are easy to work with and take feedback onboard.

Nachteile: One slight disadvantage is that it can be quite time-consuming managing both Groups and Committees separately. If these were managed together, it would reduce the overhead of having to add members to Groups then additionally to Committees.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.5.2021
Paula M.
Director
Bildungsmanagement, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.4.2021

"Effective Managment and Support of Management Meeting with Partner Universities in China"

Kommentare: The China Joint Colleges Office [CJCO] provides administrative services to University College Dublin’s three Joint Colleges in China: Beijing Dublin International College (BDIC), Chang'an Dublin International College of Transportation (CDIC), and Guangzhou Dublin International College of Life Sciences & Technology (GDIC) The Covid situation and our inability to meet face to face means that it is more important to have regular formal meetings with colleagues in Xi’an, Beijing, and Guangzhou. By necessity, these meetings must follow a more focused/structured format and they need to be documented efficiently. The Decision Time meeting management system has transformed our approach to all component of the meeting process. The CJCO team have experienced immediate benefits from this transformation including but not limited to:
• Improved effectiveness and reduced the time for preparing and running meetings.
• Better engagement and more information for better decisions.
• Strong focus on making, recording and distributing meeting decisions and follow-up tasks.

Vorteile: Excellent customer service and training ensured that we were using Decision Time effectively - right from the beginning of the trial The ease of creating, editing, and updating Agenda Templates for our various committees underpins the speedy preparation of meeting agendas. The auto-renumber facility for agenda items allows total flexibility in structuring or formatting meetings. The immediate linkage between agenda items and associated briefing documents has transformed the way in which committee members engage / participate in meetings. Attendees are better prepared and they are exchanging notes / clarifying issues in advance of the meetings. As a result, discussion time is reduced and more focus is given to decision making and to the assignment of follow up tasks. Decision Time "imposes" an intuitive structured flow to our meetings that has dramatically eased the administrative burden of organising / supporting meetings and recording / documenting meeting decisions / outcomes / actions, etc.

Nachteile: Minor concerns about the formatting of word documents generated when downloading meeting outcomes have been flagged with Decision Time. They are making efforts to provide meeting organisers with greater control over the format of meeting outcome documents generated by Decision Time.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.4.2021