CASH+ Call Accounting Software

CASH+ Call Accounting Software

von Hansen Software

Wer verwendet CASH+ Call Accounting Software?

Nordamerika und die Karibik. Nordamerikanisches Wählmodell.

Was ist CASH+ Call Accounting Software?

CASH+ Call Accounting wurde von der Hansen Software Corporation entworfen und entwickelt.

CASH+ ist mit Geschäftstelefonsystemen wie Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite, Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty und vielen mehr kompatibel.

Von Hotels, Anwaltskanzleien, Vertriebsorganisationen bis hin zu Langzeitpflegeeinrichtungen: CASH+ kann in vielen Branchen als wertvolles Tool eingesetzt werden.

Installiere CASH+ in deinem Büro für eine leistungsstarke Berichterstattung.

CASH+ Call Accounting Software – Details

Hansen Software

http://www.hansensoftware.com

Gegründet 1990

CASH+ Call Accounting Software – Kostenübersicht

CASH+ Call Accounting Software bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von CASH+ Call Accounting Software ist ab 575,00 $/einmalig verfügbar.

Startpreis

575,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

CASH+ Call Accounting Software Funktionen

Call Accounting Software
Anruf-Volumen
Anrufer-Identifikation
Anrufüberwachung
Berichterstattung durch Erweiterung
Eingehende Berichterstattung
Gesprächsdauer
Outbound-Berichterstattung
Protokoll über Personen, die geantwortet haben
Verwalten nicht bearbeiteter Anrufe

CASH+ Call Accounting Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 35 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Jeff S.
Technical Services Assistant
Marktforschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.12.2019

"Exceptional Technical Support Staff"

Vorteile: I wanted to thank you again for going above and beyond to help us at The DRG upgrade our call recording hardware. The process went smoothly without issue, and our call center was able to resume dialing on schedule. The system has been stable and running reports is noticeably more responsive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] always kills it for us, thanks for all the good work!

Nachteile: Report retrieval speed was always a pretty slow process. However, the back-end database upgrade during our hardware migration mitigated this concern.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.12.2019
Mohammad Q.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2018

"Great Software, Easy to Use, and Great Customer Service for any Required Guidance"

Kommentare: Allows a hotel to monitor calls from guest rooms and inputs the desired rate per any selected time frame an administrator wants to charge by. Very great product and a better staff.

Vorteile: It allows the tracking of phone calls, has many options to adjust your preferred rates or methods of inputting charges for phone calls.

Nachteile: There is not much not to like. It does need proper set-up which can be a bit confusing for anyone that has not set up any software. However, the customer service and support provided by the agents compensates for any difficulty one may have. In regards to setting up, you can give them a call and they can help you step-by-step in the setup process or even assist you via remote desktop connection.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2018
Douglas B.
System Administrator
Buchhaltung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2018

"Great product for seeing into phone usage"

Vorteile: Works as advertised. Interesting to see where phone usage is throughout the enterprise. Updates provided to keep the software working well.

Nachteile: One downfall is there is not a version engineered to work with our particular phone system, so we are missing out on some reports.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2018
Chris W.
Telecommunications Analyst
Staatsverwaltung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2016

"Awesome company with a great product and service!"

Kommentare: I have used CASH+ at two different locations. The software is great and works as it is reported to work. If issues ever crop up I know I can count on the support staff to make it right. Never had a bad experience with the software, support staff or with follow-up.

Vorteile: It works as described and is solid.

Nachteile: None at this point and I am a long time user having followed them through several upgrades of the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2016
Thierry C.
I.T. Manager
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2017

"Software Update and Customer Service Review"

Kommentare: My Cash + software needed to be updated to correct a little hickup we had.
I dealt with my reo from the beginning and let me tell you that his Customer service skills were amazing. He not only helped me to get the update up and running on the system but he went ahead and corrected another situation without me even having to ask. He emailed my about all the détails and was always on time when we had scheduled phone calls. I would highly recommend Hansen Software based on my rep's great Customer service skills and also would recommend the Cash + Software. I have just renewed my service plan with Hansen Software and I will make sure I renew it because I know I will get the help I need when I need it.

Vorteile: Easy to Use.
Web Access.
Great Customer Service

Nachteile: Not in french.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2017