Wer verwendet Brandox?

Marketing and Communication departments, PR/Event, Press, Advertising agencies, Graphic designers, Photographers, Print shops, Small/Medium Business owners, etc.

Was ist Brandox?

Brandox is an easy-to-use brand management portal for busy marketers and communicators. Quickly find and share brand material internally and externally in a user-friendly visual interface. No difficult setup process or ongoing maintenance required.

Start your free trial now to discover brand management made easy!

Brandox – Details

Brandox

https://brandox.com

Gegründet 2017

Brandox – Kostenübersicht

Brandox bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Brandox ist ab 9,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

9,00 $/Monat

Preisinformationen

Two-week Free Trial. Plans: - Standard - Enterprise - Enterprise Plus

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Brandox Funktionen

Brand Management Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Brandox – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,9/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Victor S.
Experience Architect
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2019

"Perfect for disorganized and busy entrepreneurs (like me) "

Kommentare: It was really cool, I was signed up in a heartbeat, with a free trial, and it felt like if my content fell in place by itself, the pre-configured structure allowed me to categorize my stuff without having to think at all. Kudos to the Brandox gang.

Vorteile: I always know where I can find my reference material for marketing, web, and all other publications. I used to have them all over the place, in different folders, as email attachments, or lost somewhere in cyberspace. the real cool stuff was the neat way to save color scheme, fonts and other essentials for my graphic profile.

Nachteile: It is hard to find something I liked the least, for me, what I normally like the least is when things are complicated and non-intuitive. But on these points they nailed it, it is really simple and neat. Maybe one thing that would have been nice is a one button click to mirror all content on my laptop with the same look and feel. I am old(school) and still like to carry my data with me.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2019
Petronella W.
Corporate Communications Officer
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.8.2018

"Excellent service for all sorts of contacts!"

Kommentare: It saves me time and offers a perfect overview of the current material , it's easy to update and works perfectly for the recipient - for me it's journalists, advertisement, event organisers and even coworkers!

Vorteile: Brandox makes it really easy to choose and send images, logos and pictures to media, agencies and events.

Nachteile: I really wish I knew about Brandox before :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.8.2018
Verifizierter Rezensent
Product Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.3.2019

"Brandox"

Kommentare: Sharing items with suppliers, and clients without having to upload them on wetransfer.

Vorteile: The idea of having a platform where you can share the files is something very beneficial for businesses.

Nachteile: I don't like that when you upload a pdf you can't go through the file in preview mode - we can only view the first page. I don't like that we can't give access to sections, only Brandox page access is possible.

Antwort des Softwareanbieters

von Brandox an 5.7.2019

Thanks so much for taking the time to review Brandox. Reviews like yours help us understand what we're doing right and what we can improve.

We've just launched an update for our Enterprise level accounts that allows SuperAdmins to give section access instead of just page access.

We're also working on more improvements to address the other points you've raised here. Thanks again for choosing Brandox!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.3.2019
Verifizierter Rezensent
Civil Engineer
Tiefbau, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2020

"Organize your business "

Kommentare: Bradox helped me organizing my work and I totally recommend it to all business entrepreneurs.

Vorteile: As a new user, I loved this software as it can ease your life and organize your business. it allows me to categorize my work easily.

Nachteile: as a new user, I'm still figuring it out and trying it and unfortunately, I have nothing to dislike about the software so far.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2020
Caroline R.
Communications manager
Welthandel & internationale Entwicklung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2018

"A great timesaving platform"

Kommentare: Brandox is a great tool for managing and share our company brand assets. And aaah...no more zipped folders or lost files!

Vorteile: It´s so easy to register, set up and share. Brandox is in many ways a true time saver.

Nachteile: To be honest, I can´t think of anything so far.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2018