True Lark

True Lark

von True Lark

Wer verwendet True Lark?

We serve any business that schedules appointments or classes in the fitness, beauty, wellness, and dental markets.

Was ist True Lark?

Best suited for Fitness, beauty, wellness, and dental markets.

Whether responding to missed calls or marketing to your clients, True Lark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day.

With True Lark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7.

True Lark – Details

True Lark

http://www.frontdesk.ai

Gegründet 2017

True Lark – Preisübersicht

True Lark ist verfügbar ab 199,00 $/Monat. True Lark bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für True Lark findest du unten.

Startpreis

199,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

True Lark Funktionen

Chatbot Software
Absichtserkennung
Code-Free Development
Empfindungsanalyse
Kontextabhängige Anleitung
Mehrsprachig
Omnichannel
On-Screen-Chats
Spracherkennung
Sprachsynthese
Virtueller Assistent
Vorkonfigurierte Bots
Wiederverwendbare Komponenten
für Entwickler
Chatbot
Email-Automatisierung
Gruppen-Messenger
Human Handover
Lead-Distribution
Lead-Qualifizierung
Mobiles Nachrichtensenden
Multi-Channel-Kommunikation
Produktempfehlungen
Segmentierung der Audienz
Terminplanung
Video-Chat
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

True Lark – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 40 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5

frontdeskAI get the job done

Bewertet am 21.10.2019
Lucy R.
Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have had a few problems with forwarding and picking up missed calls, but the customer service end of FrontdeskAI is very helpful and efficient.

Vorteile: I like how friendly the software is when texting back and forth with clients. It does a really good job of making sure people feel supported. I also like how easy it is to integrate with our booking software, Mindbody.

Nachteile: It is not the easiest platform to customize. I cannot see the text messages between clients and the AI, and I cannot interject and change the discussion.

Antwort des Softwareanbieters

von FrontdeskAI an 22.10.2019

Hi Lucy,

Thanks for your feedback. We will make sure your share your thoughts with our team.

Amazing!

Bewertet am 22.10.2019
Jonalyn D.
Co-Founder & CEO
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Frontdeskai has saved our business with time and money. They help free up time and money. Most of our customers don’t even realize they are talking to AI.

Vorteile: Easy to setup and plugs into MINDBODY really well. Helps with freeing up our staff to service clients instead of answering phone.

Nachteile: The customer response could be faster or possibly a way to get a live person would help. The AI for some conversations still needs improvements.

Antwort des Softwareanbieters

von FrontdeskAI an 29.10.2019

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate hearing what is working and what isn't.

Freedom!

Bewertet am 24.10.2019
Elin B.
Medical aesthetics/ business owner
Kosmetik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very responsive and willing to do the task requested.

Vorteile: I love having my freedom to not having to deal with a receptionist anymore. Every call is answered and my clients loves the texting service!

Nachteile: I sometimes have to repeat my requests and I also don’t like to have to make calls to customers that doesn’t respond to texts from AI. Also, finding the right service on the menu seems to be an issue sometimes. I have often mentioned if you can’t find the service on the menus, please just book the client for a consultation and I’ll take it from there. I have lost clients over this issue and that is bad for business. Also, a credit card is absolutely necessary in order to reserve an appointment. Groupon customers can NOT be booked for a treatment unless they have a consultation first and can only be booked on Tues, Weds and Thursday. No exceptions. A credit card is needed even if they have a voucher.

not appropriate for multi staff

Bewertet am 16.8.2019
Tamara L.
owner
Sport, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: texting and handling of basic repetitive questions

Nachteile: No way to note actions taken on texts or voicemails from staff, or to designate a call had been handled

Antwort des Softwareanbieters

von FrontdeskAI an 12.9.2019

Hi Tamara,

Thank you for your feedback. We always appreciate hearing how we can continue to improve our product.

Just what I was looking for

Bewertet am 21.10.2019
Crystal S.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Loved it, thank you

Vorteile: So easy, affordable, easy set up, terrific immediate customer service. Always available and never had to wait. Bookings were effortlessly made on my behalf.

Nachteile: Well the only hindrance is that it's text only so if the person's calling from a landline and chooses not to leave a message we can't help them

Antwort des Softwareanbieters

von FrontdeskAI an 22.10.2019

Thank you for taking the time to leave us a review! Great to hear that you've had a good experience.