Clinked

von Rabbitsoft

4.5 / 5 41 Bewertungen
Clinked

Wer nutzt diese Software?

Cloud-based business platform designed to help small to large size businesses manage social collaboration, file sharing, online documents and projects with Google apps integration and more.

Durchschnittliche Bewertung

41 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $99/Monat
  • Preisinformationen 100 users included and unlimited guests
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Rabbitsoft
  • http://rabbitsoft.com/

Über Clinked

Clinked will bring your business closer to your team from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich solution will save your company valuable time whilst improving efficiency. Key features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today.

Clinked Funktionen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Audioinhalte
  • Bildbearbeiter
  • Dokument-Indexierung
  • Elektronische Formulare
  • SEO-Management
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Video-Inhalte
  • Volltextsuche
  • Website-Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Dateitypumwandlung
  • Dateiwiederherstellung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumentaufbau
  • Dokumentenarchivierung
  • Dokumentenaufbewahrung
  • Elektronische Unterschrift
  • Offline-Zugriff
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Dokumentenmanagement
  • Drag & Drop
  • Echtzeit-Synchronisierung
  • Elektronische Unterschrift
  • Kollaboration
  • Suchen / filtern
  • Textnachrichtenversand
  • Verschlüsselung
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Blogs
  • Chat/Messaging
  • E-Mail-Management
  • Fotogalerie
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Newsletter-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Telefonie
  • Umfrage-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen
  • Aktivität- / News-Feed
  • Blogs
  • Datensicherheit
  • Echtzeit-Chat
  • Gruppenmanagement
  • Medienbibliothek
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Tagging
  • Veranstaltungsmanagement
  • Werbemanagement
  • Anonymitäts-Management
  • Beschaffungsmanagement
  • Datenschutz
  • Datenspeicher-Management
  • Dokument-Tagging
  • Kollaboration
  • Projektmanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Sorgfaltspflicht-Management
  • Vorschau sichern
  • Wirtschaftsprüfung
  • Cataloging/Categorization
  • Content-Management
  • Decision Tree
  • Diskussionsforum
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management
  • Anpassbares Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Kalenderverwaltung
  • Mobiler Zugriff
  • Workflow-Konfiguration
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Die hilfreichsten Reviews für Clinked

Client Portal branded for your Business

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.1.2019
Jackie R.
Head Of Sales Marketing
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Clinked is a very promising software for Branded / White Labelled Client Portals. It has a very enterprise look and feel. It has a mobile app which you can request for white label as well, but for a more hefty one time pricing. The features are very spot on for a client portal which is sharing of information, files, and communication with your clients all in one place. Gone were the days that people rely on emails, communicators, all communications can now be done through a single portal and our business looks more professional and organized.

Vorteile: What I liked the most about the software is that the interface is very clean, very organized, and very user friendly. We were able to rebrand the entire customer portal in just a few minutes with our own logo, custom domain name, favicon, and headers for each group / client. Just love how I can embed Google docs into the portal, embed media from external websites like Youtube, Vimeo, Fleeq, Brandquiz, etc. We even have access via their mobile app! Our existing and new clients love it so much!

Nachteile: What we liked the least about Clinked is that there are no integrations to other software that we currently use. The only integration is Adobe Sign which we don't have. Further, the storage limitations for the plan we bought is very limiting, so a lot of the users are suggesting integrations with Google Drive, Onedrive, etc. The member limitations is also a setback as we need to constantly check for available licenses given the limit on the licenses.

Great Client Friendly Portal

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.3.2017
Simon A.
Senior Designer
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great portal for business use. All your information is logged for easy reference . Good features for downloading files and easy for clients to log on and review. Several people can join in which is great for the client. You have everything from files to discussions in one easy accessible place. Been using everyday now for about a year. Would highly recommend

Vorteile: Easy to use. Great for clients to interact. All information in one place. Good options for and easy to use file downloads which clients can comment on. Great to use for reference later as everything relating to each job is in one place. A good modern communication solution.

Nachteile: Picture download box a little small even when enlarged. NO SPELL CHECK which is very frustrating and time consuming especially for clients - can be very off putting.

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