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Was ist Ringover?

RingOver ist ein kollaboratives cloudbasiertes Telefonsystem für kleine und mittlere Unternehmen, Kundendienst- und Vertriebsteams in Europa (Großbritannien, Frankreich, Deutschland, Niederlande, Österreich, Italien, Spanien, Belgien, Schweden, Irland, Portugal, Schweiz). Mit RingOver kannst du von und zu jedem Ort der Welt mit einer einfachen Internetverbindung und deinem Computer oder Smartphone telefonieren.

Wer verwendet Ringover?

Kleine und mittlere Unternehmen in Europa (Großbritannien, Frankreich, Deutschland, Niederlande, Österreich, Italien, Spanien, Belgien, Schweden, Irland, Portugal, Schweiz)

Ringover Software - 1
Ringover Software - 2
Ringover Software - 3
Ringover Software - 4
Ringover Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Ringover das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Ringover

Ringover

4,6 (443)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
108
45
4,7 (443)
4,5 (443)
4,6 (443)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
27,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
51
4,4 (526)
4,2 (526)
4,1 (526)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Ringover

Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Viber
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
On-Demand Kommunikation
Personalisierung
Anywhere365
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Computer Telephony Integration
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Toky
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
NFON
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Anrufer-ID
Umleitung der Anrufe
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zoom Phone
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen

Bewertungen über Ringover

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
23%
3
3%
2
1%
1
2%
Guillaume
CS
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Pleinement confiant

3,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Ivo
Ivo
Advisor in Tschechien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ringover is my preferred VoIP Solution

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have fully integrated Ringover with our automated outbound sales campaigning as well as inbound service desks, the API is well documented and the team at Ringover is to 99% super responsive and helpful! Technical issues are being treated very transparent and are usually quickly resolved.

Vorteile:

Ringover is one of the few providers that operate their own network, in comparison to many other providers that use third parties. This hands you a couple of advantages e.g. amount of available phone numbers.

Nachteile:

Currently Ringover does not support user account for support functions free of charge. So if I have to give access to an accountant or technician inside my organisation I have to have a paid licence for them which I find very annoying.

Antwort von Ringover

vor 3 Jahren

Hello, Thanks for leaving such wonderful feedback. We are happy to learn that you're enjoying using Ringover. Looking forward to continue working with your team! Regards, Team Ringover

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

RingOver as SKYPE alternative

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience tells that with Ringover, I can get great call rates+evaluation tools for team performance.

Vorteile:

Absolutely friendly customer support. Call rates is almost same with Skype. But the quality is much better. No complicated pricing plans or VOIP device requirement. I was surprised why they are not popular like other companies. You can easily track the number calls of yours and your team members. For sales team admin it is essential feature to evaluate the team's engagement. You can receive voice messages via the virtual number. Basic Plan includes virtual switchboard. All the features are easily managed by admin dashboard. Mobile App version works properly. They offer free Trial and they did not charge me for package installation.

Nachteile:

Now I do not have problem with Ringover. But during purchasing and installing the package you need a contact with someone from team. It is not a con but can be automatic process.

Antwort von Ringover

vor 4 Jahren

Thanks for taking the time to share your review. Team Ringover

Yuliyana
Yuliyana
head of central operations in Portugal
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great reporting, but horrible quality call

2,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

it was very easy to set up, onboard he team and access the data the team was generaing.

Nachteile:

We had a great testing experience, however 2 months in the contract, the quality of the calls dropped drastically. Calls would drop, people would not be able to hear the caller..it just made our process very very complex

Ludovic
Manager in Belgien
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Even if the starts was a bit difficult due to a problem with one of the phone number. Everything was fixed after a few days. Since then, no issue and very easy to use.

Nachteile:

We loose sometimes the call when we are in 4G.

Antwort von Ringover

vor 3 Monaten

Hello Ludovic, The quality of customer service is one of the fundamental values ​​carried by our company. We are happy to hear that you are satisfied with your experience with Ringover. Good day and see you soon ! The Ringover team

Alexander
COO in UK
Versorgungsunternehmen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Why would you not choose Ringover?

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Fully enjoyed the beginning and over a year on we still feel the same.

Vorteile:

The ability to have clear visibility of users on calls, listen in, whisper to the user or take over the call. Having a dashboard that is clear and easy to use for all users when put on a big screen, the quick responses of the Ringover team.

Nachteile:

Currently having to pay in euros, which is a very minor issue.

Antwort von Ringover

vor 3 Jahren

Hello, Thanks for leaving such wonderful feedback. We are happy to learn that you're enjoying using Ringover. Looking forward to continue working with your team! Regards, Team Ringover