TripActions

TripActions

von TripActions

Was ist TripActions?

TripActions ist das einzige vollumfängliche Reisemanagementunternehmen. TripActions kombiniert maßgeschneiderte Mobile-First-Technologie mit 24/7-Reiseunterstützung und dem stabilsten verfügbaren Reiseinventar für Unternehmen, Direktkunden und Verbraucher. Durch die Nutzung von KI und intelligenten Daten erstellt das Unternehmen individuelle und dynamische Suchoptionen, die auf den individuellen Kundentreueprogrammen, dem Reiseverlauf und den Präferenzen des Unternehmens basieren.

TripActions – Details

TripActions

https://tripactions.com

Gegründet 2015

TripActions – Preisübersicht

TripActions bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für TripActions findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

TripActions Funktionen

Travel Management Systeme
Erinnerungen
Genehmigungs-Workflow
Management von Beschränkungen
Mobiler Zugriff
Profilverwaltung
Reisebuchungen
Reiseplanung
Richtlinien Managemen-
Spesenabrechnungen

TripActions – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 137 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Everything all in one place!!

Bewertet am 17.2.2020
Maddison P.
Client Support Engineer
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall I absolutely love it and booking trips is extremely easy.

Vorteile: That my entire trip was in one place - and all rewards information can still be applied.

Nachteile: The rental car function needs a lot of work. My receipt showed different information than the company had on one trip which was a painful issue to reconcile.

great!

Bewertet am 20.2.2020
Lauren S.
EA
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Super easy to use-- the agents are extremely helpful and quick to respond

Nachteile: The 70 dollar service fee is a bit steep

Pros and cons

Bewertet am 6.12.2019
Verifizierter Rezensent
People Operations Associate
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Generally good attitude towards tripactions. Coming from non managed our team isn’t crazy about the change, but that’s more of an change management issue. Without the rewards there isn’t anything that employees are crazy about.

Vorteile: CSM’s are great. Help desk team usually is really responsive and helpful. Booking fees are definitely a little on the expensive side. Their reps can go and negotiate rates on our behalf.

Nachteile: Small issues with single sign on. This tickets been open for quite some time. Wished that could prioritize this and close the loop

Horrible for business travelers

Bewertet am 14.1.2019
Laura R.
Sr. Account Executive
Professionelles Training & Coaching, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. Thus, they never adequately address my needs. It is SO frustrating. This is literally the only company I've ever sought out to actively negatively review. They're masking a bad travel experience with a pretty user interface for booking.

Vorteile: The interface is easy to use. However, pretty products do not create for a great user experience--depth of integration and customer service do that.

Nachteile: For business travelers who have status on multiple airlines, this software is pretty miserable. TripActions serves as the barrier between me and my carrier of choice. It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. All I want to do is to be able to contact the airlines myself or have better integration so that 1) I can change things without a third party. In Southwest, I can't change in the app if my flight is late, or if I want to switch (at no cost due to my status) to an earlier flight. With Delta, due to loyalty, often if I call, they will waive change fees for me. However, with TripActions, the integration isn't there and a third party is negotiating on your behalf. It's ineffective and time consuming. Their change fees have to be approved by a manager--this makes it hard to switch flights last-minute and get home sooner. 2) My upgrades aren't invalidated. YUP! You read that right! Because the integration with TripActions and Delta is poor, I am not able to book my seat with status through TripActions. I always end up calling Delta directly to get upgraded. Most recently, though, on a long haul flight from LAX to NYC, Delta confirmed my upgrade, but when I went to check in, I found out TripActions invalidated it when they saw my new class of seat didn't match the initial one I booked. This results in me spending HOURS on the phone/chat feature between Delta and TripActions.

Antwort des Softwareanbieters

von TripActions an 6.8.2019

Hi Laura, Please forgive the delayed response. I'd like to learn more about your experience so that we can make this better for you. Would you DM me so we can start a conversation? Samantha

Fun way to book work travel

Bewertet am 6.12.2019
Verifizierter Rezensent
Client Success Manager, Enterprise Integrations
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I really look forward to booking work travel on TripActions so I can try to earn Amazon dollars. It can just be tough to do so when traveling to the Bay Area because everything is so expensive.

Vorteile: As an employee, I really like that I can earn Amazon gift cards for booking affordable travel options. And I’m sure my employer likes that more budget friendly options are incentivized.

Nachteile: It can be kind of tough to search for hotels, if you’re looking for a specific place that you’ve already decided to stay.