Wer verwendet TripActions?

Webbasierte Reisemanagementplattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Einhaltung gesetzlicher Vorschriften unterstützt, dazu gehören Online-Buchungen, mobiler Zugriff, Berichterstattung, Warnungen/Benachrichtigungen, Ausgabenmanagement.

Was ist TripActions?

TripActions ist eine führende, cloudbasierte T+E-Plattform, die branchenführende Technologie mit herausragendem Reisebüroservice kombiniert und sich schnell zum Standard für Geschäftsreisen und Reisekostenmanagement entwickelt. Weltweit vertrauen mehr als 4.000 Unternehmen auf TripActions, um reisende Mitarbeitende zu schützen und gleichzeitig Kosten zu kontrollieren und Geld zu sparen.

TripActions – Details

TripActions

https://tripactions.com

Gegründet 2015

TripActions – Kostenübersicht

TripActions bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion.

Videos zu TripActions
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Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

TripActions Funktionen

  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige Reisekostenabrechnung Software Liste

  • Berichterstattung / Analyse
  • Dashboard
  • Echtzeit-Warnungen
  • Erinnerungen
  • Genehmigungs-Workflow
  • Kostenverfolgung
  • Management von Beschränkungen
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Reisebuchung
  • Reservierungs-Management
  • Richtlinien Managemen-

Siehe die vollständige Travel Management Systeme Liste

TripActions Alternativen

Mehr Alternativen zu TripActions

TripActions – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 146 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Maddison P.
Client Support Engineer
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.2.2020

"Everything all in one place!!"

Kommentare: Overall I absolutely love it and booking trips is extremely easy.

Vorteile: That my entire trip was in one place - and all rewards information can still be applied.

Nachteile: The rental car function needs a lot of work. My receipt showed different information than the company had on one trip which was a painful issue to reconcile.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.2.2020
Thomas O.
Director of Sales
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2019

"Phone no more"

Kommentare: No longer need to book and expense my own travel - save money out of my own pocket.

Vorteile: Being a road warrior (>125 miles with Delta a year) there is never a shortage of travel issues and problems, but Trip Actions quick customer service (chat function) is always there for you.

Nachteile: - Please integrate the corporate discount rate with BonVoy, I continue to book my hotels outside the system to grab the best rate.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2019
Laura R.
Sr. Account Executive
Professionelles Training & Coaching, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2019

"Horrible for business travelers"

Kommentare: It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. Thus, they never adequately address my needs. It is SO frustrating. This is literally the only company I've ever sought out to actively negatively review. They're masking a bad travel experience with a pretty user interface for booking.

Vorteile: The interface is easy to use. However, pretty products do not create for a great user experience--depth of integration and customer service do that.

Nachteile: For business travelers who have status on multiple airlines, this software is pretty miserable. TripActions serves as the barrier between me and my carrier of choice. It feels like nobody who works there actually flies frequently themselves. All I want to do is to be able to contact the airlines myself or have better integration so that 1) I can change things without a third party. In Southwest, I can't change in the app if my flight is late, or if I want to switch (at no cost due to my status) to an earlier flight. With Delta, due to loyalty, often if I call, they will waive change fees for me. However, with TripActions, the integration isn't there and a third party is negotiating on your behalf. It's ineffective and time consuming. Their change fees have to be approved by a manager--this makes it hard to switch flights last-minute and get home sooner. 2) My upgrades aren't invalidated. YUP! You read that right! Because the integration with TripActions and Delta is poor, I am not able to book my seat with status through TripActions. I always end up calling Delta directly to get upgraded. Most recently, though, on a long haul flight from LAX to NYC, Delta confirmed my upgrade, but when I went to check in, I found out TripActions invalidated it when they saw my new class of seat didn't match the initial one I booked. This results in me spending HOURS on the phone/chat feature between Delta and TripActions.

Antwort des Softwareanbieters

von TripActions an 6.8.2019

Hi Laura, Please forgive the delayed response. I'd like to learn more about your experience so that we can make this better for you. Would you DM me so we can start a conversation? Samantha

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2019
Louise L.
Field Marketing
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2020

"One stop shop for booking business travel"

Kommentare: Every business needs a travel booking app and TripActions works well.

Vorteile: Speed and performance is very fast. Typically this is an issue when canvasing multiple systems to bring up the optimal travel options. You can book all the traditional travel - flights, hotels, cars, etc. I like how they save your travel into different trips which can then be extended as needed. Lastly, they also provide rewards to encourage you to save on travel in exchange for a gift card. Setting up your profile with Rewards information is very easy. Customer support is via chat and usually very responsive.

Nachteile: Since they do pull from numerous sources, it can get confusing when selecting hotel options as to which provide points, rewards, or both. In some instances TripActions also presented pricing that was more expensive than the direct vendor price.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2020
Thiyagarajan G.
Sr Software Manager
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2019

"Good Software"

Kommentare: Great..Improvement on Fare group shopping and categorization

Vorteile: Usable interface and easy navigation.Good reference points and easy/affordable price points on different airports.

Nachteile: we should add more functionalities on the ancillary and LBS(leg based shopping)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2019