Was ist Zoho Desk?

Zoho Desk ist eine webbasierte Kundendienst-Anwendung, dank welcher dein Unternehmen stärkere Beziehungen mit Kunden aufbauen kann. Mit Zoho Desk werden Agenten produktiver, Manager wirkungsvoller und Kunden erhalten mehr Entscheidungsbefugnis. Es ist kundengerecht, bequem zu bedienen, und kostet kein Vermögen. Ein Teil der Zohos 30-köpfigen Suite von Business-Software, bietet dr Zoho Desk die Macht, den Kundendienst ins Herz deines Unternehmens zu setzen.

Wer verwendet Zoho Desk?

Zoho bietet Industrie und berufsspezifische Anwendungen für Sales & Marketing, HR, Help-Desk und Finanzen. Zoho Desk for Business ist für jede Unternehmensgröße und Industrie geeignet.

Wo kann Zoho Desk bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Zoho
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Belgien, Brasilien, Chile und 25 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch und 14 weitere

Zoho Desk Kosten

Startpreis:

14,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Zoho Desk bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoho Desk ist ab 14,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Zoho
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Argentinien, Australien, Belgien, Brasilien, Chile und 25 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch und 14 weitere

Zoho Desk – Videos und Bilder

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Zoho Desk
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5

Zoho Desk Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Automatisiertes Routing
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chatbot
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Diskussionen / Foren
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Feedback-Management
  • Filesharing
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontoverwaltung
  • Kundenbindung
  • Kundendatenbank
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Offline-Formular
  • Personalisierung
  • Priorisierung
  • Proaktiver Chat
  • Problem-Nachverfolgung
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Sentiment-Analyse
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Supportticket-Management
  • Terminverwaltung
  • Textanalyse
  • Textbearbeitung
  • Ticket-Management
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • VoIP-Verbindung
  • Volltextsuche
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Zoho Desk

Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
Gib´der IT eine neue Bedeutung für Dein Unternehmen: https://www.atlassian.com/service-desk Erfahre mehr über JIRA Service Management
Die weltweit erste Kundenmessaging-Plattform für das Unternehmenswachstum
Chat-Tool für die Verbindung zu Kunden über eine mobile App oder auf deiner Website. Unterstützt Chat-Verlauf und Leistungsanalysen.
NinjaOne ist eine nutzerfreundliche All-in-one-IT-Betriebslösung, die von MSPs und IT-Fachleuten geschätzt wird. Erfahre mehr über NinjaOne
Bietet in Echtzeit automatisierte Disk-Backups, Disk-Imaging, Datei-Level-Backups und Bare-Metal-Wiederherstellung für Windows Server und Arbeitsstationen. Erfahre mehr über Kaseya VSA
IT Glue ist eine preisgekrönte Dokumentationsplattform, die IT-Anbietern hilft, den Zeitaufwand bei der Suche nach Informationen drastisch zu reduzieren.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Zoho Remotely is a complete suite of web and mobile apps designed to help teams communicate, collaborate and be productive when remote

Bewertungen über Zoho Desk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
35%
3
6%
2
1%
1
0%
Mehandi I.
Mehandi I.
Junior Conusltant in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review for Zoho Desk

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Business problems which I am solving with Zoho Desk are as such:- 1) Solving customer quries.
2) Solving internal teams queries.
3) Tracking pendign tickets.
4) Collecting tickets from multiple channels.
Benefits:- 1) Saving time.
2) Making our customers happy by timely solution of their queries.

Vorteile:

Things which I like most about ZohonDesk are as such:- 1) Inexpensive 2) Easy to customize, manage and use. 3) User firendly UI. 4) one of the best in the industry. 5) Variety of Functions and customizations available. 6) Easily integrate with multi-channel for collecting tickets. Even more..

Nachteile:

Things which I like least about Zoho Desk are:- 1) Speed at which it works and apart from point 1, there is nothing else which I like least about zoho desk.

Nitin S.
Nitin S.
Senior Graphics Designer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very friendly user interface and easy to integrate

4 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall Zoho desk is pretty much helpful if you are established your paws into a niche market and want to help your customers by providing proper services. Free version might lack some crucial features but you still can be able to handle much more without paying much for start. Learning curve is for non technical people hence one should understand the semantics of each tab.

Vorteile:

We have used this software for customer support and services and its first time we were using such software to analyze customer behaviors based on specific metrics. Zoho desk made it easy for us to deploy a top notch customer support system. We have went through many applications but the thing we liked most about zoho desk was that this looks like standalone app. Startups who are trying to manage a team of customer support can go for free version and get a hand on it.

Nachteile:

Scaling is little bit complicated when you upgrade from free version to the other pricing plan also some modules would have room for improvements and can be able to increase efficiency.

In Betracht gezogene Alternativen: tawk.to und Freshdesk

Gründe für den Wechsel zu Zoho Desk: Pricing is the foremost option. We have chosen zoho desk because its free plan is much feature filled compared to others.

Amira D.
Site Architect in Jordanien
Bau, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An ideal tool to achieve the best tracking and interaction with customer requests

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Zoho Desk has enabled us to interact in an innovative way with customers and increased the cooperation of team members to ensure that all open tickets are closed and all inquiries are answered in the specified times and without delay, which raised the level of satisfaction of our customers with the rapid response to them.

Vorteile:

I appreciate the ease of use and ease of setting up operations in Zoho Desk, as it makes everything go smoothly and the staff can also be in harmony with each other when performing jobs. I love the design of the customer portal, where you find all the information, as well as requests and pending tasks, as well as the dates required to be completed with it. I also love the communication channels that Zoho Desk provides, which keeps the work team connected at all times and under all circumstances. I also like the capabilities that Zoho Desk provides, which also enables customers to easily know the status of their orders, which enhances customer confidence in the organization in general.

Nachteile:

It is not a lot of negative or complicated matters, as it is easy to enable all members of the work team to use it optimally. I really appreciate the very helpful support provided by the Zoho Desk team as well as their regular email guides, which have been instrumental in simplifying things and making the best use of the system.

Verifizierter Rezensent
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...

2 vor 4 Jahren

Kommentare: I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.

Vorteile:

It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out. HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.

Nachteile:

I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite. After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly. The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise. So far, everything does not work as advertised. The support reps keep telling me that their integrations are in BETA. BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens. I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA. I am further contacting my bank and the Attorney General for California. I don’t pay for BETA software. Is there another company that actually fulfills their sales pitches?

Palash A.
Customer Success Head in Indien
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very user-friendly support desk

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall its a very good software in terms of usability. Happy with this.

Vorteile:

User friendly Easy to setup Handles almost all requirements Knowledge base functionality is also good Good Automation

Nachteile:

- Searchability of tickets is an issue. Search with ticket number and many other parameters does not work properly - Zoho changes it pricing/ features in certain tier to make us shift in pricing tiers. The features once subscribed should not be changed for old users. - Once started, switching this software is not possible because of so many support articles added in knowledge base