Wer nutzt diese Software?

Es wird von großen und kleinen Teams in jeder Branche bei der Erledigung von Arbeit verwendet. Es hilft dir, Projekte zu planen, sie bis zur Fertigstellung zu verfolgen, zusammenarbeiten und informiert zu bleiben.

Durchschnittliche Bewertung

184 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Bedienkomfort 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Zoho Projects
  • https://www.zoho.eu/projects
  • Gegründet 1996

Über Zoho Projects

Zoho Projects ist die Projektmanagement-Software von Zoho, eine Marke, die es 15 Millionen Benutzern ermöglicht, online zu arbeiten. Große und kleine Unternehmen aus allen Branchen nutzen die App, um großartige Arbeit rechtzeitig zu liefern. Plane deine Projekte, weise Aufgaben zu, kommuniziere effektiv, verpasse nie ein wichtiges Update und zeige detaillierte Berichte über die Fortschritte an. Du kannst ohne zusätzliche Kosten bei allen Plänen eine unbegrenzte Anzahl von Benutzern hinzufügen.

Zoho Projects Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamifikation
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Spreadsheet View
  • Task Board View
  • To-Do List View
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Aufgabenmanagement
  • Drag & Drop
  • Farbkodierung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Kapazitätsüberwachung
  • Meilensteinverfolgung
  • Task Dependency Management
  • Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Terminplanung
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensdatenbank
  • Überprüfung von Vorfällen
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Aufgabenmanagement
  • Brainstorming
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Gleichzeitiges Bearbeiten
  • Gruppenkalender
  • Kontaktmanagement
  • Kooperatives Schreiben
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Aufgabenmanagement
  • Datenbank-Integration
  • Dokumenterstellung
  • Filesharing
  • Kollaboration
  • Notizen verwalten
  • Office Suite
  • Projektmanagement
  • Präsentations-Tools
  • Team-Chat
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Gantt-Diagramme
  • Kanban-Tafel
  • Meilensteinverfolgung
  • Priorisierung
  • Statusverfolgung
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Abrechnungsfähige Stunden nachverfolgen
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Erstattungs-Management
  • Kostenverfolgung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Rechnungsverarbeitung
  • Zeiterfassung pro Kunde
  • Zeiterfassung pro Projekt
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Urlaubsverwaltung
  • Zeittabellen-Management
  • Überstunden-Berechnung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Zoho Projects

Love this product- others don't compare!

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.12.2017
Roshi P.
Marketing Consultant
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Love this product and I recommend it for anyone managing something on their own, or with teams. There's just minor improvements, like the Tasks and Time tracking thing I mention above, that need refining.
And while customer service is also great (I can always reach a human),the knowledge base and Help sections needs user experience streamlining.
With the value pricing and the robustness of this product, I will always recommend this product to anyone - and do!

Vorteile: Clear user design with logical and clear content and category designations. Love that they offer multiple view options for those who, say for example, would rather have a Kaban view over a more linear list breakdown. I have yet to find anything else as clearly user friendly and LOGICAL in organization. A lot of other sites I've used try too hard to be cool and modern, and actually end up causing user confusion with all their different layers. It's exhausting. But with Zoho Projects, I can go in quickly and get what I need! Also love how it interfaces with other Zoho products, such as Invoices, and I can export my time sheets. I love that I can hit a timer on my tasks, too. Overall, it has great standard operations with plenty of options for customization.

Nachteile: Sometimes the invoice functions seem redundant to someone using the Zoho Invoices, and that has caused me to accidentally create some duplicates within Projects (when I was really just trying to create an invoice in Invoices), and I have had to clean up my own mess. That's the one area I think they made things a little more convoluted. I can't think of any other major cons - I've never had issues with this product. I don't use the Bug Tracker at all, so I can't speak to that. In Documents, it's unclear up front whether, when I pull a document in from a cloud, if it's going to sync any changes with that cloud app (like Google Drive, etc), or if it's just importing as is. Their Learning Center is also woefully organized. I can't search any topics, though the visualization videos you first land on are helpful for starters. But the info I REALLY can search is in the general Zoho Getting Started section...those knowledge centers should be merged and not be so confusing. Even the Forums in Projects help, I can't even search a topic on them on the landing page...so odd! And, lastly, it would be so great if Tasks had more Duration options. If it had an option where I could set a Task in HOURS, rather than only Days, then I could actually track something regularly hourly per week as well as track my weekly progress on it. Right now, I can't do that, I have to do that manually :(
And, you can't seem to delete a Duration period once you've put it in (without also setting an end date). what if I just accidentally put in a duration?!

Great platform for the price, but bugs and interface will drive you mad

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.9.2018
Ryan P.
Video Producer and Social Media Marketer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
4/5
Gesamt
3 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Zoho Projects is a rare project management software that does all of the things our marketing agency needs it to do at a great price, which is why we've kept it for as long we have. We just wish it was considerably more user-friendly.

Vorteile: The number of features from Zoho Projects is impressive. Practically every feature we needed for our project management could be done, at a price no other platform could match. You can set billable and non-billable hours, you can clock into a timer for all tasks, and the task creation setup is pretty robust. The interface has improved a ton in the 3 years I've been using the platform, and you can tell the developers are constantly trying to improve stability and features for users.

Nachteile: As great as the features are, the functionality of the software can be quite frustrating. The interface is bland and can be very difficult to navigate. We can usually find what we need but finding it can be quite the challenge. Along with that, some features have head-scratching quirks that we've never been able to figure out. For instance, every time we create a new project it will only add *some* of the managers to the project, instead of all of them, even though there's no difference in their permissions. It's a technically *stable* software, but we often grow envious of other, more functional project management software that's out of our price range.

Lies weitere Bewertungen