Smile.io

von Smile.io

5 / 5 8 Bewertungen
Smile.io

Wer nutzt diese Software?

Any retailer with an online presence looking to increase customer loyalty with a beautiful and diversified rewards program.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $59/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Smile.io
  • https://smile.io
  • Gegründet 2012

Über Smile.io

Smile.io powers reward programs for 15,000 merchants across the globe, making it the most popular ecommerce rewards platform in the world.
Create a mobile-friendly program that is equally engaging, fun, and motivating by rewarding your customers with points, VIP status, and referral bonuses.
Want to build something truly unique? Have your development team use our API to reward custom actions and create different rewards.

Smile.io Funktionen

  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Firmenmitgliedschaften
  • Geschenkkarten-System
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Rabattmanagement
  • Treuekartensystem
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Smile.io

No API unless Enterprise

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.1.2019
Bianca l. P.
Co-founder & CEO
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like how simple it is for our team and our customers to use. The UI is very nice and intuitive.

Nachteile: 1. The widget is annoying and confuses customers, I don't like having a widget floating on our website for the sole purpose of rewards. For example, if I want to have a chat features, now I have two widgets floating around.
2. No API unless on the Enterprise version. I always detest software that doesn't allow access to their API because you're blocked out of creating anything useful that's custom to your needs.
3. The pop-up widget is confusing to customers. We should have the option of choosing a widget design, or a design that embeds itself into a page like LoyalyLion which is much more intuative for customers to use.

Very good referral programs

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.1.2019
Junior Facebook Media Buyer
Kunst & Handwerk, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We used Smile.io for almost a year at our company. It works very well with both Shopify and Shopify Plus. The out of the box functionalities are enough to create a very good and engaging Referral and Loyalty program. , and you can even customize lots of features. We eventually migrated to a different platform that provides more advanced features, but I recommend Smile.io to everyone who owns ​e-commerce and aims to launch a loyalty program in a short time.

Nachteile: The APIs are a bit limited if you want to set up an ​advanced configuration. The customer support is pretty good, but sometimes they don't really solve​ your problem.

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