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Was ist OnCall Parking Manager?

OnCall Parking Manager ist ein erstklassiges papierloses Parkverwaltungssystem, das entwickelt wurde, um den Stress beim Parken rund um Apartments, Eigentumswohnungen und Wohnungseigentümergemeinschaften (WEGs) zu verringern. Immobilienverwalter und Vorstandsmitglieder haben die Möglichkeit, alle Bewohner- und Gästeparkplätze online elektronisch mit dem Parkverwaltungssystem zu kontrollieren. Das System verfolgt alle Bewohner- und Gästeparkausweise auf effiziente Weise, sodass du genau weißt, wer innerhalb deiner Gemeinde lebt.

Wer verwendet OnCall Parking Manager?

Vermieter, Gemeindemanager, WEG-Mitglieder, Sicherheits- und Patrouillenunternehmen, Einwohner in Gemeinden, Gäste, Gebäudemanager.

OnCall Parking Manager Software - 1

Du bist nicht sicher, ob OnCall Parking Manager das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

OnCall Parking Manager

OnCall Parking Manager

4,6 (30)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
Keine Integrationen gefunden
4,6 (30)
4,5 (30)
4,3 (30)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
5
4,7 (20)
4,8 (20)
5,0 (20)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu OnCall Parking Manager

Parkalot
Am besten bewertete Funktionen
Benutzer-Management
Reservierung-Management
Reservierungs-Management
AirGarage
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Wayleadr
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Parkzonenmanagement
Reservierungs-Management
Parking Boss
Am besten bewertete Funktionen
Benutzer-Management
Echtzeit-Benachrichtigungen
Genehmigungsmanagement
Reliant Parking
Am besten bewertete Funktionen
Benutzer-Management
Genehmigungsmanagement
Mobiler Zugriff
SecurePark
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Ballparc
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Skedda
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Simplyture
Am besten bewertete Funktionen
Genehmigungsmanagement
Mobiler Zugriff
Reservierung-Management

Bewertungen über OnCall Parking Manager

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
10%
3
3%
1
7%
Evelyn
Evelyn
Property manager/CAM in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best manger assist program

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Before OnCall started at the property I manage, I was unable to account for the residents. I had no idea who had a shady background or who was allowed to live in the community. With the OnCall system, not only are the residents ALL registered but we have been able to generate income for the Association which has help with improving the community. Since all residents have to be register to park in the community the communication with the residents has been amazingly wonderful. I can go on and on! if you are a property manager or the Association this tool will help you become familiar with the residents and change the thinking that management or associations are just hard nosed people who can careless about the residents. An appreciation from the residents is expressed when you explain how this programs help the Association keep them safe from predators! Thank you OnCall

Vorteile:

Mass communication tool and both owner and tenant are reachable.

Nachteile:

I would like to see photo of the residents registered.

Evelyn
CAM in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Accountability

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: From day one it has been a great experience. Easy to use, makes residents responsible for their own account. Assist with keeping unit records updated. There are so many reasons why this program is a must have for property manager who take their jobs serious.

Vorteile:

All features are great, my favorite is the mass communication . None of my residents can say "I didn't know". This feature allows me to provide vital communication to the residents. Since every resident needs to have an account, I have every residents email address which assist in making them accountable for more than just parking.

Nachteile:

Having more than one account to update per unit. When there are 2-3 residents in a unit and each wants its own account, its great because I have access to everyone. However, when it is time to update the unit, I have to look to make sure I update everyone. It's an extra step that we forget and can backfire with an unwarranted tow.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Nanotechnologie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

This company SUCKS

1,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Ease of use when it works (it rarely does).

Nachteile:

Customer service is non existent, the app and the website are typically down and always give errors. When you call their offices you are only able to interact with the automated system, if you try too hard to get a human on the phone, the system asks you to send an email. I would highly suggest that you stay away from this company and their sketchy system.

Antwort von OnCall Management Systems

vor 5 Jahren

Hello, We are sorry, but you are not a property management customer of ours. Best Regards, OnCall Parking Manager

Stephanie
Property Manager in USA
Immobilien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Parking Issue Solution

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall it's been a great asset to my community that has struggled with parking so much in the past. These past 4 years with Oncall has been a stress reliever to say the least!

Vorteile:

Its ease of use. Even residents who are not computer savvy, can register and add their guests without any problems.

Nachteile:

Before the site was upgraded, I did have those 'I wish I can do this like this' moments, and now I can manage everything without reaching out to Oncall to lets say, put a resident on a 'month to month'.. very nice!

Susan
Property Manager in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I love OnCall Software!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I love the manager, she responds quickly and always resolves my issues.

Vorteile:

The software is easy to use but it makes my life as a property manager easier because it helps us maintain our renter database and keep people who don't belong out. I don't have to mess around keeping track of decal numbers or when they expire. OnCall's system does it all. This association is almost all rented and if i had to maintain lists of decals and renters then I would be pulling my hair out!

Nachteile:

Right now I can't think of anything that I don't like.

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