OnCall Parking Manager

OnCall Parking Manager

von OnCall Management Systems

Wer verwendet OnCall Parking Manager?

Property Managers, Community Managers, HOA Board Members, Security & Patrol Companies, Community Residents & Guests, Facilities Managers

Was ist OnCall Parking Manager?

OnCall Parking Manager is a first-of-its-kind paperless parking management system designed to alleviate the stresses of parking within Apartments, Condominiums and HOAs. Property Managers and Board Members have the ability to control all resident and guest vehicle parking electronically with our online Parking Manager system that efficiently tracks all resident and guest vehicle passes, allowing you to know with unprecedented clarity who is living within your community.

OnCall Parking Manager – Details

OnCall Management Systems

https://oncallparking.com

Gegründet 2014

OnCall Parking Manager – Preisübersicht

OnCall Parking Manager bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für OnCall Parking Manager findest du unten.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

OnCall Parking Manager Funktionen

Parkplatz Software
Abschlepp-Management
Belegmanagement
Benutzerdefinierte Benachrichtigungen für Fahrzeughalter
Beschwerden-Management
Elektronisches Reifenkreidung
Ertragsmanagement
Genehmigungsmanagement
Kartenverkauf
Mobile Parkplatzmarkierung
Nichteinhaltungen nachverfolgen
Quellenangaben-Tracking
Reservierung-Management
Schadens-Tracking
Treueprogramm
Veranstaltungsmanagement
Zahlungsabwicklung
Zugriffskontrollen

OnCall Parking Manager – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 24 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5

Best manger assist program

Bewertet am 24.9.2018
Evelyn H.
Property manager/CAM
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Before OnCall started at the property I manage, I was unable to account for the residents. I had no idea who had a shady background or who was allowed to live in the community. With the OnCall system, not only are the residents ALL registered but we have been able to generate income for the Association which has help with improving the community. Since all residents have to be register to park in the community the communication with the residents has been amazingly wonderful. I can go on and on! if you are a property manager or the Association this tool will help you become familiar with the residents and change the thinking that management or associations are just hard nosed people who can careless about the residents. An appreciation from the residents is expressed when you explain how this programs help the Association keep them safe from predators! Thank you OnCall

Vorteile: Mass communication tool and both owner and tenant are reachable.

Nachteile: I would like to see photo of the residents registered.

Best Parking Issue Solution

Bewertet am 26.9.2018
Stephanie F.
Property Manager
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall it's been a great asset to my community that has struggled with parking so much in the past. These past 4 years with Oncall has been a stress reliever to say the least!

Vorteile: Its ease of use. Even residents who are not computer savvy, can register and add their guests without any problems.

Nachteile: Before the site was upgraded, I did have those 'I wish I can do this like this' moments, and now I can manage everything without reaching out to Oncall to lets say, put a resident on a 'month to month'.. very nice!

GREAT TOOL FOR PROPERTY MANAGEMENT AND CONDOMINIUM ASSOCIATIONS

Bewertet am 9.11.2018
Heather T.
Director of Property Management
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: No problems to date. Forces residents to submit a renewal lease and vehicle information in the system for management to approve or deny before approval to park within the community will be issued. This allows management to ensure that only approved residents are residing on the property.

Vorteile: Very user friendly and easy for our office staff to use.

Nachteile: Nothing negative to say about the software or program at this time.

This company SUCKS

Bewertet am 13.5.2019
Verifizierter Rezensent
Senior Account Executive
Nanotechnologie, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use when it works (it rarely does).

Nachteile: Customer service is non existent, the app and the website are typically down and always give errors. When you call their offices you are only able to interact with the automated system, if you try too hard to get a human on the phone, the system asks you to send an email. I would highly suggest that you stay away from this company and their sketchy system.

Antwort des Softwareanbieters

von OnCall Management Systems an 31.5.2019

Hello,

We are sorry, but you are not a property management customer of ours.

Best Regards,
OnCall Parking Manager

Prop Mgmt firm loves OnCall Parking Mgmt systems

Bewertet am 9.11.2018
Tracey S.
CEO
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Love the support team!

Vorteile: Assists us with day to day responsibility of residency requirements, accountability, follow up leases & email blasts features

Nachteile: Once we got through the transition and the "newness", all good!