Was ist Sopro?

SoPro hilft Unternehmen, qualifizierte Interessenten zu identifizieren und mit ihnen zu interagieren. Unsere Experten erkennen, forschen und beziehen Perspektiven für dein Verkaufsteam. Die Interessenten werden im 1:1-Verfahren mit personalisierten, konversationellen Einführungen beschäftigt, die so konzipiert sind, dass sie in deine Vertriebspipeline fließen. Zuverlässig, budgetfreundlich und skalierbar. Willkommen in der Zukunft des B2B-Vertriebs.

Wer verwendet Sopro?

SoPro unterstützt alle B2B-Bereiche.

Wo kann Sopro bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Sopro
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Sopro
  • 2015 gegründet
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Englisch

Sopro – Videos und Bilder

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Sopro Funktionen

  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Email-Kampagnen-Management
  • Engagement-Tracking
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Für kleine Unternehmen
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kundenhistorie
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • Sales-Pipeline-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen für Sopro

Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
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Bewertungen über Sopro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
15%
Mark
Mark
Client Relationship Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Leads with ease!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Having used many prospecting companies in the past I was a little sceptical at first but I needn't have worried! Qualified leads come in on a daily basis for businesses that we want to be speaking to, resulting in an average of 1.5 calls from the leads per day, what more can I say.
Backed up with a team that really do care about your business I would highly recommend SoPro

Vorteile:

Easy to use and understand I have very little to do! I have great qualified leads in to our inbox every day.

Nachteile:

Nothing I can think of. Occasionally hits wrong people perhaps?

Emma
General Manager in UK
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Have used for many years and never found a better alternative!

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We have been working with Sopro for numerous years and have not found another service which delivers the same great return on investment. All of our campaigns have been successful and the team are always looking at different ways to ensure optimum engagement. We can see clearly through the portal how well each campaign is running, how many credits we have and who has been engaged. The team are friendly, always available and most importantly have worked hard to understand our business so they can help achieve our goals.

Nachteile:

We have not experienced any significant issues and where we have had a lack of understanding the team have been on hand to help.

Peter
CEO in UK
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sysmax Multi- Sector Marketing Analysis

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: As Sysmax penetrates new sectors during the pandemic having a tool that can test reaction to messaging has been a great value addition for Sysmax. It has proven the potential of our systems to go global and pan-sector.

Vorteile:

Ability to work independently of internal resource at scale.

Nachteile:

Potential improvement in reporting analytics but good as they are.

Marc
Business Development Director in UK
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Lead Generation Made Easy

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: We wanted to up our lead generation and Sopro has certainly done that. The support servies have been excellent. Sopro's copywriters have helped us create an initial email, that has generated a high response. The system isv ery flexible, so we can change our message, or focus quickly.

Vorteile:

Lead generation (cold calling) has never been easy. With SoPro the hard, unrewarding tasks are automated, making it much easier to generate the initial interest in a product/service. The sales team can then focus time and attention on prospects that are likely to be interested in what we've got to say. Sopro gives aus a higher success rate and the sales team are more motivated.

Nachteile:

It's early days with our use of the software and so far it's been positive all the way.

Mike
Mike
Business Consultant in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Brilliant...takes all of the hassle out of lead generation

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Set up was easy and it's an extremely flexible service. The team at SoPro are also a pleasure to work with. Nothing is ever too much trouble, they are always looking to innovate and improve their service and they are always open to seeing how we can perform even better.