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Was ist Sopro?

SoPro hilft Unternehmen, qualifizierte Interessenten zu identifizieren und mit ihnen zu interagieren. Unsere Experten erkennen, forschen und beziehen Perspektiven für dein Verkaufsteam. Die Interessenten werden im 1:1-Verfahren mit personalisierten, konversationellen Einführungen beschäftigt, die so konzipiert sind, dass sie in deine Vertriebspipeline fließen. Zuverlässig, budgetfreundlich und skalierbar. Willkommen in der Zukunft des B2B-Vertriebs.

Wer verwendet Sopro?

SoPro unterstützt alle B2B-Bereiche.

Sopro Software - 1
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Sopro

Sopro

4,7 (58)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
5
4,8 (58)
4,5 (58)
4,9 (58)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
79,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
1
4,4 (146)
3,9 (146)
4,1 (146)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sopro

LinkedIn Sales Navigator
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Lead Segmentierung
Lead-Erfassung
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Kundendatenbank
Lead-Pflege
Salesflare
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Content Delivery
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Spotler CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Magileads
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Generierung
Leadmanagement
Mobiler Zugriff
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Sopro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
14%
3
2%
2
3%
Mark
Mark
Client Relationship Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medienproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Leads with ease!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Having used many prospecting companies in the past I was a little sceptical at first but I needn't have worried! Qualified leads come in on a daily basis for businesses that we want to be speaking to, resulting in an average of 1.5 calls from the leads per day, what more can I say.
Backed up with a team that really do care about your business I would highly recommend SoPro

Vorteile:

Easy to use and understand I have very little to do! I have great qualified leads in to our inbox every day.

Nachteile:

Nothing I can think of. Occasionally hits wrong people perhaps?

Alex
Digital Marketing Strategist in Spanien
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The platform provides the necessary info

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

The fact that they have a client portal with the different lead types (positive response, referral, and deferred interest) is really useful. They have good customer service also. I liked that they sent me a weekly email with the summary of the results.

Nachteile:

They didn't have a report with the job titles, but I asked for it and they added it.

christopher
Customer Service Manager in UK
Hochschulbildung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Marketing

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Excellent , really supports our organisation with business development & building relationships with external clients

Vorteile:

It gives a great service for marketing customer base

Nachteile:

Sopro has very few negatives as it works across all functions we look to utilise

Argyris
Founder & CEO in Griechenland
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In theory it's a great tool

2,0 vor 10 Monaten

Kommentare: A bad experience overall. Overpriced software, but the platform is very easy to use, and looks modern and full of features. However, once you start using it, you realize that most of the work is done manually by the sopro teams, and you are just a viewer of all actions.

Vorteile:

The platform is easy to set-up and configure. Although most aspects of the campaigns are set up and run by their operations and customer success teams (at a cost of course).

Nachteile:

The quality of the leads is not good, and updating the campaigns with the tracking feedback is done manually and in many cases with a delay, which causes frustration from the prospects. To increase the quantity of the leads they count as leads even polite declines, so if someone replies with "not interested, thank you" it is considered a polite decline, and a lead that can be converted in the future. We did not have any conversions in the first three months of the campaigns when we had conversions from other channels for the same product. Their hidden terms in the services agreement.

Antwort von Sopro

vor 10 Monaten

Hi Argyris, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input and want to address your concerns. Firstly, we're pleased to hear that you found our platform easy to use. We're committed to providing a user-friendly experience, and your positive comments in this regard are encouraging. We apologise for any inconvenience you've experienced due to the quality of leads and tracking feedback delays. We'll investigate this issue further to identify where improvements can be made. We don't currently classify Polite Declines as leads, so they aren't part of the "Lead Rate" on your reporting. We only classify as leads positive responses, deferred interests and referrals. Your feedback is invaluable to us, so please feel free to reach out to us directly if you have any further concerns. Best, Julie, Customer Success Operations Manager

Charlie
Director in UK
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sopo- Happy with the service

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: very happy with them due to the leads we recieve

Vorteile:

Very good value leads and lots of them most the time

Nachteile:

Takes a long time to get started and is also quite expensive