Wer nutzt diese Software?

Small to medium sized (1-50 technicians) field-service businesses.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • eServiceTicket
  • https://e-serviceticket.com/
  • Gegründet 2016

Über eServiceTicket

The eServiceTicket solution is designed to promote productivity and profitability. A key benefit of using eServiceTicket is that any technician of any skill level can complete a detailed service ticket quickly and easily. The profitability of a company is dependent on the ability to communicate to the customer the value of the services provided. eServiceTicket was designed to be the most effective means at helping technicians easily communicate to customers the full value of services provided.

eServiceTicket Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
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Die hilfreichsten Reviews für eServiceTicket

The support team at eserviceticket was very helpful at getting us up to speed quickly.

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.11.2017
Martin L.
Owner Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is the first time we ever used a field-service software. Using eserviceticket made a big improvement in our productivity and profitability.

Vorteile: I like how easy it is to produce detailed service tickets quickly with very little effort. This feature has increased our profitability significantly. I often dispatch work orders from the field using the mobile app - the mobile app work order and dispatch features are quick and easy to use, adding to; productivity, customer service and better job management.

Nachteile: The mobile app and web portals offer the most important features. However, at some point, we may want to have eserviceticket interfaced with our back-office software.

Mike at eserviceticket was great. He answered all my questions and got me setup quickly.

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.11.2017
Jamie J.
Project Manager/ Progam Managment Engineer
Buchhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: With each update the app gets better so the small tweaks needed when I first got the app have long been fixed.

Vorteile: eServiceTicket is an easy and effective mobile field-service tool. I highly recommend it to any job tracking or working in the field!

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