IP Phone System

IP Phone System

von Evolve IP

Wer nutzt diese Software?

multi-location

Durchschnittliche Bewertung

37 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2/5
  • Kundenservice 4.3/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Evolve IP
  • http://www.evolveip.net/
  • Gegründet 2011

Über IP Phone System

Evolve IPs Cloud-based Unified Communications solution delivers award-winning collaboration (video, chat, conferencing and more) and crystal clear voice services that integrate with the applications youre already using today; dramatically easing deployment and user adoption. Even better, as a strategic partner, we design and customize our solutions to fit the unique needs of your business instead of forcing you into a one-size-fits-none service.

IP Phone System Funktionen

  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)

Die hilfreichsten Reviews für IP Phone System

phone system is easy to use

Bewertet am 22.11.2017
Nick G.
Network Operations Specialist
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: the mobility of the software makes working from anywhere and being intouch with the office and outside world a breeze.

Vorteile: all the features we never had before. softphone for laptop, app for phone, auto forwading, remote office, all are great options.

Nachteile: cant think of anything we do not like about the software. maybe the skype for business plug in that doesnt work on mobile yet but thats about it.

BP Business Solutions ECS

Bewertet am 10.9.2019
Dale W.
CIO
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We've had a great experience with everyone at Evolve that we've come in contact with. Ownership of support issues, without escalation, can be a bit challenging at times, but overall we are very pleased with ECS and the phone system as a whole.

Vorteile: Extremely intuitive agent interface and reporting engine for management team is fantastic. We have been given valuable insights into our business that we didn't have with our previous system.

Nachteile: Occasional dropped calls can be troublesome.

EvolveIP Phone Review

Bewertet am 6.3.2019
Lane P.
Service Desk Manager
Internet, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall our experience with Evolve has been top-notch. From the initial roll-out to now, their customer support is really the bread and butter. If you have an issue or need something done sooner than later, their support team is very helpful in assisting with your issues on the spot or even answering questions if you are not sure about something. Our reps have also been superior in response times, answering questions, and providing information about our accounts when we need it.

Vorteile: EvolveIP has done a stupendous job at not only their constant effort to improve their software but also by the trainings they provide weekly on using OSSmosis, call centers, and the lot.

Nachteile: It takes a little bit getting use to using the administrative features of Evolve like OSSmosis or the supervisor portal but once you play around with it for a good week, it becomes second nature.

EvolveIP Phone System

Bewertet am 8.10.2019
Larry H.
IT Director
Automotive, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use. Minimal foot print. Great support. Easy to expand.

Nachteile: No dislikes with this solution. Would recommend to others.

Evolve IP Review

Bewertet am 8.3.2019
Patrick G.
Systems Administrator
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We our IP phone systems has provided us with freedom and mobility. We no longer need to be in the office to stay connected to our business lines and call quality is good most of the time.

Vorteile: The ability to control our IP phone systems using the Osmosis Portal.
We can use the UC-One App on our laptops to stay connected with our corporate office line. Using the UC-One app will allow incoming calls to your office line to be answered from your cell phone or laptop.

Nachteile: Osmosis Software is not as intuitive as we would like to see. At times difficult to find what you are looking for.

Lies weitere Bewertungen