Hosted Voice

Hosted Voice

von ReadyTalk

Was ist Hosted Voice?

Voice calling, screen and file sharing, messaging and meetings for the modern enterprise.

Hosted Voice – Details

ReadyTalk

http://www.readytalk.com

Gegründet 2000

Hosted Voice – Preisübersicht

Hosted Voice bietet keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Hosted Voice findest du unten.

101014

Gratis Testen

Nein

Hosted Voice Funktionen

Unified Communications Software
Anrufaufzeichnung
Audio / Video-Konferenzen
Chat / Messaging
Fax-Management
Filesharing
Kalenderverwaltung
Kollaboration mehrerer Nutzer
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Hosted Voice – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 94 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5

It Gets Us Talking

Bewertet am 13.1.2019
Michael R.
Chief Procurement Officer
Wein und Spirituosen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It a software that is easy to use and well integrates with other internal solutions in our company. It also allows for secure and safe communication.

Vorteile: Currently, wee are using ReadyTalk across the entire company. We use to communicate to employees who are working remotely. It also allows to talk to clients. I like the fact that it provides us with a safe and secure platform where can hold conversation and do business. I also like its integration with google calendar.

Nachteile: I do not have a dislike for the software but i would really appreciate if they improve on the audio quality and allow multiple screen share.

ReadyTalk

Bewertet am 26.1.2019
Kelvin R.
Project Manager
Essen & Trinken, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is a tool that has enabled us to effectively communicate and remain connected.

Vorteile: We are currently using Ready Talk as a communication platform across the entire organization. we use it to conference with teams, individuals and even clients. We love the conference recording feature that helps us archive meeting for future purposes. We also use the screen share feature in demonstrations. We also like the fact that the software well integrates with other internal solutions.

Nachteile: It is not use friendly though easy to navigate.

It is easy to talk

Bewertet am 8.2.2019
Macylyna N.
Chief communications Officer
Hochschulbildung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is easy to use and reliable tool that has kept us talking across the institution.

Vorteile: ReadyTalk is being used across all departments of the institution. We use it for communication training and demonstration during training. We like the fact that the tool is easy to use and navigate. We also the smooth screen sharing of the tool in demonstrations. More it has one of the best customer support team which is readily available.

Nachteile: Everything about the tool is basic. It is not super intuitive.

Good support for a junk product

Bewertet am 12.2.2019
Verifizierter Rezensent
Lead Functional Consultant
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: ReadyTalk support was fast and responsive.

Nachteile: one of the worst meeting apps i have ever used.
A client accessing via the web will have to download "conference controls" plugin EVERY TIME they connect to your meeting. It does not save on their device. I always had clients asking "Why do i have to download this AGAIN"?

Ready talk for easy communication.

Bewertet am 31.5.2019
Bryton O.
Administrative assistant
Landwirtschaft, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ready talk is best suited to support group calls. I have enjoyed good customer support. It is also easy to use.

Vorteile: 1.Ready Talk is one of the best tools that i know for communication.
2.It offers audio and video calls.
3.It is easy to use.
4. Until subscription cost is low.
5.There is app version for mobile use.
6.Allows one to do call recordings.
7. Good customer support.

Nachteile: I have not encountered any major challenge working with Ready Talk. In fact, it has given us a solution to communication challenges and especially video calls.