BackAgent

BackAgent

von BackAgent

Wer verwendet BackAgent?

Our services are adopted by a brokerage, franchisor, or an association and specific features are made available to each associate in a variety of levels.

Was ist BackAgent?

A collaborative ecosystem that includes an intranet and workflow solution for brokers and agents.

BackAgent – Details

BackAgent

https://www.backagent.com

Gegründet 2007

BackAgent – Preisübersicht

BackAgent ist verfügbar ab 5,00 $/Monat. BackAgent bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für BackAgent findest du unten.

Startpreis

5,00 $/Monat

Preisinformationen

Pricing starts at $5 per agent, minimum $100 per month, discounts available

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

BackAgent Funktionen

Immobilien-Maklersoftware
Dokumentenmanagement
E-Mail Marketing
Immobilienverwaltung
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kunden-Objekt-Abstimmung
Leadmanagement
Provisionsmanagement
Verwaltung von Auflistungen
Website-Management
Aufgabenmanagement
Buchhaltung
CRM
Dokumentvorlagen
Elektronische Unterschrift
Filesharing
Kritischer-Termin-Meldungen
Provisionsmanagement
Terminplanung
Transaktionsüberprüfung
Vertragsmanagement

BackAgent – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
4.1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9/5

Great for our office!

Bewertet am 25.10.2017
Krissie R.
General Manager
Immobilien
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love how easy it is to require certain docs, share docs we use a lot, and checklists to keep each transaction moving smoothly.

Nachteile: Would like to be able to change/customize reports more so I don't have to edit them when they are downloaded. A little more customization with transactions as well, but I expect both of these to be solved when 4.0 is launched.

Lack of Support

Bewertet am 9.9.2019
Angela S.
Broker
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have been a low-maintenance user for over 5 years. Customer service number is not prominently displayed -they do not encourage you to ask for assistance. The support files are limited. Recently they switched billing platforms. If you didn't figure out how to login to some obscure profile that they didnt associate with your backagent profile, they did not attempt to reach you, simply turned off the platform for all users in the brokerage. Attempts to reach them are met with"that's not my department" and the number they provide goes to a voicemail where they do not return calls promptly.

Vorteile: provides our intranet for our office - end to end transaction management

Nachteile: poor support. They do not post their support number/provide chat support or anything similar.

Love

Bewertet am 24.9.2019
Kelly B.
realtor
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is a great idea to take a quick tutorial on this program. It is easy to use but sometimes people over look the great features it offers.

Vorteile: This software is so easy to use. It is very self explanatory and there are many great features like syncing with Google Calendar.

Nachteile: The price would be my least favorite, but that is only because I like pretty much everything else about it.

Good to manage new agents

Bewertet am 4.11.2018
Verifizierter Rezensent
Broker
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was a game changer organizing the office but grew frustrated with their poor, slow and arrogant customer service. We do not recommend it. Look for an alternative.

Vorteile: It is very helpful for me agents so they don't make mistakes following the checklist with a transaction. Integration with Zipforms and Dotloop is nice and the three email to feed documents into the transaction. Also the customer portal is a great feature

Nachteile: No data backups nor a export feature in case you want to discontinue their service. Extremely bad customer service, super slow. Surprise fees for each IDX fee.

Helped get rid of paper folders

Bewertet am 4.4.2018
Eric W.
Realtor
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Document inbox is a great way to collect paperwork
sharing is well thought out
office wide document sharing is great

Nachteile: mobile app is horrible and has little features
takes a while to get used to the interface
sometimes feels a little messy