Was ist Chatmeter?

Chatmeter ist spezialisiert auf Online-Reputations- und Bewertungsmanagement für Marken und Agenturen mit mehreren Standorten. Chatmeter hilft Unternehmen dabei, ihren Umsatz deutlich zu steigern, indem sie verschiedene Bereiche ihrer Online-Präsenz verbessern, die darüber entscheiden, ob ein Kunde ihr Geschäft oder einen Konkurrenten besucht. Dazu gehören Online-Bewertungen, lokale Geschäftseinträge, SEO-Rankings und mehr.

Wer verwendet Chatmeter?

Unternehmen aller Größen und Branchen, die ihre Online-Reputation durch Qualität und Quantität der Bewertungen, Optimierung der Einträge und Verbesserung des Kundenerlebnisses optimieren möchten.

Wo kann Chatmeter bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Chatmeter
  • Ansässig in San Diego, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Chatmeter
  • Ansässig in San Diego, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support

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Chatmeter – Videos und Bilder

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Chatmeter

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Chatmeter Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Keyword Monitoring
  • Konversion-Tracking
  • Kundenbindung
  • Leistungskennzahlen
  • Nachterminierung
  • Nachverfolgung der Marken
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Reaktions-Management
  • SEO-Audit
  • SEO-Management
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Sentiment-Analyse
  • Social Media-Überwachung
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Teilen in sozialen Medien
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wettbewerbsanalyse
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Chatmeter

Die lokale Suche auf dem Handy verlierst oder gewinnst du auf deinen auf deinen Google My Business-Seiten. SocialClimb befähigt Praxen, den Kampf um die lokale Suche zu gewinnen.
Die BrightLocal-Plattform bietet lokale Suchlösungen über Reputation Manager, Local Search Audit und Citation Tracker.
Online-Reputationsmanagementplattform für das Gesundheitswesen, Unternehmen für Mehrfamilienhausverwaltung und KMU.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
Eine White-Label-Plattform für Unternehmen, die KMU digitale Lösungen anbieten.
Hootsuite hilft Ihnen dabei, Ihre Marke aufzubauen, Beziehungen zu Kunden zu stärken und echte Geschäftsergebnisse mit sozialen Medien zu erzielen.
SEO-System, das Schlüsselwort-Suche, Backlinks, Website-Audit, Positionsverfolgung, Diagramme und Werbeforschung umfasst.
Software, die Unternehmen bei der Verwaltung von und Reaktion auf Bewertungen, bei der Verbesserung von Bewertungen und Platzierungen sowie beim Ermitteln wichtiger Kundenerkenntnisse unterstützt.
Business-Listings-Management, Website-Design und SEO, digitales Marketing, Social-Media-Marketing, Bewertungen, Kundenfeedback und Online
Mit Facelift Cloud bieten wir Ihnen eine mehrfach zertifizierte Software, die alle Komponenten für professionelles Social Media Marketing auf Enterprise-Level vereint. Erfahre mehr über Facelift Cloud
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten.
MomentFeed und Uberall haben sich zusammengetan, um eine integrierte Lösung zu schaffen, die zukunftsorientierten Marken hilft. Erfahre mehr über Uberall CoreX
AreTheyHappy hilft Restaurantketten mit mehreren Standorten und Unternehmen des Gastgewerbes, das Kundenerlebnis auf die nächste Stufe zu heben. Erfahre mehr über AreTheyHappy

Bewertungen über Chatmeter

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
37%
3
4%
Kelcie S.
Kelcie S.
CEO in USA
Schreiben & Editieren, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Chatmeter

5 vor 3 Jahren

Vorteile:

Everything you've ever wanted to know about your reviews you're able to find on Chatmeter. It's truly incredible. Plus, it's a super robust platform to use. It allows you to respond to multiple reviews at a time, as well as pull detailed information about each location you have. All around a really cool, insightful program.

Nachteile:

This is going to sound silly, but all in all the look of the software is a little dated. While they're on the cutting edge of all things reviews, the platform looks like its from 1999. lol. Just a little thing.

Antwort von Chatmeter

vor 2 Jahren

Hi Kelcie, thank you for taking the time to review our software. We're happy to hear that our platform helps you respond to multiple reviews at a time! We have made a lot of great updates to our platform over the past year and I will be sure to pass along your feedback to our design team. Feel free to reach out to your Customer Success Manager with any other feedback you may have. Thanks again for the great review!

Roger W.
Marketing in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Platform For Success

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Everyone I have worked with on the Chatmeter team has been a true professional, a great listener and incredibly helpful. The software itself is robust and easy to use. We've been with Chatmeter long enough to witness several major new feature rollouts and they've all been seamless. What's more, I am a huge fan of Chatmeter's weekly webinars. They are always full of great information and although I consider myself to be a very skilled professional when it comes to both reputation management and listings management, I always leave each webinar having learned something new, as well as reviewed important topics and details to keep them top of mind.

Vorteile:

I love the ease of use, customization, insights and data analysis and all-in-one nature of the Chatmeter platform.

Nachteile:

I recently requested a missing feature related to review response templates and was told by our customer success representative that it was already in development. Love the fact that Chatmeter takes its platform development seriously and is listening to its customers to continually improve the product.

Antwort von Chatmeter

vor 2 Jahren

Hi Roger, thank you for taking the time to review our software. We're happy to hear that you love our all-in-one platform and it's easy to use! We're glad you enjoy watching our weekly webinars, let us know if you'd like to be featured as a guest speaker! Feel free to reach out to your Customer Success Manager with any other feedback you may have. Thanks again for the great review!

Stephanie S.
Digital Marketing Strategist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good on a smaller scale

3 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall it's good. Our customer success representative is really great and goes above and beyond to help us where she can. She responds very quickly and escalated our issues. We've had too many issues though that go unexplained at times. The platform is very glitchy.

Vorteile:

I really liked it at first and think it's a great starting platform to manage reviews and listings for any company under 100 listings. Once you grow out of that, it seems like you outgrow the platform.

Nachteile:

Not able to modify or set any of the sentiments. Sometimes the A.I. registers random words that are completely irrelevant like "girl" or "there." We would have liked to tag and track things like "mask" "COVID testing," etc. But I can only do that using the reports tab. Also, not being able to manage Yelp, Apple, Yahoo, Bing, or Yellowpages within the platform can get backed up. Chatmeter was not able to help us with issues regarding Facebook spam policies. We had to go and research it ourselves. We assumed Chatmeter would have a partnership with Facebook.

Antwort von Chatmeter

letztes Jahr

Hi Stephanie, thank you for taking the time to review our software. We're happy to hear that our platform helps you manage your listings and reviews! We're sorry to hear that you think you've outgrown our platform, we actually help many enterprise companies with over 500 locations manage their reputation, listings, social, local SEO, and more! Please let us know how we can better help you better utilize our platform. In our platform, you can respond in-dash to Google, Facebook and Yelp reviews. For all others, you can simply click out from Chatmeter to respond. Thank you for your feedback on our sentiment analysis tool, I will pass it along to our product team. Feel free to reach out to your Customer Success Manager with any other feedback you may have.

Jessie W.
Marketing Coordinator in USA
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Makes My Job So Easy!

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The customer service is amazing, and the product offerings are continuously getting better and broader.

Vorteile:

With over 120 different properties, Chatmeter is SO easy to filter in all reviews, ensure listings are correct, and mass publish to social media. All of our property managers and regional supervisors are set up to receive weekly review emails, and because of this they can easily stay on top of issues. It would be impossible to manage such a large portfolio without Chatmeter.

Nachteile:

The only things I wish for is link previews, meta descriptions, and clickable photos when posting links on social media, as well as full access to review responses in the dashboard (ApartmentRatings, Apartments.com, etc.)

Antwort von Chatmeter

vor 2 Jahren

Hi Jessie, thank you for taking the time to review our software. We're happy to hear that our platform helps you manage your listings, social media, and reviews! Thank you for your feedback, I will pass it along to our product team. Feel free to reach out to your Customer Success Manager with any other feedback you may have. Thanks again for the great review!

Jen J.
Director of Marketing in USA
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Chatmeter will save you time.

4 vor 2 Jahren

Kommentare: I enjoy doing business with Chatmeter, our reps are very available and always ready to answer questions, troubleshoot issues or do training with our teams.

Vorteile:

Chatmeter puts almost everything you need for reviews in one place, you can read reviews, respond, research and report all from one dashboard for all your review sources.

Nachteile:

From time to time we will see old reviews pop up again and we never get a straight answer as to how they got back into the system. This can be confusing and time consuming to figure out that they are not new as they may seem but previously responded reviews.

Antwort von Chatmeter

letztes Jahr

Hi Jen, thank you for taking the time to review our software. We're happy to hear that our platform helps you manage all your reviews! Thank you for your feedback, I will pass it along to our product team. Feel free to reach out to me at cwong@chatmeter.com with any other feedback you may have.