SlickPOS

von SlickPOS

4.5 / 5 20 Bewertungen
SlickPOS

Wer nutzt diese Software?

Quick serve restaurants, Food Trucks, Cafes, Restaurants, Entertainment centers, small retail

Durchschnittliche Bewertung

20 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $20/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SlickPOS
  • http://www.slickpos.com
  • Gegründet 2017

Über SlickPOS

Cloud based point of sale software with focus on improving sales, helps to collect customer feedback, manage inventory, print KOT, maintain multiple stores, user access control, works offline, and has dedicated support. SlickPOS works on a web browser as well as any iOS/Android device.

SlickPOS Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Liefermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management

Die hilfreichsten Reviews für SlickPOS

Slick POS for cafe (First two months)

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.8.2018
Aniket N.
Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I'd say the desktop application is good. The mobile app (on a tablet too) is not so good. For us this becomes a blocker of sorts sometimes as we don't have enough space for a laptop on our counter.

Vorteile: The UI design (design) is good.
The offline feature works well
It works well with our cafe workflow
Analytics is good!
Menu planning is also good

Nachteile: We use the mobile app (On a tablet) The app is not upto the mark. Here are the problems with the (Android) mobile app. I'm using lenovo tab 3 (Lollipop) 1. The touch takes too long (Use fastclick or something similar)
2. The app exits sometimes for no apparent reason
3. The app becomes too slow after a while of usage (2 hours or more)
4. The UI for selecting date is terribly unusable. The touch scrolling is very very slow and a pain to use
5. Sometimes the drafts screen does not respond to touch. You have to quit the app to make it responsive
6. A lot of times touching on the product on the sell screen opens the update quantity screen. This is very frustrating especially when the cafe is crowded. This only resolves if you restart the app
7. The receipt screen should show today's receipts only by default. This is important for us also because the date selection dialog is so slow. It can have some options such as: Today, Yesterday, This week, This month
The app should not print the receipt by default. This has to be optional.

Amazing Tool, Easy to use and gets the job done!

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.4.2018
Imran Z.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy swift billing

Vorteile: Works with almost all devices, Very easy to setup and use . One can customized the Taxes, menu items , billing , discounts etc. In case you get stuck, swift customer support comes to rescue !

Nachteile: No shortcomings as such, features are limited at the moment, I am sure With time, it will increase.

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