Wer verwendet GroHawk?

We can help any business who wants to create a more loyal and engaged client base. Want to drive retention and referrals amongst your users - try us today!

Was ist GroHawk?

Customer engagement platform that lets you react and engage customers immediately after feedback is received.

GroHawk – Details

GroHawk

https://www.grohawk.com

Gegründet 2017

GroHawk – Kostenübersicht

GroHawk bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von GroHawk ist ab 35,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

35,00 $/Monat

Preisinformationen

see https://www.grohawk.com/pricing

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

GroHawk Funktionen

Kundenengagement Software
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte

GroHawk – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 9 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Neil H.
Optometrist
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019

"Game changer!"

Kommentare: For a small business like mine, having this software has been a game changer for me. Suddenly I now know exactly what my customers think of me and my business, and allows me to make informed business decisions based on their feedback. Absolutely fantastic.

Vorteile: To know exactly what your customers and patients think of you. Instant feedback. So powerful!

Nachteile: Absolutely nothing at all. Love everything about this software from the user interface to the back up support.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019
Imran H.
CEO
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019

"Customer experience management"

Kommentare: Our ability to manage good and not so good customer experiences has improved dramatically as well as our customer retention.

Vorteile: The ability to manage the customer experience whether positive or negative to create ambassadors for the business and recover service failures

Nachteile: Do t have any issues at all with the software which is unusual

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019
Luke W.
Business Development
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019

"Can't believe we survived without it"

Vorteile: It gave us a real life measure of what our customers thought of the service we gave. It links straight to our website and publishes the testimonials for us. It is an invaluable tool to reward our staff for excellent service.

Nachteile: No way to send survey from the home page

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.8.2019
Nichola M.
Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019

"Grohawk :-)"

Kommentare: Grohawk has proved invaluable to me allowing me to tailor training and continually improve service levels.

Vorteile: The clear reports - quick and easy to analyse
Instant notification so I can act quickly to resolve any issues
Ability to set my own questions/criteria

Nachteile: When I get the occasional sad face although with a quick phone call that little sad face usually ends up smiling.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019
Gavin R.
Director
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019

"Growhawk grows my busuness"

Kommentare: We’ve managed to turn around the occasional poor score into raving fans by acting on the review.
Often these stem from poor communication and by speaking to the customer we can clarify and put things right

Vorteile: Ease of use, time saving, allows me to proactively run business not react/fire fight. Word of mouth on steroids!!

Nachteile: There isn’t anything that I don’t like. Sometimes the truth hurts but then it allows us to discuss as a team and improve

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.8.2019