Wer nutzt diese Software?

We can help any business who wants to create a more loyal and engaged client base. Want to drive retention and referrals amongst your users - try us today!

Durchschnittliche Bewertung

9 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 35,00 $/Monat
  • Preisinformationen see https://www.grohawk.com/pricing
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • GroHawk
  • https://www.grohawk.com
  • Gegründet 2017

Über GroHawk

Customer engagement platform that lets you react and engage customers immediately after feedback is received.

GroHawk Funktionen

  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte

Die hilfreichsten Reviews für GroHawk

Game changer!

Bewertet am 21.8.2019
Neil H.
Optometrist
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: For a small business like mine, having this software has been a game changer for me. Suddenly I now know exactly what my customers think of me and my business, and allows me to make informed business decisions based on their feedback. Absolutely fantastic.

Vorteile: To know exactly what your customers and patients think of you. Instant feedback. So powerful!

Nachteile: Absolutely nothing at all. Love everything about this software from the user interface to the back up support.

Customer experience management

Bewertet am 21.8.2019
Imran H.
CEO
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Our ability to manage good and not so good customer experiences has improved dramatically as well as our customer retention.

Vorteile: The ability to manage the customer experience whether positive or negative to create ambassadors for the business and recover service failures

Nachteile: Do t have any issues at all with the software which is unusual

Grohawk :-)

Bewertet am 21.8.2019
Nichola M.
Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Grohawk has proved invaluable to me allowing me to tailor training and continually improve service levels.

Vorteile: The clear reports - quick and easy to analyse
Instant notification so I can act quickly to resolve any issues
Ability to set my own questions/criteria

Nachteile: When I get the occasional sad face although with a quick phone call that little sad face usually ends up smiling.

Growhawk grows my busuness

Bewertet am 21.8.2019
Gavin R.
Director
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We’ve managed to turn around the occasional poor score into raving fans by acting on the review.
Often these stem from poor communication and by speaking to the customer we can clarify and put things right

Vorteile: Ease of use, time saving, allows me to proactively run business not react/fire fight. Word of mouth on steroids!!

Nachteile: There isn’t anything that I don’t like. Sometimes the truth hurts but then it allows us to discuss as a team and improve

Enables us to get customer feedback extremely easily

Bewertet am 9.11.2017
Paul F.
Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great customer feedback.

Vorteile: Very easy for our customers to use and navigate and give us feedback on their visits to our business. Enables us to act and rectify quickly on any negative comments that maybe left on the system and turn things round.

Nachteile: When viewing in outlook on view pane you have to scroll down to see score and comments. Would be easier if everything was view-able in pane. Would make reviewing customers quicker.

Antwort des Softwareanbieters

von GroHawk an 10.11.2017

Thanks for your comments Paul. This is an improvement we are looking to make on future versions of the product! We're glad you're enjoying GroHawk!

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