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Was ist ADP Vantage HCM?

ADP Vantage bietet integrierte Tools wie Personalabrechnung, Workforce Management, Leistungsmanagement, Recruiting, Talent Management und Mitarbeitereinstellungen. Darüber hinaus ermöglichen die Self-Service-Optionen den einstellenden Managern, ihre Rekrutierungsbemühungen vollständig sichtbar zu machen und die besten verfügbaren Talente einzustellen. Self-Service-Lösungen für Mitarbeiter und Manager optimieren den Einstellungs-Prozess. Die integrierte Talent Management-Lösung hilft dabei, die Mitarbeiterleistung mit den Unternehmenszielen zu synchronisieren.

Wer verwendet ADP Vantage HCM?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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ADP Vantage HCM

ADP Vantage HCM

3,6 (185)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
Keine Integrationen gefunden
3,5 (185)
3,4 (185)
3,1 (185)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.700,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
84
21
4,1 (824)
4,1 (824)
4,4 (824)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ADP Vantage HCM

iCIMS Talent Cloud
Am besten bewertete Funktionen
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Stellenanzeige veröffentlichen
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Mitarbeiterportal
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Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
isolved
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
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Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
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Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiterportal
Zeitverfolgung
Überweisung
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Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
UKG Ready
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Überweisung
Rippling
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Anmeldung für Zusatzleistungen
Überweisung

Bewertungen über ADP Vantage HCM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,6
Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
3,1
Funktionen
3,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
25%
4
30%
3
22%
2
10%
1
13%
Frida
Frida
Founder in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Professionelles Training & Coaching, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A software that I wish I knew earlier. Simplifies my work.

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Company goals is the my greatest hit. I appreciate even the slightest move forward. ADP Vantage HCM brings management solutions to all leaders.

Vorteile:

Getting down to specific objectives achievements, a great software like ADP Vantage HCM take the lead in realizing it. I can closely Associate my success as a founder to great and efficient Services I have enjoyed using this tool so far. Being cloud based it is quick to monitor payroll and attendance from anywhere which is a great achievement.

Nachteile:

Frankly, none. None of its features worth challenging. Everything is cool.

Eliud
SHE Manager in Republik Moldau
Verbraucherdienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

More work, more control and huge return. It is worth it.

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: It's doings are beyond our expectations.We absolutely love working with it.

Vorteile:

This tool has incredibly simplified payroll processes.For the time that we've worked with ado Vantage HCM has productivity has improved and strategized out our costs.With this software we can view or reset our schedules and even track our productivity. ADp vantage HCM is the key role to our fast growth .It has reduced the number of errors that we used to make into a noticable percentage.This software has helped us in organizing onboarding process and has really perfected our employees performance with our company goals.This software is our pride.

Nachteile:

No cons so far so good and we are looking forward to achieving more and more with ADP Vantage HCM.

Taraiya
HRIS and Payroll Analyst in USA
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

If you want simple, choose different

3,0 letzte Woche Neu

Kommentare: I use ADP vantage frequently for hires, status changes, report writing etc. I feel there are too many variables and if you wasn’t the one that implemented some things are challenging to do. Having worked previously with ADP workforce now I was very shocked at this product didn’t live up to expectations.

Vorteile:

The self service dashboard, the onboarding,

Nachteile:

For an example to navigate to through multiple clicks to get to one area. Too many moving parts, more complex than necessary. Reporting fields that don’t work for our set-up but shows as options, just more work overall.

Tiana
Tiana
Human Resources Business Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

ADP does it again

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Love the program. With all software, you need to take the time to learn. But our help desk is incredible and reliable.

Vorteile:

It’s really intuitive and the interface is actually ice to look at.

Nachteile:

The field grabber tool for reporting sometimes doesn’t like a field you want…but it depends on the page. So somethings you are clicking though multiple pages to find a useable grab.

Rohit
Rohit
Director of Intelligence in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nice tool for Payroll & Benefits management

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Fairly good in terms of the product and usage. The UI can be made more intuitive and employee-friendly. Customer service centers need a major overhaul in terms of the overall support model and skillsets employed.

Vorteile:

Fairly comprehensive in terms of features the tool provides for complex workflows for big companies. Like the simplicity and UI for achieving HR-related tasks, especially benefits management. Leave management system also links well with in-house systems and custom timesheet management systems.

Nachteile:

Customer service isn't the best. Generic call centers where the customer service rep isn't aware of your organizational policies around leaves etc. or payroll-related questions. Neither they have the ability to direct you to the right point of contact within your organization. You would expect customer service to be more knowledgeable.