Wer nutzt diese Software?

TL Connect's Customer Engagement Platform is ideal for brick-and-mortar businesses of all sizes with repeat customers who want to increase their customer base, engage customers & keep them returning.

Durchschnittliche Bewertung

14 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 199,00 $/Monat
  • Preisinformationen Pricing per location per month. Multiple locations $159/month/location
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TL Connects
  • http://tlconnects.com/
  • Gegründet 2010

Über Marketing & Loyalty Program

Our Customer Engagement Platform allows your business to communicate directly to customers via SMS or MMS message, which has a 98% open rate. The platform allows merchants to create Auto-Responders which send text messages to subscribers after certain criteria is met. Customers sign-up using a fast, easy kiosk. Then, powerful features such as the Digital Punch Card, We Miss You offers, Keyword Marketing, Birthday Club, Custom Mini-URLs, & many more can be used.

Marketing & Loyalty Program Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkarten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Treueprogramm
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kontaktmanagement
  • Kurzwahlnummern
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Nachrichten-Personalisierung
  • Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Zwei-Wege-Messaging

Die hilfreichsten Reviews für Marketing & Loyalty Program

If I owned 20 locations, I'd have a kiosk in every one

Bewertet am 2.11.2017
Mark C.
Merchant Services
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use; great communications tool to create meaningful dialogue between merchant and customer. Merchants who use all the features will be amazed at what this platform can do for them.
The ability to recapture lapsed customers is reason enough to buy in.

Nachteile: Wish there were more of these around town. What merchants don't realize is how much demand there is from customers for an easy to use, non-invasive texting tool. Also, merchants misunderstand the concept of loyalty, thinking they need to GIVE AWAY product when actually they are GETTING more sales due to the enhanced relationship.

This software is very user friendly. No complaints here

Bewertet am 27.3.2018
Cindy R.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: An economical way to reach out to the customer and simlpe enough that it is not intimidating to less computer savvy customers. This software seems to be very flexible and can be designed to meet the needs of different establishments.

Nachteile: I can not think of anything that I am unhappy or dissatisfied about. I have not come across anything that I would say I wish this software could do .....

TL Connects helps us easily connect with our guest! This company is great to work with!

Bewertet am 20.10.2017
Leslie W.
Marketing Coordinator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We can track our guest activity daily if we wish too. We can see activity from checkins to redemptions and offers.
Everything is easy to use and seamless.

Vorteile: Easy communication with guest and the company. Customers have simple steps to sign up for great offers and communication with us. TL Connects makes it simple to contact them and fast response to answers if we need them!

Easy to use and customers love it

Bewertet am 9.3.2018
Sandra B.
General Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: repeat customers. New customers. and loyal customers.

Vorteile: you don't have to keep track of anything, it does it for you. I like that it also don't text you all the time.

Nachteile: sometimes the connection goes down. but other than that it is a good product. I have suggested it to other companies too.

The customer's always love checking in!

Bewertet am 9.3.2018
John P.
store manager
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: a great communication between us and our customers

Vorteile: It's great to be able to reach out to our database of customers whenever we'd like. We also especially like the option of reaching outside in order to get new customers as well.

Nachteile: Occasionally we could use more characters when creating messages. We like to put out text blasts with specials and once in a while we run out of space.

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