Wer nutzt diese Software?

Home care organisations wishing to streamline their business operations by automating key tasks including scheduling, staff logistics, invoicing, journey planning, consumer statements and more.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 10,00 $/Monat
  • Preisinformationen Minimum of $250.00 pm including access for first 25 users.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • TurnPoint Software
  • http://turnpointcare.com.au/index.asp?
  • Gegründet 2012

Über TurnPoint Care

Designed to reduce costs by streamlining processes and removing inefficiencies, TurnPoint Care will dramatically change the way your agency operates. From automated scheduling and journey planning to electronic billing, consumer invoicing and single-point data entry, our fully integrated, end-to-end software solution will help lift your agencys productivity and profitability while improving patient care and staff morale. Best of all, TurnPoint Care will start paying for itself from day one.

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TurnPoint Care Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Medikamenten-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Terminplanung
  • Zeit- / Aufgabe-Berichterstattung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Außendienst Kommunikation
  • Besuch-Verifikation
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Pflegeplan-Management
  • Pfleger-Management
  • Terminplanung
  • Versicherungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für TurnPoint Care

Has been great especially with programmer's being on call whenever needed.

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.7.2018
Manal E.
Client Services Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Makes the communication between head office and staff (employees working remotely) extremely easy considering they are remote. Record keeping through the system has also been seamless and make our job very easy especially when needing to track when urgent.

Vorteile: * programmer open to ideas / changes that make system work better for our needs
* simplicity in use for our care workers and admins

Nachteile: Having the time as an admin to understand all the functions and changes as it is constantly developing

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