Wer nutzt diese Software?

Vorgesehene Benutzer: mittelständige Unternehmen, Kleinunternehmen, Unternehmer, Startups, Freelancer. Unterstützte Länder: Weltweit

Durchschnittliche Bewertung

70 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.1/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4/5

Produktinformationen

  • Startpreis 19,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Zoho SalesIQ
  • https://www.zoho.eu/salesiq

Über Zoho SalesIQ

Stressfreie Live-Chat-Software für Unternehmenswachstum, neu erfunden. Konvertiere Deine Website-Besucher in zahlende glückliche Kunden. Erhöhe den ROI auf Deinen Inhalten, SEO, Adwords und E-Mail-Marketing-Bemühungen. Starte jetzt mit unserem immer kostenlosem Plan.

Zoho SalesIQ Funktionen

  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte
  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Zoho SalesIQ

Huge Bang for Your Buck (Get on the Chatbot Bandwagon!)

Bewertet am 23.7.2019
Peter F.
Co-Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use it every day. I love the tracking it gives our digital marketing efforts. We're in the process of rolling the chatbot out on our site and it works great. It took us a little bit of doing to figure out, but we're extremely pleased.

Vorteile: Very cheap (especially when factored in as part of Zoho One) Chatbot functionality (they're a little tricky to code, but once you have it down, they're easy to set up) Integration with CRM + Desk is glorious Mobile app works great, so I can always respond to chats wherever I am

Nachteile: I wish that chatbot development was a little easier. Still, it's absolutely worth it!

this is NOT just a chat program

Bewertet am 9.2.2018
Sean R.
Educator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: you close deals.

Vorteile: so this is a chat program but also a way to mesuare site traffic and a way to capture lead data. it's pretty cool. the way we use it is we send out a mass email and then when people click the email and get on our site we can see that and we can actually call the person who is on our site in real time. This helps close deals soooo much faster and our customers like that!

Nachteile: The UI is pretty good but b/c there's some techy stuff going on here (more so than just a chat program) the UI can get kinds difficult to understand if/when you go to the adv settings area. the normal chat part is fine.

Customers love our quick response

Bewertet am 5.4.2017
Melien B.
Fotografie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Salesiq is a great tool. By integration with Zoho CRM, we can quickly follow the actions of our customers and answer questions. We can see how much time the customer needs to go through the ordering process and where necessary we can customize the site. Tracking the number of visitors and the results of their visit is easy to follow. In short, a great tool for our sales department.

Nachteile: So far no complaints. Salesiq does what we need.

Perfect for Webite Chat

Bewertet am 31.10.2019
Verifizierter Rezensent
Vice President
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If you are looking for a simple chat box to put on your website for ease of the user, it works great. Easy to implement that portion. Not so sold on their customer service.

Vorteile: We implemented Zoho to add chat to our website. We tried out the paid version with the bot, but was a little complicated to set up so went to the free version. It fulfills the need and never crashes.

Nachteile: It would be great if the bot was a little easier to set up. When I asked customer service about helping they wanted to recommend me to their help page and never really would help me themselves.

Zoho Chat

Bewertet am 16.1.2020
Chris J.
Sales Manager
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Seamless chat service for our customer service and sales agents.

Vorteile: Ease of implementation and ease of use. Very little coding needed to add to existing website. Customers can get outside office hours email.

Nachteile: The customer support is severely lacking. Will schedule video calls and then send emails 3 minutes after the initial start time stating they can't join because they are too busy.

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