Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

von Zoho SalesIQ

Wer verwendet Zoho SalesIQ?

Vorgesehene Benutzer: mittelständige Unternehmen, Kleinunternehmen, Unternehmer, Startups, Freelancer. Unterstützte Länder: Weltweit

Was ist Zoho SalesIQ?

Stressfreie Live-Chat-Software für Unternehmenswachstum, neu erfunden. Konvertiere Deine Website-Besucher in zahlende glückliche Kunden. Erhöhe den ROI auf Deinen Inhalten, SEO, Adwords und E-Mail-Marketing-Bemühungen. Starte jetzt mit unserem immer kostenlosem Plan.

Zoho SalesIQ – Details

Zoho SalesIQ

https://www.zoho.eu/salesiq

Zoho SalesIQ – Kostenübersicht

Zoho SalesIQ bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoho SalesIQ ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Zoho SalesIQ Funktionen

Kundenengagement Software
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

Zoho SalesIQ – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 70 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,1/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Peter F.
Co-Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"Huge Bang for Your Buck (Get on the Chatbot Bandwagon!) "

Kommentare: We use it every day. I love the tracking it gives our digital marketing efforts. We're in the process of rolling the chatbot out on our site and it works great. It took us a little bit of doing to figure out, but we're extremely pleased.

Vorteile: Very cheap (especially when factored in as part of Zoho One) Chatbot functionality (they're a little tricky to code, but once you have it down, they're easy to set up) Integration with CRM + Desk is glorious Mobile app works great, so I can always respond to chats wherever I am

Nachteile: I wish that chatbot development was a little easier. Still, it's absolutely worth it!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019
Mahbub A.
Marketing Manager
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"Zoho SalesIQ is essential for online customer service"

Kommentare: Excellent performance with vey minimum or no issues at all.

Vorteile: With many suitable features for all type of businesses, specially businesses that require online presensence , Zoho SalesIQ is easy to use, affordable and essential tool to provide excellent customer service. Its customer tracking features are the most suitable for our business. We can easily reach the cross-border customers who are or were visiting our websites and can interact with them immediately. We can also find out the missed clients who visited our sites during 'off time' and can try to contact them accordingly.

Nachteile: Sometimes live update or notification is not working and it may not provide the actual number of visitors in the site if not reloaded.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
Chris J.
Sales Manager
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2020

"Zoho Chat"

Kommentare: Seamless chat service for our customer service and sales agents.

Vorteile: Ease of implementation and ease of use. Very little coding needed to add to existing website. Customers can get outside office hours email.

Nachteile: The customer support is severely lacking. Will schedule video calls and then send emails 3 minutes after the initial start time stating they can't join because they are too busy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.1.2020
Wellington N.
Financial Services Manager
Kapitalmärkte, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020

"Zoho customer engagement tool"

Kommentare: We have used the application to directly engage our potential clients and existing clients and in the process made our selling process quite easy.

Vorteile: Allows customer engagement which helps with the selling process as well as building customer relationships.

Nachteile: Chats sometimes come in without notification which may result in failure to respond to some chats.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2020
Sean R.
Educator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2018

"this is NOT just a chat program"

Kommentare: you close deals.

Vorteile: so this is a chat program but also a way to mesuare site traffic and a way to capture lead data. it's pretty cool. the way we use it is we send out a mass email and then when people click the email and get on our site we can see that and we can actually call the person who is on our site in real time. This helps close deals soooo much faster and our customers like that!

Nachteile: The UI is pretty good but b/c there's some techy stuff going on here (more so than just a chat program) the UI can get kinds difficult to understand if/when you go to the adv settings area. the normal chat part is fine.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.2.2018