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Was ist Spiro?

Spiro ist die erste proaktive Beziehungsmanagementplattform der Branche. Spiro basiert nativ auf künstlicher Intelligenz und bietet eine einzige Lösung, die traditionelles CRM, Vertriebsunterstützung und Telefonie umfasst. Die KI-Engine von Spiro eliminiert die Dateneingabe und führt Vertriebsteams proaktiv zur richtigen Zeit zu den richtigen Aktionen. Die Kundschaft berichtet von achtmal mehr Daten, von 47 % mehr Interessenten und davon, dass sie nach Verwendung von Spiro 20 % mehr Geschäfte abschließen.

Wer verwendet Spiro?

Vertriebsteams in mittelständischen B2B-Unternehmen. Zum Kundenkreis zählen Unternehmen aus den Branchen Fertigung, Versicherung, Finanzen, Immobilien, Logistik, Software und viele mehr.

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Spiro

Spiro

4,5 (32)
12.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
31
4,6 (32)
4,5 (32)
4,7 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
104
231
4,3 (5.927)
4,2 (5.927)
4,4 (5.927)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Spiro

HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Hilfe Desk-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Creatio CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Salesforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
HubSpot Sales Hub
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Pipeliner CRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
OnePageCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über Spiro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
44%
3
3%
Joshua
Joshua
Department Manager of Carrier/Outside Sales in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

What an easy CRM to use and have available

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: My company has seen an uptake in overall customer interaction and collaboration between sales personnel. It has been a great place to come together on projects with multiple departments being able to utilize easy to access customer information.

Vorteile:

This has been one of the best CRM experiences that I have had. I have used several others, but this was a breeze to use, the phone app is fantastic, integration with corporate email was simple: just everything really.

Nachteile:

We have had some cases where we needed some more functionality. However, Spiro was eager to address our concerns and has really come through on our requests.

Antwort von Spiro Technologies

vor 6 Jahren

Thank you Joshua! We are happy to hear that Spiro is helping you reach more customers, and allowing all departments to work together easily. Thank you for being a Spiro customer!

Mary
Marketing Director in USA
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing Support. Easy to Use/Customize. Spiro Assistant = Brilliant.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use Spiro to organize leads, track the progressions, and house the data for all our accounts. Overall, the tool has been easy to use and easy to customize.

Vorteile:

I'm a huge fan, mostly because I have used very expensive tools out there on the market. Compared to Spiro, they are extremely time intensive to set up with very limited support. What I love most is the support team at Spiro. They are extremely responsive and patient! They made the on-boarding process very easy. I was able to add my customizations easily and integrate with other tools with limited effort. My all time favorite feature is the Spiro assistant. This is great for inbound leads via email.

Nachteile:

I think this is more of a learning curve - the reporting section is really rich in detail and I just don't have time to sit with all the different reports.

Athena
Business Development Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good and Bad. Some things we love, some things we don't.

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I was able to express my Pros and Cons of the product I've been using. I spoke on behalf of myself and my colleague, who is also using Spiro.

Vorteile:

The App. Tracking business won and who is sending the business. Ability to connect contacts under company.

Nachteile:

We're missing notes and some notes are duplicated under the wrong providers. It's difficult to sort a report and there are a lot of unnecessary fields in the reports. Limited reports available through the app. On certain screens, you can't use the "Tab" button to move from field to field.

Antwort von Spiro Technologies

vor 6 Jahren

Hi Athena, Thank you for rating our customer support 5 out of 5 stars! We take pride in having a Customer Success Manager assigned to every Spiro user. I'll have your CSM reach out to set up a time to go over reports, and how they can work best for your needs.

Spencer
Senior Account Executive in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

We're very happy with Spiro. Beats the hell out of SalesForce!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It's been great. I've never gone through a CRM transfer but it was surprisingly easy.
They took the heavy lifting off of us which was nice

Vorteile:

Simplicity, ease of use. Mobile app to work on the go and make calls from Mobile App

Nachteile:

It's so much easier to use than SalesForce it actually took me a couple days to get used to how easy it is to navigate. Not sure if that's a Con lol

Peter
Regional Sales Manager in USA
Lebensmittelproduktion, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Business Partner

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall my experience with Spiro has been great. For any issues I face, their customer sales team reacts quickly. It is an application that I use daily.

Vorteile:

I like the idea of having an application that allows me to keep my customers' information up to date, including all my interactions with them. I can also view past and current sales without any effort.

Nachteile:

We have an analytics button that I do not use because it does not give me any relevant information.