Wer verwendet tawk.to?

Unternehmen, die online mit Kunden verbunden sein möchten.

Was ist tawk.to?

Chat-Tool für die Verbindung zu Kunden über eine mobile App oder auf deiner Website. Unterstützt Chat-Verlauf und Leistungsanalysen.

tawk.to – Details

tawk.to

https://www.tawk.to

Gegründet 2012

tawk.to – Kostenübersicht

tawk.to bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von tawk.to ist ab 1,00 $ verfügbar.

Startpreis

1,00 $

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

tawk.to Funktionen

Live Chat Software
Bildschirm teilen
Geo-Zielgruppenerfassung
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Offline-Formular
Proaktiver Chat
Transfer / Weiterleitung
Vorformulierte Antworten
Websitebesucher-Nachverfolgung

tawk.to – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 201 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Qalina M.
Corporate Financial Controller
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2020

"Tawk to for live support "

Kommentare: Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Vorteile: Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Nachteile: I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.4.2020
Jamil A.
Chief Accountant
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.12.2019

"Tawk.to for tracking solutions"

Kommentare: Before our potential customers had to email us for any question that they need an answer but now they can get in touch us easily and faster which helps us to satisfy them.

Vorteile: Tawk.to is a tool that helps to offer live support for your customers. It offers the extension free of charge. More than that Tawk.to offers tracking solutions for your webpage meaning that you can see how many visitors checked out your webpage and how long they stayed in. Besides you can see which location follows your webpage.

Nachteile: Sometimes there happen small errors meaning that the extension in the webpage may disappear. The support team is helpful but they are not so fast.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.12.2019
Kamal H.
Technical Support
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.5.2020

"Friendly Messaging Application"

Kommentare: I can easily interact with live users or visitors on my websites.

Vorteile: It primarily includes everything needed for a live chat function. It can be easily integrated into websites. You don't need to be a programmer to use this tool. It also monitors the real and live visitors of a web page.

Nachteile: There is nothing to dislike for me. The application is perfect for its purpose. I just hope they can have a paid version so as to compete with Zendesk Chat.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.5.2020
Brad B.
Marketing Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2019

"Good Chat feature for free"

Kommentare: Overall, Tawk.to has served it's purpose for us despite some frustration set backs with kicking me out of the app in the middle of the chat.

Vorteile: It was a free software that allowed us to add chat communication to our website. Tawk.to was easy to add to our website as well. Being able to jump into the middle of coworkers chats to assist or just whisper to them is great as well. Another good feature is the tawk.to app. So if you're looking for a cheap way to add this type of functionality to your site, it's worth it.

Nachteile: It needs to refresh the dashboard constantly. It has also kicked me out of the app in the middle of chats with potential customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2019
Verifizierter Rezensent
HR admin
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2019

"Live chat made easy"

Kommentare: Helped us chat with clients
Different time zones also enabled us to inform our online customers when we were offline.

Vorteile: Tawk to makes it easy to chat with your clients. It offers great product features like the multiple chatting with different users at the same. As a team you can also know who has been talking to which client. You can advise clients if you are offline. The data insights really assist when chatting to clients like geographical location and browsing history on our own website.

Nachteile: The dashboard really need to understand it so that the data insights can be fully understood. For you to have a logo you will need to pay,

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2019