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Was ist tawk.to?

Chat-Tool für die Verbindung zu Kunden über eine mobile App oder auf deiner Website. Unterstützt Chat-Verlauf und Leistungsanalysen.

Wer verwendet tawk.to?

Unternehmen, die online mit Kunden verbunden sein möchten.

tawk.to Software - 1
tawk.to Software - 2
tawk.to Software - 3
tawk.to Software - 4
tawk.to Software - 5

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tawk.to

tawk.to

4,6 (329)
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
14
4,6 (329)
4,7 (329)
4,4 (329)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
171
41
4,4 (1.053)
4,0 (1.053)
4,3 (1.053)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu tawk.to

Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Brevo
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Zendesk Sell
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Chatbot
Am besten bewertete Funktionen
Chatbot
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Quiq
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Podium
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über tawk.to

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
1%
Allen
Allen
President in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Live Chat for your Website

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Tawk.io allows me to customize the chat bubble, see in real time what people are typing before hitting send so I know what si on their mind. It recognizes new vs return users and you can set up page specific messaging to increase conversions.

Nachteile:

I had a web developer deploy it and it took time to get the setting right and the messaging correct, but after that it's pretty easy to use.

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant in Panama
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Chemikalien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Tawk.to, an excellent tool to connect with our clients from the Web or the mobile APP.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which has allowed us to reduce response times to our customers, in addition to being able to cover a much larger audience.So, every time customers want to ask a question, they simply decide to access the link that we have provided in our mobile or web APP and start effective communication when our agents are online, or carry out a registration process for a request in mode offline. On the other hand, Tawk.to has interesting features within the platform, such as making annotations in each chat, the ability to view a timeline, printing chat content directly for further processing, and much more.

Vorteile:

Tawk.to is excellent when it comes to interacting directly with our customers from our website or mobile application since we maintain constant interaction for a better customer experience, and all this information is available on the administrative platform, which in addition to being able to Record each of the chats, generate information for analysis and statistical treatment.Its dashboard is quite complete and allows us to view, for example, the number of chats carried out during the day and week, the number of responses, visits from our clients, and multiple monitoring reports, in addition to recording each chat in detail, and it even allows us to record comments to clarify doubts in a later analysis.

Nachteile:

Tawk.to is a very complete online/offline chat and is widely used for both Web environments and mobile APPs, however, it is important to consider that the human factor is still invaluable, since for example, if we have logged into the administrative platform, it will depend on us to have an effective response time and communication that generates value for that client.

Joseph
Information Technology Specialist in USA
Bau, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

tawk.to Review by Nganga

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

tawk.to integrated well with our website which makes it easy to communicate with online visitors.

Nachteile:

I can’t recall the last aspect that failed me when using tawk.to.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Stay away. There are many other options

1,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Not prime-time ready. Design, product, customer service, nothing

Vorteile:

I like the parrot logo. Nothing other than that really

Nachteile:

Customer support and the product experience

QALINA
QALINA
Corporate Financial Controller in Aserbaidschan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Tawk to for live support

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Vorteile:

Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Nachteile:

I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

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