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Was ist tawk.to?

Chat-Tool für die Verbindung zu Kunden über eine mobile App oder auf deiner Website. Unterstützt Chat-Verlauf und Leistungsanalysen.

Wer verwendet tawk.to?

Unternehmen, die online mit Kunden verbunden sein möchten.

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tawk.to Software - 2
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tawk.to

tawk.to

4,6 (323)
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
14
4,6 (323)
4,7 (323)
4,4 (323)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
110
16
4,4 (394)
4,3 (394)
4,1 (394)

Weitere gute Alternativen zu tawk.to

3CX
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Quiq
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Drift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Brevo
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Pure Chat
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Transkripte / Chatverlauf
Chatbot
Am besten bewertete Funktionen
Chatbot
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Podium
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Olark
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Offline-Formular
Transkripte / Chatverlauf

Bewertungen über tawk.to

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
1%
Carine Sylvie
Carine Sylvie
Remote administrative assistant in Benin
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best Live chat

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Tawk.to is a very good livechat and the back office is easy and intuitive to use.

Vorteile:

Tawk.to is the perfect software for a digital company like mine. As well as live chat, it allows you to build up a knowledge base to guide customers through most processes.

Nachteile:

I've noticed that the sound notification doesn't always emit the arrival of new customers on the livechat when there are a lot of processes running on the computer or when the connection speed is sometimes low.

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant in Panama
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Chemikalien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Tawk.to, an excellent tool to connect with our clients from the Web or the mobile APP.

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which has allowed us to reduce response times to our customers, in addition to being able to cover a much larger audience.So, every time customers want to ask a question, they simply decide to access the link that we have provided in our mobile or web APP and start effective communication when our agents are online, or carry out a registration process for a request in mode offline. On the other hand, Tawk.to has interesting features within the platform, such as making annotations in each chat, the ability to view a timeline, printing chat content directly for further processing, and much more.

Vorteile:

Tawk.to is excellent when it comes to interacting directly with our customers from our website or mobile application since we maintain constant interaction for a better customer experience, and all this information is available on the administrative platform, which in addition to being able to Record each of the chats, generate information for analysis and statistical treatment.Its dashboard is quite complete and allows us to view, for example, the number of chats carried out during the day and week, the number of responses, visits from our clients, and multiple monitoring reports, in addition to recording each chat in detail, and it even allows us to record comments to clarify doubts in a later analysis.

Nachteile:

Tawk.to is a very complete online/offline chat and is widely used for both Web environments and mobile APPs, however, it is important to consider that the human factor is still invaluable, since for example, if we have logged into the administrative platform, it will depend on us to have an effective response time and communication that generates value for that client.

Laurentiu
CEO in Rumänien
Design, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Using it everyday, great for livechats

5,0 vor 7 Tagen Neu

Kommentare: Good for live chats, but lacks some ticket management features.

Vorteile:

We mainly use it for their live chat feature, but we're also happy with the traffic notifications.

Nachteile:

Some traffic gets disconnected from their country, so their country data is gone and a default worldwide icon appears.

Nitin
Nitin
Senior Graphics Designer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very good for someone who's just starting out

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: For startups who want to test products on website they may use tawk.to for analyzing the engagement on particular page as tawk.to provide you with live tracking facility for free.

Vorteile:

Tawk.to is very easy to install or integrate into website and its completely free with most important features that you require while chatting with user.

Nachteile:

Dashboard design is little complex even they have changed it now but still a new user need to spend a day to learn things.

Tyler
Digital Asset Manager in Kanada
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Best Bang for your Buck on the Market

5,0 letzte Woche Neu

Vorteile:

Theres not much not to like about this company! Their chat is great, has a ton of add on functionality if you want it, but if you want bare-bones its able to to that for you as well. I was hesitant coming into a company that i had never heard of before but this thing, given its price and its robust list of great features makes it unbeatable.

Nachteile:

Customer service is a bit slow at times if im being honest.

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