Wer verwendet tawk.to?

Unternehmen, die online mit Kunden verbunden sein möchten.

Was ist tawk.to?

Chat-Tool für die Verbindung zu Kunden über eine mobile App oder auf deiner Website. Unterstützt Chat-Verlauf und Leistungsanalysen.

tawk.to – Details

tawk.to

https://www.tawk.to

Gegründet 2012

tawk.to – Preisübersicht

tawk.to bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von tawk.to ist ab 1,00 $ verfügbar.


Startpreis

1,00 $

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

tawk.to – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

tawk.to Funktionen

  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Siehe die vollständige Live Chat Software Liste

tawk.to Alternativen

Mehr Alternativen zu tawk.to

tawk.to – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,6
Kundenservice 4,4
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

Software bewerten

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Qalina M.
Corporate Financial Controller
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.4.2020

"Tawk to for live support"

Kommentare: Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Vorteile: Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Nachteile: I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.4.2020
Jamil A.
Chief Accountant
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.12.2019

"Tawk.to for tracking solutions"

Kommentare: Before our potential customers had to email us for any question that they need an answer but now they can get in touch us easily and faster which helps us to satisfy them.

Vorteile: Tawk.to is a tool that helps to offer live support for your customers. It offers the extension free of charge. More than that Tawk.to offers tracking solutions for your webpage meaning that you can see how many visitors checked out your webpage and how long they stayed in. Besides you can see which location follows your webpage.

Nachteile: Sometimes there happen small errors meaning that the extension in the webpage may disappear. The support team is helpful but they are not so fast.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.12.2019
Brad B.
Marketing Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.2.2019

"Good Chat feature for free"

Kommentare: Overall, Tawk.to has served it's purpose for us despite some frustration set backs with kicking me out of the app in the middle of the chat.

Vorteile: It was a free software that allowed us to add chat communication to our website. Tawk.to was easy to add to our website as well. Being able to jump into the middle of coworkers chats to assist or just whisper to them is great as well. Another good feature is the tawk.to app. So if you're looking for a cheap way to add this type of functionality to your site, it's worth it.

Nachteile: It needs to refresh the dashboard constantly. It has also kicked me out of the app in the middle of chats with potential customers.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.2.2019
Verifizierter Rezensent
HR admin
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.8.2019

"Live chat made easy"

Kommentare: Helped us chat with clients
Different time zones also enabled us to inform our online customers when we were offline.

Vorteile: Tawk to makes it easy to chat with your clients. It offers great product features like the multiple chatting with different users at the same. As a team you can also know who has been talking to which client. You can advise clients if you are offline. The data insights really assist when chatting to clients like geographical location and browsing history on our own website.

Nachteile: The dashboard really need to understand it so that the data insights can be fully understood. For you to have a logo you will need to pay,

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.8.2019
Yuri P.
Director Of Operations And Business Development
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.7.2019

"Tawk to for online chatting"

Kommentare: We settled Tawk to for chatting with our customers because when they have an urgent question it becomes time efficient.

Vorteile: With the free plan, it includes three agents for a customer service team which is great considering Tidio's offer. Besides you can check whether user looking at your webpage with the proxy or from where you have guests. Also, reporting features help you to understand your target audience.

Nachteile: Sometimes the software gives the notifications lately. Even though the free plan is great but paid subscriptions are expensive. Customization is not well arranged.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.7.2019