Was ist tawk.to?

Chat-Tool für die Verbindung zu Kunden über eine mobile App oder auf deiner Website. Unterstützt Chat-Verlauf und Leistungsanalysen.

Wer verwendet tawk.to?

Unternehmen, die online mit Kunden verbunden sein möchten.

Wo kann tawk.to bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • tawk.to
  • Ansässig in Las Vegas, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 4 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • tawk.to
  • Ansässig in Las Vegas, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 4 weitere

Sprachen

Englisch

tawk.to – Videos und Bilder

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Kosten ähnlicher Produkte wie tawk.to vergleichen

tawk.to

1,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
16,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
13,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

tawk.to Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Geotargeting
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternativen für tawk.to

Business-Messenger-Lösung mit Multi-Channel-Funktionen wie Anrufe, Online-Chat, Integrationen mit Facebook und vielem mehr. All deine Firmenbedürfnisse.
Drift hilft deinem Team, mehr Leads zu generieren und Meetings per Messaging schneller zu buchen.
Help Scout ist ein webbasierter Helpdesk für eine großartige Kundenerfahrung.
Live-Chat-Lösung mit CRM- und Helpdesk-Integration und leistungsstarken Berichterstattungsfunktionen.
Chatbot-Plattform zum Erstellen von Chatbots, die automatisch Daten von Websitebesuchern erfassen.
Best-in-Class-Customer-Lifecycle-Software: Unterstützung, Automatisierung und Feedback.
Comm100 bietet digitale Software für das Kundenengagement, mit der Unternehmen Fragen beantworten, Probleme lösen und Kunden zufriedenstellen können.
INSIDE von Powerfronts ist eine Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die persönliche Erlebnisse nahtlos online repliziert.
Verbessere deinen Kundenerfolg und deine Kundenbetreuung und betreue deine Kunden während ihres gesamten Lebenszyklus auf einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über Froged
LivePerson ist führend im Bereich Live-Chat- und Messaging-Lösungen, die den Umsatz steigern und die Kund*innenbetreuung verbessern.
Die moderne Helpdesk-Plattform für jede Art von Organisation. Hosted Cloud oder installierbare Vor-Ort-Version für das Self-Hosting.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Live Chat mit Team-Management, proaktiven Meldungen, Einkaufswagen-Integration. Echtzeit-Analysen, um nur auf die richtigen Besucher zu zielen.

Bewertungen über tawk.to

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Qalina M.
Qalina M.
Corporate Financial Controller in Aserbaidschan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Tawk to for live support

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Vorteile:

Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Nachteile:

I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

George rex A.
George rex A.
Co-founder & CAO in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A Flexible Chat Option

4 letztes Jahr

Kommentare: Take was helpful to me, considering the fact that it was available for free, since I was trying out lots of options then. I was happy with them as long as I used it.

Vorteile:

I was looking for a quick and easy live chat support software to integrate into my WordPress site, and I saw the flexibility, ease of use and the quick-to-setup procedure of tawk. The fact that I could chat directly and render realtime support to users from my WordPress backend was also another important feature I applaud the makers of this software.

Nachteile:

The software didn't have a clean user-friendly interface, which was a big turn off somewhat. I like software and applications to have beautiful material designs that will keep users engaged, whether frontend or backend.

Richard D.
Manager in UK
E-Learning, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Integrate chat functionality to your website.

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

Tawk.to allows us to communicate directly with website browsers. Tawk.to has helped increase conversion rates on the website, as we can guide/advise customers immediately.

Nachteile:

There is no downside to using Tawk.to, and excellent piece of software.

Nitin S.
Nitin S.
Senior Graphics Designer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very good for someone who's just starting out

3 vor 9 Monaten

Kommentare: For startups who want to test products on website they may use tawk.to for analyzing the engagement on particular page as tawk.to provide you with live tracking facility for free.

Vorteile:

Tawk.to is very easy to install or integrate into website and its completely free with most important features that you require while chatting with user.

Nachteile:

Dashboard design is little complex even they have changed it now but still a new user need to spend a day to learn things.

David Y.
SDE in USA
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best live chat software and there is no upfront cost!

5 vor 2 Monaten

Kommentare: It’s a great service that I would happily recommend to anyone looking to support their website visitors better. The live chat market is good overall, but Tawk.to is pushing what is expected out of services like this. We currently use Tawk.to on multiple sites, all managed and controlled by 1 Tawk.to account. The fact that Tawk.to can offers so much for free is astonishing.

Vorteile:

Easy setup in multiple environments. We are currently hosting the plugin from a WordPress site, JavaScript + JQuery site, and a ReactJS site. All are being managed using the same Tawk.to the dashboard. From within the dashboard or mobile app you can build scripts and custom knowledge base articles that are super helpful when answering the same question for multiple clients. The ability to hire live agents as needed is such an amazing feature.

Nachteile:

Although they offer the base function of Tawk.to for free, their add-ons for removing branding and Video + Voice + Screensharing is way overpriced. I wish they would offer some of the site's other features as paid add-ons and drop the price to remove branding and screen sharing. Having a better À la carte system for features would be nice.

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