Was ist FreeAgent CRM?

FreeAgent CRM ist eine cloudbasierte Verkaufs-, Marketing- und Kundenserviceplattform, die kleinen Unternehmen hilft, qualitativ hochwertige Kundenbeziehungen zu pflegen. Das System arbeitet automatisch mit den E-Mails des Nutzers, um Leads zu erstellen und zu klassifizieren, Follow-up-Erinnerungen zu generieren, nutzerdefinierte Automationen durchzuführen und alle Interaktionen mit Kunden zu verfolgen.

Wer verwendet FreeAgent CRM?

FreeAgent CRM hilft kleinen Unternehmen, mithilfe ihrer cloudbasierten CRM-Lösung zu wachsen. Verwalte Leads, Kontakte, E-Mails, Anrufe, Konten und Angebote ganz einfach und erstelle nutzerdefinierte Berichte und Dashboards.

Wo kann FreeAgent CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • FreeAgent Network
  • Ansässig in Half Moon Bay, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • FreeAgent Network
  • Ansässig in Half Moon Bay, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch, Spanisch

FreeAgent CRM – Videos und Bilder

FreeAgent CRM Software - 1
FreeAgent CRM Software - 2
FreeAgent CRM Software - 3
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FreeAgent CRM

Nicht verfügbar
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25,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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Gratis Testen
50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

FreeAgent CRM Funktionen

  • AB-Tests
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Content Delivery
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Für Mac-Geräte
  • Für Startups
  • Für iPad-Geräte
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Personalisierung
  • Pipeline-Management
  • Priorisierung
  • Prädiktive Analytik
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Stapelverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Vorlagen-Management
  • Webbasierte Entwicklung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen für FreeAgent CRM

monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Database management system that allows users to store and manage data and create database-powered apps.
Nutshell ist ein hochentwickeltes, leistungsfähiges CRM, das fortschrittlich genug für jedes Unternehmen und einfach genug für einzelne Nutzer*innen ist, und bei Vertriebsteams äußerst beliebt ist.
Planen, verfolgen und zusammenarbeiten mit der bevorzugten Projektmanagement-App mit mehr als einer Million Nutzern Erfahre mehr über Zoho Projects
CRM-Lösung für wachsende Unternehmen, um neue Geschäfte zu gewinnen, Kundeninteraktionen nach dem Verkauf zu verfolgen und Projektlieferungen durchzuführen.
Web-based solution with lead capturing, sales forecasting, follow-ups management, contacts tracking, and accounting capabilities.
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AgencyBloc ein Managementsystemen für Lebens- und Krankenversicherungsagenturen.
Hochschulbildung geschieht hier. Ellucian ist der weltweit führende Anbieter von Software und Dienstleistungen für den tertiären Bildungsbereich.
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales
Zulassungsplattform für Hochschulen, die Online-Bewerbungen und Studentendatensätze verwalten, Veranstaltungen und Reisen organisieren und mehr
Web-based higher education academic administration system with registration, student, applicant and faculty records, etc.
Lerne Salesforce Marketing Cloud kennen, die führende Marketinglösung, um Kundenbindung zu verbessern. Erfahre mehr über Salesforce Marketing Cloud

Bewertungen über FreeAgent CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
27%
3
4%
Mateo G.
Growth Marketing & Business Development in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

FreeAgent CRM

5 vor 2 Jahren

Kommentare: FreeAgent allows our Sales & Marketing teams to work efficiently and effectively together as one revenue-focused team. The automation features & Zapier integration has allowed our small team to set up many different marketing automation workflows that have saved us a ton of time.

Vorteile:

The platform is super intuitive, easy to navigate, and simplifies the way we track our joint marketing & sales pipeline. There's no steep learning curve and most importantly, the customer support all the way up through senior leadership has been incredible. They're quick to respond and escalate any issues immediately and there's been plenty of productive face-time with the management team who seems genuinely interested in taking customer feedback to shape their product roadmap. On multiple occasions they've turned around and pushed into production our product feature requests in a matter of days or weeks. Zapier & Mailchimp integrations are a huge plus too!

Nachteile:

Could be more robust on the reporting/dashboard side of things, but I'm told a lot is coming in early 2020 with regards to reporting.

Matt E.
Co Founder, Director of Partnerships in USA
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

A leap of faith

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Migrating a CRM has to be one of the most daunting and challenging things a company can do. Every step of the process was made as painless as possible by [SENSITIVE CONTENT] and her team. Constant check-ins and offers of assistance to get it done. After traversing to a live client that same level of importance was continued with [SENSITIVE CONTENT] and our account management team. Engineers attending a call is unheard of elsewhere.

Vorteile:

The Dashboards were the winning feature. And the blank canvas approach was unexpected but fun and very unique.

Nachteile:

Having to export from our previous CRM was a lot of work. Fields and values were translated into unusable data and it required a lot of work to reconnect all of the dots in order to import the data into FreeAgent. The process of learning something new was a little challenging.

Tom W.
Principal in USA
Medizinische Praxis, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Perfectly adequate, user-friendly starter CRM software with excellent training/support for very small businesses.

3 vor 4 Jahren

Vorteile:

Customer support & initial training was very good, individualized, patient, and responsive, even before I had committed to purchase. More features than I use or need for my small start-up.

Nachteile:

Search function is sometimes laborious; difficulty refining search parameters. Inability to delete contacts that are no longer needed.

Julia G.
Marketing Promotions Specialist in USA
Versicherung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

It's All Good

4 vor 10 Monaten

Kommentare: FreeAgent CRM helps me stay on top of any changes and updates my team members make to our prospect list. With the help of various "Automations", I am kept in the loop if a change was made or a special note was entered.
The system also helps my team stay accountable, on task and better organized.

Vorteile:

The most useful "Pro": The upload capabilities - No more adding and updating one-by-one. One upload and all of your data is populated and ready to use. The most surprising "Pro": Custom-ability - The FreeAgent team worked side-by-side with us to set up and implement a system that would work BEST for our specific requirements as a Property/Casualty insurance agency. Including introducing and implementing 'custom code' solutions, unique to our needs. The BEST "Pro" - The Chat function - Most issues or questions can be addressed within a few moments.

Nachteile:

I would love to see more integration between the various CRM "apps" and the interface FreeAgent calls "Lines" that sit inside the apps, (I will say that since we have signed on - about 6 months ago- they have already made improvements) In addition, greater flexibility or higher inclusion when running reports and lists in regards to contacts and their assigned account. (it would be beneficial to me to somehow combine these: so interactions and opportunities will be shown together regardless if the "item" is pertaining to the account, or the contact. (my current understanding is that reports are to be run separate from each other)

Christian C.
VP of Sales in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent Sales Focused CRM

5 vor 12 Monaten

Kommentare: So far it’s been very good. I was comparing them to Salesforce and asked a lot from my sales rep. He was able to demonstrate everything I was asking for and pulled in resources to ensure it would work for us. The ability for them to do nearly everything I requested coupled with their cost made it a no brained compared to the big guy.

Vorteile:

It was built for sales not marketing. It’s a little daunting at first as most everything has to be built but all the building blocks are there. They are actively taking feedback and rolling out updates as well - while we’ve only been a customer for 3 months we’ve already had new features added each month.

Nachteile:

The way data is nested or lack there of is something that needs immediate attention. Currently when attaching a contact to a deal or a quote you see all contacts available not just ones associated to that account. Probably fine for companies in the small business or consumer space but it doesn’t work in mid-market and enterprise when I have 3 Tom Jones and there is no way to decipher who is who