FreeAgent CRM

von FreeAgent Network

4.5 / 5 25 Bewertungen
FreeAgent CRM

Wer nutzt diese Software?

FreeAgent CRM hilft kleinen Unternehmen, mithilfe ihrer cloudbasierten CRM-Lösung zu wachsen. Verwalte Leads, Kontakte, E-Mails, Anrufe, Konten und Angebote ganz einfach und erstelle nutzerdefinierte Berichte und Dashboards.

Durchschnittliche Bewertung

25 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 99,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • FreeAgent Network
  • https://freeagent.network/
  • Gegründet 2016

Über FreeAgent CRM

FreeAgent CRM ist eine cloudbasierte Verkaufs-, Marketing- und Kundenserviceplattform, die kleinen Unternehmen hilft, qualitativ hochwertige Kundenbeziehungen zu pflegen. Das System arbeitet automatisch mit den E-Mails des Nutzers, um Leads zu erstellen und zu klassifizieren, Follow-up-Erinnerungen zu generieren, nutzerdefinierte Automationen durchzuführen und alle Interaktionen mit Kunden zu verfolgen.

FreeAgent CRM Funktionen

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  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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Die hilfreichsten Reviews für FreeAgent CRM

I Didn't Know A Team Could Be So Responsive

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.10.2018
Amy L.
Franchise Support Lead
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have never asked more from a company. Our CRM needs were very different than the typical sales model. I chose FreeAgent because their team seemed willing to work with me to make the changes I needed for my unique circumstances. When shopping for the CRM, other companies told me they would charge thousands of dollars to train me how to build a system to fit my unique needs. FreeAgent CRM said they would be happy to build what I need at no extra cost. They have done just that and exceed my expectations every day. This robust system has everything I need and I appreciate its beautiful design.

Vorteile: Choosing FreeAgent CRM is the best decision I made this year. They have worked with me to make their CRM the exact fit I needed for a growing franchise. I have never worked with another company that is so responsive to my requests and needs. Every day I am amazed at how willing they are to make improvements to meet my needs and their team always teaches me how I can personalize the program to our unique circumstances. They take the time to understand my need and then go to work to find a solution.

Nachteile: I love the product so much that this is difficult for me to answer, but the two things I am hoping to someday have is a #hashtag feature for being able to search activities by topics and to someday be able to have texting also documented in the system. (I think I just thought of how this can be done simply!)! And another request is born....

FreeAgent CRM vs Salesforce = Apple iPhone XR vs mobile phone 1st generation in the mid 90s.

Mit Google übersetzen Bewertet am 12.10.2018
Marc K.
Chairman & CEO
Bankwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: If Salesforce customers would be aware of FreeAgent CRM, Salesforce would have no clients any longer. It reminds me of an upstart like Amazon in 2000 vs the established retailer Sears. I would highly recommend Marc Benioff to take over FreeAgent CRM and let FreeAgent CRM's management revamp Salesforce's entire software and sales/marketing concept. If Sears would have bought Amazon their share price would have been up several thousand percent vs being down 99% during the last 11+ years. Eddie Lampert likely doubted that established, 100+ year old Sears would fall 99%. Better and more agile competitors like FreeAgent CRM can erode the market position of other established leaders over time as Apple, Amazon, Google, Facebook, Netflix have proven.

Vorteile: FreeAgent CRM's management and team are outstanding in terms of customization, service, interface, simplicity and elegance. The entire user experience if rated on a scale of 1 to 10 is 10+ while I would rank Salesforce 1 having seen Salesforce performing ten years ago and recently. Salesforce is a sales focused company with an extremely frustrating user experience vs FreeAgent CRM being a true CRM company. It's like using a new generation Apple iPhone vs a mobile phone by other leading providers in the mid 90s. We have no association with the company besides being a customer.

Nachteile: I have done extensive searches on many CRMs in the last 10 years and wish this 2016 founded company would have been existed 25 or 10 years ago.

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