ContactMonkey

ContactMonkey

von ContactMonkey

Wer verwendet ContactMonkey?

Vertriebsteams, die ihre E-Mail- und Salesforce-Aktivitäten optimieren möchten. ContactMonkey unterstützt dich dabei, mehr Geschäfte abzuschließen, indem es Salesforce und E-Mail-Verfolgung in dein Outlook- oder Gmail-Postfach integriert.

Was ist ContactMonkey?

Intelligenter gestaltetes Verkaufspostfach. Integriere Salesforce mit deinem Outlook- und Gmail-Postfach. Verfolge, teste und messe alle geöffneten E-Mails und angeklickte Links in Echtzeit. Verwalte Salesforce von deinem eigenen Postfach aus mit der Seitenleiste von ContactMonkey, die vollständig an dein eigenes Salesforce-Set-up angepasst werden kann.

ContactMonkey – Details

ContactMonkey

https://www.contactmonkey.com/

Gegründet 2012

ContactMonkey – Kostenübersicht

ContactMonkey bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ContactMonkey ist ab 15,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

15,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

ContactMonkey Funktionen

Vertriebsunterstützung Software
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

ContactMonkey – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 82 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,1/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,1/5
Funktionen
3,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Nathaniel j. B.
Consultant, eDiscovery & Legal Managed Services
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2018

"Does exactly what we need it to at a good price"

Kommentare: Helps determine which prospecting emails are more effective than others.

Vorteile: We use this at my company to assist with email prospecting. The tool is easy to install and does exactly what we need it to--I use it on every email I send. It has helped immensely in determining which prospects emails are effective and which ones aren't, and made my prospecting much more effective. Also helps me determine, when customers are being non-responsive, if they have even seen my message. We use this cross-team as a metric to measure rep email productivity.

Nachteile: The first time I installed it, Outlook was unbearably slow every time I opened an email. This went away after I rebooted. I don't really have many complaints about the tool.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2018
Glen P.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.6.2018

"Easy to install and use"

Vorteile: I tried Hubspot which was difficult to install and use. In fact, it rarely tracked emails well for us. Contact Monkey was very easy to install and use.

Nachteile: Sometimes the system goes down and it does not track the emails. You have to make sure that you have turned ContactMonkey on when sending an email otherwise, it will not track the email.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.6.2018
Paula B.
Copywriter
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2020

"Very poor customer service and a glitchy product - but great when it works!"

Kommentare: ContactMonkey customer support offer a very poor service. I've had to contact them three times over the course of my year long subscription and every time they took a long time to respond. My initial issues were with the sidebar not refreshing and they were unable to advise how to fix this - their advice didn't work. Then I had to contact them when after my year's subscription expired they took payment from my card without an email reminder they were about to do so - and I never even received a receipt via email, so had no idea I had been charged until I checked my bank account. When I emailed them to say I was irritated by this and that they should send reminders/invoices I received a response saying they had cancelled my subscription and refunded me in full. This was NOT what I had asked for and I was even more annoyed as I was left without email tracking for my business and out of pocket while I waited for the refund. During the time spent waiting for the refund I've decided to use another competitor of theirs instead. They really need to improve their response times to support tickets and their customer service and billing.

Vorteile: Easy to set up and track all your emails - the sidebar stays active and lets you know when they've been read, so you can use it as a "to-do" list to remind you who you need to respond to.

Nachteile: The sidebar showing when emails have been read often fails to automatically update, so you assume emails haven't been read, when in fact they have. You then need to click the refresh button on the sidebar to manually update.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.4.2020
Jonathan C.
Business Development Representative-ERP Software-Manufacturing
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018

"Easy to use and soooo helpful"

Kommentare: Being able to know when priority emails are being open .

Vorteile: First off, I love how simple this is to use. Then it's great with how useful this is. I use it constantly after sending proposals to prospects

Nachteile: Only complaint I have is how it tracks opens when sending a single email to multiple contacts. Would like to see exactly who opens when for group emails.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018
Chuck L.
Account Executive
Rechtsberatung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018

"I love Contact Monkey. I have been using it for 7 + years. It is amazing and fun at the same time."

Kommentare: Ok - helps me see people opening my emails.

Vorteile: Basically see when customers are looking at my emails and how often. it is interesting to see emails reopened a year later. Great intel!

Nachteile: I would like to learn how to run more reports on what emails are working and not. Sometime crashes and have to restart.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.6.2018