Hey Oliver

Hey Oliver

von Hey Oliver

Wer verwendet Hey Oliver?

Websitebetreiber*innen, Marketingmanager*innen und wichtige Entscheidungsträger*innen sind der Ansicht, dass es ihre Aufgabe ist, die Kapitalrendite ihrer Website zu steigern und den Mehrwert, den ein Marketingautomatisierungs-Tool ihrer Strategie hinzufügen kann, zu verstehen.

Was ist Hey Oliver?

Hey Oliver ist eine umfassende Marketing-Automation-Software, die entwickelt wurde, um das Geschäftswachstum zu beschleunigen, die Besucherkonversion zu verbessern und automatisierte Marketingkampagnen zu starten, die hochgradig personalisiert und intelligent auf die entsprechende Zielgruppe ausgerichtet sind.

Mit Hey Oliver können Vermarkter*innen und Unternehmen ihre Konversionsraten dank der intelligenten Anvisierung von Zielgruppen um bis zu 34 % steigern. Dank der intelligenten Kampagnenerstellungssoftware wird das Engagement um das 8-Fache erhöht.

Hey Oliver – Details

Hey Oliver

https://www.heyoliver.com

Gegründet 2017

Hey Oliver – Kostenübersicht

Hey Oliver bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Hey Oliver Funktionen

Marketing Automation Software
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare

Hey Oliver – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 11 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Charalambos X.
System Programmer/Analyst
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.11.2017

"Feature-rich system which is easy to learn and use. Our campaigns are running smooth and successful!"

Vorteile: I have used many other marketing automation tools before but Hey Oliver is not tedious and painful to work with. It just takes seconds to setup campaigns and monitor the whole thing. Beautiful user (graphic) experience and easy smart segmentation building with advanced logic. With Hey Oliver, it's not a matter of "Can we do it?" it's more so "How can we do it?

Nachteile: There's a lot to learn, as there would be in an platform worth investing in. With marketing automation, if you make a mistake as a beginner, it can be amplified to your entire audience before you realize it. Landing page and form functionality are good, but not cutting edge.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.11.2017
Alex F.
Marketer
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.11.2017

"Makes our job a lot easier."

Vorteile: It saves so much stress out of the company's marketing department. We have every information we need for each visitor and with automated running campaigns we make them more engaged and potential clients. What i think benefits Hey Oliver is the fact that everything that we need in marketing it has it on it's platform. All the tools are there and easy to use for our marketing team. That's what differentiated it for me from other platforms.

Nachteile: Something that we don't really like is that the live view, i believe so, is updated every 5 minutes. If it is please consider making it update a bit faster.

Antwort des Softwareanbieters

von Hey Oliver an 13.11.2017

Dear Alex,
we appreciate your review and your valuable feedback. As for today, the "Live View" screen is set to be updated instantly on every visitor change, for all of our clients.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.11.2017
Verifizierter Rezensent
CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2020

"Ok product with subpar customer service"

Vorteile: The integration was fine, it also looked very sleek and professional

Nachteile: Customer service was surprisingly unpleasant. I was very shocked that someone thought it would be okay to speak to a customer that way. The features aren't anything noteworthy. They're okay, but there are better solutions at a compartive price out there

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2020
Cuong T.
Founder
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2020

"The Marketing Live Chat with powerful data analytics"

Kommentare: I embedded the Hey Oliver live chat widget to my landing page for marketing and boost sales. It's worked good so far.

Vorteile: I have to say that Hey Oliver, tracking feature alone, is worth it. They focus on deep audience data and analytics that help you run its campaigns truly exactly with the visitor segments, even running retargeting marketing campaigns.

Nachteile: Although Hey Oliver has a live chat widget, but it has not a Native mobile app for Android or IOS yet. I need to wait for its release in the next few months. However, it is not a big deal for me. I can handle it on the desktop.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2020
Natasa S.
Social Media Manager
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2017

"Easy to use with an amazing "Client Success" team. The tool provides all the features we needed."

Kommentare: We are working towards aligning our Marketing and Sales departments more closely.

Vorteile: I like the philosophy on how it helps us nurture and target our website visitors. It is easy to implement online and offline marketing campaigns based on what our visitors are interested in and this is quite effective, especially the push notifications because we bring those visitors back to our site. I like the auto-pilot feature too because it saves a lot of time.

Nachteile: Maybe a social media monitoring feature but this is not a major issue for us. Also customized user fields.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.11.2017