Aspect Via

Aspect Via

von Aspect Software

Wer verwendet Aspect Via?

Unternehmen, die ein cloudbasiertes All-in-one-Center für Kundenengagement benötigen, das außergewöhnliche Kundenerlebnisse bietet.

Was ist Aspect Via?

Aspect Via ist eine Kundenengagement-Plattform, die für Kontaktcenter mit mehr als 50 Mitarbeitern konzipiert wurde. Sie ist die einzige Lösung, die das gesamte Unternehmen um den Kunden herum vereinheitlicht, indem Barrieren, die Abteilungen aufteilen und Arbeitsabläufe fragmentieren, vermieden werden. Als maßgeschneidertes SaaS-Angebot für die Cloud bietet Aspect Via natives Omni-Channel-Interaktionsmanagement (IM), Workforce Optimization (WFO) und Self-Service-Funktionen in Kombination mit einer gemeinsamen UI und gemeinsamer Berichterstattung in Echtzeit und rückblickend.

Aspect Via – Details

Aspect Software

http://www.aspect.com/

Gegründet 1973

Aspect Via – Kostenübersicht

Aspect Via bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

402879

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Aspect Via Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement
Agent Interface
Automatisches Telefonwählgerät
Automatisiertes Routing
Berichterstattung / Analyse
Chatbot
Computer Telephony Integration
Personalmanagement
Qualitätsmanagement
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte

Aspect Via – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 14 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Verifizierter Rezensent
Analista financiero
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.4.2018

"All communication is more fluid with our clients, if they are happy us even more."

Kommentare: Simplify and unify with native cloud customer self-service, contact center interaction management and workforce optimization capabilities.

Vorteile: I know this software well. It is really efficient, very easy to use and that makes it unique. I use it every day with my clients, there has never been any interruption in communication. Everything is more fluid, without a doubt it is a very useful tool.

Nachteile: This is definitely better software than I used. There is nothing that you do not like. It really is very efficient.

Antwort des Softwareanbieters

von Aspect Software an 17.4.2018

Thank you for taking the time to review Aspect Via and for the 5-star rating! We appreciate your feedback and will forward it on to our internal teams.

-The Aspect Team

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.4.2018
Ronald S.
Digital Administrator
Telekommunikation, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019

"Aspect Via Review"

Kommentare: It's a great product recommendable to use especially for big brands to help in supporting their customers.

Vorteile: Allow easy interaction between customers and support agents. It plays a big role on social media as it captures all social media sites i.e Twitter, Facebook and bring traffic in one place to handle in real time. It's very easy to use and less time training is required. It helps to track agent performance and service levels depending on the metric set You can personalize all settings from graph, percentages and service levels tracking metrics

Nachteile: It needs a fully registered software to enjoy all features, the trial version is limited

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019
Joe G.
Head of Patient Communications
Medizinische Praxis, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020

"Aspect Service & Reporting"

Kommentare: We did not have a great overall experience with the aspect products

Vorteile: Aspect was recognized as a top tier Contact Center company

Nachteile: Poor reporting accuracy and little flexibility

Antwort des Softwareanbieters

von Aspect Software an 7.5.2020

Thank you for your candid feedback on Aspect Via. We are sorry to see you're not happy with the reporting functionality, and we will share this with our product team. We'll also send your feedback on to your account team, who will reach out to follow up. Thank you for your input.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.5.2020
Shannon S.
Director, Contact Center Technology
Versicherung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2017

"Rich user interface, easy to configure, a true omni-channel cloud platform"

Kommentare: Updated user interface, access to the full suite of Aspect's product offerings

Vorteile: That I have a full suite of omni-channel features in a cloud environment. The Via platform gives us access to voice, sms, and chat interaction routing...plus provides us access to a full workforce optimization suite (workforce management, quality management and performance management). It also contains a feature rich IVR that allows customers to build dynamic self-service applications.

Nachteile: I don't have any complaints, I am waiting for a few new features to be released. I'm hoping that Aspect provides a feature rich customer survey tool that will work across multiple channels (voice, email, chat, sms).

Antwort des Softwareanbieters

von Aspect Software an 27.9.2017

Thank you for taking the time to review Aspect Via. We are thrilled to get such high marks and are so glad that you are happy with the product. We will forward your feedback to our internal teams. Thanks again!
-The Aspect Team

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2017
Diana P.
Workforce Management Lead
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2018

"Love Aspect's ease of use"

Vorteile: Easy to navigate and the reporting features are very useful. Used IED in the past and it was a horrible experience.

Nachteile: Haven't found anything yet. I find it very easy to navigate, training and support has been awesome, I just wish we could get it running faster (but that isn't an Aspect issue.)

Antwort des Softwareanbieters

von Aspect Software an 25.4.2018

Diana,
Thank you for taking the time to review Aspect Via and for giving us such high marks! We are thrilled to hear that you love the ease of use, and that the training and support have been awesome. We appreciate your feedback and will forward it on to our internal teams for review.
-The Aspect Team

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2018