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Was ist Alvaria Cloud?

Aspect Via ist eine Kundenengagement-Plattform, die für Kontaktcenter mit mehr als 50 Mitarbeitern konzipiert wurde. Sie ist die einzige Lösung, die das gesamte Unternehmen um den Kunden herum vereinheitlicht, indem Barrieren, die Abteilungen aufteilen und Arbeitsabläufe fragmentieren, vermieden werden. Als maßgeschneidertes SaaS-Angebot für die Cloud bietet Aspect Via natives Omni-Channel-Interaktionsmanagement (IM), Workforce Optimization (WFO) und Self-Service-Funktionen in Kombination mit einer gemeinsamen UI und gemeinsamer Berichterstattung in Echtzeit und rückblickend.

Wer verwendet Alvaria Cloud?

Unternehmen, die ein cloudbasiertes All-in-one-Center für Kundenengagement benötigen, das außergewöhnliche Kundenerlebnisse bietet.

Alvaria Cloud Software - 1
Alvaria Cloud Software - 2

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Alvaria Cloud

Alvaria Cloud

4,3 (18)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
Keine Integrationen gefunden
4,3 (18)
4,1 (18)
4,1 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
123
9
4,2 (460)
4,1 (460)
4,3 (460)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Alvaria Cloud

Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Call Center Studio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Dokumentenspeicher
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
Thrio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kontakt-Datenbank
Warteschlangenmanagement
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über Alvaria Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
50%
2
6%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All communication is more fluid with our clients, if they are happy us even more.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Simplify and unify with native cloud customer self-service, contact center interaction management and workforce optimization capabilities.

Vorteile:

I know this software well. It is really efficient, very easy to use and that makes it unique. I use it every day with my clients, there has never been any interruption in communication. Everything is more fluid, without a doubt it is a very useful tool.

Nachteile:

This is definitely better software than I used. There is nothing that you do not like. It really is very efficient.

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

Thank you for taking the time to review Aspect Via and for the 5-star rating! We appreciate your feedback and will forward it on to our internal teams. -The Aspect Team

David
Senior Analyst, Mktg Programs in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Aspect VIA Best in Class

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The implementation was great and it was smooth transition. Aspect was outstanding.

Vorteile:

The cloud base features and the ease of administration to the system. The CX is robust and an outstanding feature on how our calls are delivered. The phone reps love the VIA Engagement center as they can see there performance and calls stats on a daily basis.

Nachteile:

There is nothing I dislike about the product.

Joe
Head of Patient Communications in USA
Medizinische Praxis, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Aspect Service & Reporting

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We did not have a great overall experience with the aspect products

Vorteile:

Aspect was recognized as a top tier Contact Center company

Nachteile:

Poor reporting accuracy and little flexibility

Antwort von Alvaria

vor 4 Jahren

Thank you for your candid feedback on Aspect Via. We are sorry to see you're not happy with the reporting functionality, and we will share this with our product team. We'll also send your feedback on to your account team, who will reach out to follow up. Thank you for your input.

RONALD
Digital Administrator in Uganda
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Aspect Via Review

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It's a great product recommendable to use especially for big brands to help in supporting their customers.

Vorteile:

Allow easy interaction between customers and support agents. It plays a big role on social media as it captures all social media sites i.e Twitter, Facebook and bring traffic in one place to handle in real time. It's very easy to use and less time training is required. It helps to track agent performance and service levels depending on the metric set You can personalize all settings from graph, percentages and service levels tracking metrics

Nachteile:

It needs a fully registered software to enjoy all features, the trial version is limited

Shannon
Director, Contact Center Technology in USA
Versicherung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Rich user interface, easy to configure, a true omni-channel cloud platform

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Updated user interface, access to the full suite of Aspect's product offerings

Vorteile:

That I have a full suite of omni-channel features in a cloud environment. The Via platform gives us access to voice, sms, and chat interaction routing...plus provides us access to a full workforce optimization suite (workforce management, quality management and performance management). It also contains a feature rich IVR that allows customers to build dynamic self-service applications.

Nachteile:

I don't have any complaints, I am waiting for a few new features to be released. I'm hoping that Aspect provides a feature rich customer survey tool that will work across multiple channels (voice, email, chat, sms).

Antwort von Alvaria

vor 6 Jahren

Thank you for taking the time to review Aspect Via. We are thrilled to get such high marks and are so glad that you are happy with the product. We will forward your feedback to our internal teams. Thanks again! -The Aspect Team