CoworkingNext

von CoworkingNext

4.5 / 5 3 Bewertungen
CoworkingNext

Wer nutzt diese Software?

Our target audience are coworking spaces, shared offices and business centers who are need for a simple, efficient and affordable management solution to manage their coworking/office spaces.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
  • Preisinformationen Free for upto 10 members. Pricing starts at $25 USD/month.
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CoworkingNext
  • https://www.coworkingnext.com

Über CoworkingNext

CoworkingNext is a management platform for coworking spaces, shared offices and business centers. With features like plans management, members on-boarding, resource management, automated billing and invoicing, events management among others, it makes managing coworking spaces super easy and gives you all the time that you need to build and grow your coworking community.

CoworkingNext also comes with third party apps integrations like Slack and Quickbooks.

Spotlight_media_placeholder

CoworkingNext Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Besuchermanagement
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Inspektions-Management
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Raumplanung
  • Schulen
  • Störfallmanagement
  • Vermögensverwaltung
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungs-Tracking
  • Wohnimmobilien
  • Zimmer-Planung

Die hilfreichsten Reviews für CoworkingNext

Absolutely loving it and will highly recommend it!

Mit Google übersetzen Bewertet am 27.9.2017
Rahul N.
Owner
Hausmeisterservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's absolutely value for money product with a great customer support. Some of the competitors have better features but they too are adding new features rapidly and their price is very competitive so I have nothing much to complain.

Vorteile: We had been using spreadsheets to manage operations and recently switched to CoworkingNext platform. Moving to CoworkingNext was probably the best decisions I made as life has become so simpler now. Managing members onboarding, invoicing and resource bookings is so easy with CoworkingNext. I requested a feature (Slack integration) and they added it within couple of days which shows their commitment.

So far so good. It is one of the easiest and clutter free UI with almost all the features for free.

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.11.2017
Hemant kumar S.
Secretary
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: A simple and clean UI.
Free module available for small start ups like us.
Free module is loaded with almost all the features required by us.
Inclusion of the tax module is icing on the cake.

Nachteile: Looking forward for some more third party app integration's like PaperCut and Xero in the package.

Lies weitere Bewertungen