Was ist TicketCo?

TicketCo ist die einzige Lösung für Veranstaltungen und Veranstaltungsorte, bei der es gelungen ist, die überflüssigen und zeitaufwändigen Elemente der Veranstaltungszahlungen zu eliminieren. Die Dienstleistungen sind Online-Ticketing, Omnichannel-Ticketing, E-Commerce-Verkaufslösung für Veranstaltungen und TicketCo Cashless.

Das Unternehmen hilft dir, deine Umsätze mit blitzschnellen Zahlungen zu steigern, Kosten zu senken, ohne dass du kostspielige Ticketdruck- oder Verifizierungsgeräte benötigst, und durch die nahtlose Integration von Ticketing und verkauften Waren zusätzliche Einnahmen zu erzielen und vieles mehr.

Wer verwendet TicketCo?

Mit einer bahnbrechenden Technologie bietet das Unternehmen eine All-in-one-Lösung für Veranstaltungen und Veranstaltungsorte an, um mehr, schneller und einfacher zu verkaufen und gleichzeitig die Zugangskontrolle ohne teure Hardware erfolgreich zu meistern.

Wo kann TicketCo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • TicketCo
  • Ansässig in London, UK
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Andorra, Belarus, Belgien, Bosnien und Herzegowina und 45 weitere

Sprachen

Englisch, Norwegisch

Über den Anbieter

  • TicketCo
  • Ansässig in London, UK
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Andorra, Belarus, Belgien, Bosnien und Herzegowina und 45 weitere

Sprachen

Englisch, Norwegisch

TicketCo – Videos und Bilder

TicketCo Software - 1
TicketCo Software - 2
TicketCo Software - 3
4 weitere anzeigen
Videos zu TicketCo
TicketCo Software - 1
TicketCo Software - 2
TicketCo Software - 3

Kosten ähnlicher Produkte wie TicketCo vergleichen

TicketCo

1,00 £/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
0 (0)
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

TicketCo Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Budgetierung/Prognosen
  • E-Mail Marketing
  • Eventplanung
  • Freiwilligen-Management
  • Kartenverkauf
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Mitarbeiter-Management
  • Registrierungs-Management
  • Reservierung-Management
  • Sitzplan
  • Teilnehmer-Management
  • Ticket-Reservierungen
  • Verkaufspunkt POS
  • Vertriebsmanagement
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für TicketCo

HoldMyTicket offers a customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. We're more than ticketing.
Ein integriertes Online-Ticketsystem mit einem Ticketverkauf-Portal für den Verkauf von allgemeinen Tickets und Sitzplatzreservierungen in Echtzeit.
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform focuses on comprehensive event registration & management for events of all sizes & types.
Eine Event-Engagement- und Event-Management-Plattform mit über 20 Tools, die ein Eventmanager braucht, um den Teilnehmern digitale Erfahrungen zu vermitteln
Biletum - ticketing platform for organizing the ticket sales process of any scale.
Eventbrite bietet kostengünstige, innovative Registrierungs-Software, um Unternehmen zu helfen, Online-Events zu erstellen, zu verwalten und zu verkaufen.
Eventzilla ist eine Plattform für Online-Veranstaltungsregistrierung und Ticketing für Veranstalter.
Verkaufe nicht nur Tickets, sondern verwalte all deine Verkäufer, freiwilligen Helfer, Sponsoren, Spenden, Social Sales, Marketing und mehr in einem System.
Cloudbasierte Event-Management-Software, die die Verwaltung von Veranstaltungs- und Business-Details optimiert. Einfach zu bedienen... einfach loszulegen.
Mit TicketManager können Unternehmen die geschäftlichen Auswirkungen von Sport- und Unterhaltungsressourcen messen und gleichzeitig die Compliance einhalten.
Das Ziel von Brushfire ist es, die Ticketing- und Registrierungsplattform zu sein, die Kunden verdienen. Brushfire passt gut zu dir.
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
White label event ticketing and seat reservation software. Instant payouts, interactive seat maps, and more!

Bewertungen über TicketCo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
92%
4
4%
3
4%
Elma C.
Elma C.
Program Consultant in Norwegen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very satisfied with the website and the overall use.

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

Easy to use. You are in charge all the time. No need to contact support so that they do it for you. You are the boss.

Antwort von TicketCo UK

vor 5 Jahren

Thank you Elma for your review, and it's great to hear you are pleased with the product and the experience!

Isak n solli I.
Head of Finance in Norwegen
Musik, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Efficient and modern

5 vor 4 Jahren

Kommentare: TicketCo is the best ticket management system on the market. Basicly no down-time, highly professional customer service and a fair price makes the tool desireable for any event manager.

Vorteile:

TicketCo allowed us to focus on our events, and not the logistics related to tickets. The cloud based technology ensured that any modifications on the events were implemented just with a click. The admin sites are user friendly and easy to navigate through, with many good features.

Nachteile:

Some functionalities were not optimal considering multiple events at one time. One should also be able to restrict what sales personell are allowed to see related to remaining volume and sales volume in the app.

Antwort von TicketCo

vor 4 Jahren

Hi Isak! Thank you very much for such a splendid review! We are very happy to hear you are pleased with the solution! And also thank you for the constructive feedback. We are always aiming to improve for our clients and will take on board what you mentioned. Thank you / The TicketCo Team

Kevin B.
Director in UK
Sport, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Moving the goal post

3 vor 11 Monaten

Kommentare: They move the goal post
we were getting paid out for 2 years before events then decide in breach of contract to not pay out until 5 days after shows which effectively cripples your business
Eventbrite pay weekly and fortnightly so all the advantages of using this new start up are lost The customers service was good until a problem then they dont care. Solicitors will be engaging to release funds.

Vorteile:

Software is fine they don't have a massive data base and not much generic ticket sales on search like other platforms Its easy to use but could be better

Nachteile:

They move the goal post we were getting paid out for 2 years before events then decide in breach of contract to not pay out until 5 days after shows which effectively cripples your business Eventbrite pay weekly and fortnightly so all the advantages of using this new start up are lost The customers service was good until covid then they hold funds which tells me they are struggling and dont want to pay organisers , they have gone back on contract and in breach of contract.. avoid them. Solicitors will be engaging to release funds.

Antwort von TicketCo

vor 5 Monaten

Sorry to hear this Kevin. There must have been a misunderstanding, we are not a promoter at all, we provide a software only. The software itself comes with marketing features so that the event organiser can promote the event themselves. In regards to the rest, we are really sorry to hear it went down this way. We will follow up with you shortly.

Anders T.
Co-Founder in Norwegen
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy, cheap and reliable.

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

I really like that TicketCo is providing concert promotors with an easy-to-use, cheap and reliable tool to sell tickets. Other services are expensive and out-dated, TicketCo is not.

Nachteile:

I would like to have the possibility to share or send reports directly to music agents on a regular basis.

Antwort von TicketCo UK

vor 5 Jahren

Hi Anders! We are very happy to hear you are pleased with TicketCo :) Sending regular reports to music agents can easily be done by using the Zapier connector. A member of the team will reach out to you very soon and guide you through the process. /The TicketCo Team

Jostein M.
Coordinator in Norwegen
Unterhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The support is really good at TicketCo!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: I really like it! Its working very well for me and the support is amazing. Thank you!

Vorteile:

I really like the admin page. I also like that you can copy events, it makes it really easy. I like the way the events looks when its done. professional.

Nachteile:

I wish that it was a easier way to take care of the ticket-buyers. That you could stay in touch with them in a easier way then just sending emails to the whole group. That you maybe even could send SMS from TicketCo. I wish it was easier to track where the ticket buyers came from. And that you could see even more statistics .

Antwort von TicketCo

vor 3 Jahren

Thank you Jostein! Great to hear you are pleased with us. Regarding your comments: 1. You easily communicate with your ticket buyers by automatically sending their details into your Mailchimp account (via our Zapier connection). There you can set up segmenting, schedule emails, and use amazing graphics. 2. We do offer SMS send outs, we enable this on request. 3. To see where the ticket buyers came from is possible with a cross domain integration with your websites analytics. We are currently in the process of enabling this for all customers (it's called Google analytics cross domain set up with e-commerce). A member of the team will reach out to you to help you out with above. Best regards / the TicketCo team