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Was ist TicketCo?

TicketCo ist die einzige Lösung für Veranstaltungen und Veranstaltungsorte, bei der es gelungen ist, die überflüssigen und zeitaufwändigen Elemente der Veranstaltungszahlungen zu eliminieren. Die Dienstleistungen sind Online-Ticketing, Omnichannel-Ticketing, E-Commerce-Verkaufslösung für Veranstaltungen und TicketCo Cashless. Das Unternehmen hilft dir, deine Umsätze mit blitzschnellen Zahlungen zu steigern, Kosten zu senken, ohne dass du kostspielige Ticketdruck- oder Verifizierungsgeräte benötigst, und durch die nahtlose Integration von Ticketing und verkauften Waren zusätzliche Einnahmen zu erzielen und vieles mehr.

Wer verwendet TicketCo?

Mit einer bahnbrechenden Technologie bietet das Unternehmen eine All-in-one-Lösung für Veranstaltungen und Veranstaltungsorte an, um mehr, schneller und einfacher zu verkaufen und gleichzeitig die Zugangskontrolle ohne teure Hardware erfolgreich zu meistern.

TicketCo Software - 1
TicketCo Software - 2
TicketCo Software - 3
TicketCo Software - 4
TicketCo Software - 5

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TicketCo

TicketCo

4,9 (27)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
8
4,7 (27)
4,7 (27)
4,8 (27)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
33
4,6 (5.642)
4,5 (5.642)
4,3 (5.642)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TicketCo

Eventbrite
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Nutickets
Am besten bewertete Funktionen
Barcode/Ticket Scanning
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Showpass
Am besten bewertete Funktionen
Barcode/Ticket Scanning
Mobiler Zugriff
Ticket-Reservierungen
ThunderTix
Am besten bewertete Funktionen
Event-Ticketing
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Accelevents
Am besten bewertete Funktionen
Aufzeichnung
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
TicketSpice
Am besten bewertete Funktionen
Event-Ticketing
Registrierungs-Management
Ticket-Reservierungen
Angage
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Real-Time Updates
Teilnehmer-Management
Event Essentials
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
Registrierungs-Management
EventTitans
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management

Bewertungen über TicketCo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
89%
4
7%
3
4%
Elma
Elma
Program Consultant in Norwegen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very satisfied with the website and the overall use.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Easy to use. You are in charge all the time. No need to contact support so that they do it for you. You are the boss.

Antwort von TicketCo

vor 7 Jahren

Thank you Elma for your review, and it's great to hear you are pleased with the product and the experience!

Ollie
Marketing Manager in UK
Sport, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Nottingham Rugby TicketCo review

4,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

Easy of use and the quality of support available.

Nachteile:

Reporting for an entire seasons worth of fixtures, but I believe this is already being worked on.

Antwort von TicketCo

vor 7 Monaten

Thank you for your excellent 9/10 rating on Capterra! We're delighted to hear that you find TicketCo user-friendly and appreciate our support. Your feedback is incredibly valuable and inspires us to keep improving. If you have any more thoughts or need further assistance, just let us know. I’m sure Maria from our Customer Success team, who’s been in great touch with you, will be more than happy to help out! :) Best regards, Hanne Schrøder-Nielsen Team TicketCo

Kevin
Director in UK
Sport, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Moving the goal post

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: They move the goal post
we were getting paid out for 2 years before events then decide in breach of contract to not pay out until 5 days after shows which effectively cripples your business
Eventbrite pay weekly and fortnightly so all the advantages of using this new start up are lost The customers service was good until a problem then they dont care. Solicitors will be engaging to release funds.

Vorteile:

Software is fine they don't have a massive data base and not much generic ticket sales on search like other platforms Its easy to use but could be better

Nachteile:

They move the goal post we were getting paid out for 2 years before events then decide in breach of contract to not pay out until 5 days after shows which effectively cripples your business Eventbrite pay weekly and fortnightly so all the advantages of using this new start up are lost The customers service was good until covid then they hold funds which tells me they are struggling and dont want to pay organisers , they have gone back on contract and in breach of contract.. avoid them. Solicitors will be engaging to release funds.

Antwort von TicketCo

vor 3 Jahren

Sorry to hear this Kevin. There must have been a misunderstanding, we are not a promoter at all, we provide a software only. The software itself comes with marketing features so that the event organiser can promote the event themselves. In regards to the rest, we are really sorry to hear it went down this way. We will follow up with you shortly.

Andy
Director in UK
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Romford Raider experience

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Very very good, would highly recommend to anyone

Vorteile:

Great customer support and service, always available

Nachteile:

Lots of options so initially can be daunting but that’s the flexibility of the product

Krister
CEO in Norwegen
Musik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy, efficiant and good value for money

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Great software that makes it easy to set up ticket sales for concerts and festivals. Very intuitive, and very easy to get help if you should have any problems (most likely you won't). Great reporting system.

Nachteile:

At the moment I don't miss anything. Everything I need is here.

Antwort von TicketCo

vor 3 Jahren

Thank you, much appreciated!