Stride

Stride

von Atlassian

Wer verwendet Stride?

Stride wurde für Teams aller Art entwickelt, die zusammenarbeiten und Informationen austauschen müssen, um ihre Arbeit zu erledigen.

Was ist Stride?

Stride ist die komplette Kommunikationslösung, die es Teams ermöglicht, weniger zu reden und mehr zu tun. Es ist alles, was du brauchst, um in Verbindung zu bleiben, aber in Bewegung zu bleiben. Stride ist eine neue Art der Nachrichtenübermittlung, die Konversationen mit integrierten Tools für die Zusammenarbeit in Aktion bringt, die richtigen Personen sofort mit integrierten Sprach- und Videokonferenzen zusammenbringt und dir den Fokus bietet, damit du schneller arbeiten kannst.

Stride – Details

Atlassian

https://www.stride.com/

Gegründet 2002

Stride – Preisübersicht

Stride ist verfügbar ab 3,00 $/Monat. Stride bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Stride findest du unten.

Startpreis

3,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Online

Stride Funktionen

Collaboration Tools
Aufgabenmanagement
Bearbeiten in Echtzeit
Brainstorming
Content-Management
Diskussionsforum
Dokumentenmanagement
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Projektmanagement
Versionskontrolle
Videokonferenzen

Stride – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 93 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
4.1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Simply put, Stride rocks!

Bewertet am 28.6.2018
Simon N.
Fullstack Web Application Engineer / Owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The seamless integration with other Atlassian products is amazing. My team and I use Bitbucket and Trello a lot and with the integration everyone can see the updates as tasks are complete as well as when code is pushed to our repositories. Additionally, having built-in video chat is amazing.

Nachteile: Somewhat limited selection of apps that can be integrated (I believe this will be solved with time) and the inability to change the theme / color scheme (not very important)

Simple but poor chat

Bewertet am 10.9.2018
Vladimir V.
Action
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The guys at Stride make updates for the product, try to fix the flaws.
Stride is a normal (medium) application. If you like the Atlassian ecosystem (even after the new interface updates of other products), then it is really convenient application. We are used to, but still switched to another solution

Vorteile: If you use Confluence and Jira, you will have a common Atlassian ecosystem. This is convenient in cases where all users communicate within the same company. Like in other chat applications, there are group chats and channels with group chats.
A large number of different bots, for example, for jira. If you insert a link to the task, we will see a preview. You can configure the display of statuses and pictures.
There are video calls. You do not need to install several programs for textual communication and video calls.
You can quickly understand how to work with the program. In our company, the testers took about half a day (plus one day to connect and train bots)

Nachteile: No hashtag (uncomfortable).
The phone does not receive 25 percent of the messages. But when they come, there's a chance not to get them on the desktop application! Sometimes you get a long message in the phone, you open the laptop, but they are not shown (notifications, messages). The problem can be fixed by restarting the application.
With video calls, it connects for a long time and often shows a "bad Internet connection" error, when other platforms do not show this at the same Internet speed. It's very annoying. From time to time, the video call ends for unknown reasons.The video freezes, and only on the other side of the call. Until you restart the application, it will hang. RAM consumption 400Mb, CPU - 70%. It's a lot.

Stride

Bewertet am 13.1.2020
Lisa P.
Gm
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would recommend this product and it keeps track of everything accurately and with the swipe of a button.

Vorteile: I liked the fact that I could track my mileage and expenses with one app. It's easy and I was able to link my credit card for expenses during my catering orders.

Nachteile: Sometimes the system very rarely will just stop tracking. It does seem though they have fixed that glitch.

Stride App

Bewertet am 20.11.2019
Nicole C.
independent contractor
Essen & Trinken, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Stride has been very useful for me, and many other independent contractors.

Vorteile: I'm a Doordash driver, and I use Stride to track my miles while I work. It allows me to get those miles as a write off for taxes. I believe they also offer health insurance now.

Nachteile: Stride has a feature where it will send you a notification if the app senses that you are driving, in case you forget to open it when you start. Only problem is that sometimes, it wont come up until I've driven an hour or more.

It works, but it does not excel as a team chat app

Bewertet am 12.12.2019
Verifizierter Rezensent
CTO
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We tried to implement it into the daily use of our small startup team, but only the developers ended up using it. The rest of the team were not convinced.

Vorteile: It was possible to organize our conversations into rooms based on the project, and it was a very cheap alternative to other chat apps.

Nachteile: It was very slow. Some of our users complained about it bogging down their machine. There were not many integrations.