Dialpad Contact Center

Wer verwendet Dialpad Contact Center?

Support teams who are looking for a cost-effective, intuitive, cloud-based call center solution.

Was ist Dialpad Contact Center?

Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment.

Dialpad Contact Center – Details

Dialpad

https://dialpad.com/

Gegründet 2015

Dialpad Contact Center – Kostenübersicht

Dialpad Contact Center bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dialpad Contact Center ist ab 75,00 $/Monat verfügbar.

Videos zu Dialpad Contact Center
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Startpreis

75,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Dialpad Contact Center Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Sprachdialogsystem (IVR)
  • Warteschlangenmanagement

Siehe die vollständige Call Center Software Liste

Dialpad Contact Center Alternativen

Mehr Alternativen zu Dialpad Contact Center

Dialpad Contact Center – Nutzerbewertungen

Read all reviews

Overall rating

4,4/5

Average score

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,1
Funktionen 4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,1

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Verifizierter Rezensent
Co-Founder
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.4.2019

"Modern and well designed"

Vorteile: Really like the user interface and design of the platform. Feels fresh and modern. Definitely the best I've seen in this space.

Nachteile: Seems like there is some lag when speaking to people. I don't know why.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.4.2019
Silvia T.
Customer Support
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2020

"BEST APPLICATION TO WORK IN SALES!"

Kommentare: I have been working with dialpad since 3 years ago and it has been very useful and very easy!

Vorteile: Dialpad is a very good application for calling and for working in a sales department. You have the opportunity of calling back the people who is calling you and you never lose possible customers because you can always call them back. It has a lot of options like recording the calls, measuring the number of missed calls, etc! It is very easy, intuitive and agile! Thanks Dialpad team!

Nachteile: The only thing I don't like about dialpad is that it is very difficult to transcript the voice messages that the customers left if the voice mail (to say something wrong)!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2020
Karli B.
Vendor Operations
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2019

"Gets the job done"

Kommentare: Gets the job done!

Vorteile: I like that I don't have to give my personal number to clients and that I can use it for texting too.

Nachteile: I get lots of spam calls. I also feel like my recent calls list doesn't update immediately or isn't accurate.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2019
Ian M.
Head of Customer Success
Logistik & Lieferkette, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2020

"Great interface but could improve integrations"

Kommentare: It is a great tool for handling calls and texts, but the lack of integrations may end up becoming a dealbreaker as we consolidate and streamline our tools if we can find something that will better integrate with Front.

Vorteile: The interface is very user friendly and easy to learn. Great feed of recorded calls and texts to see communication history with contacts.

Nachteile: Number one biggest issue is that text messages cannot integrate into Front to be handled there. Better Front integration for that specifically and in general would be a game changer for us. Would be great if names would update in Dialpad for the contact center from the Hubspot integration as well. Finally, it also often defaults to personal contacts over contact center contacts, which can make team collaboration more difficult.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.7.2020
Shade Y.
country product manager
Bildungsmanagement, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2020

"best service for telemarketing"

Kommentare: it's the best choice for home offce and works great with large teams

Vorteile: this software is very easy to use and also allows the user to have access everywhere they are with their laptop or PC unlike other apps that can only be used in the office, so it was a great prek during the pandemic time with home office

Nachteile: download and the process to run the software was very slow, but the contcat ceter replied very fast and helped us make the transition easy

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2020