Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Jeal
  • http://www.jeal.com.au
  • Gegründet 1983

Über EasyVend

EasyVend; software designed specifically for Food & Beverage Distribution Vendors to simplify the complexities involved in the administration.

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EasyVend Funktionen

  • Einkauf
  • Ernährungswerteanalyse
  • Für Gesundheitseinrichtungen
  • Für Kantinen
  • Inventarverwaltung
  • Kalkulation
  • Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
  • Menü-Planung
  • Online-Zahlungen / Funding
  • Rezept-Management
  • Schulen
  • Tray-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS

Die hilfreichsten Reviews für EasyVend

a wonderful service,awonderful and profesional team always there to help...10 out of 10 for jeal

Bewertet am 17.11.2017
Jerremy B.
manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: easy to use but the support is unbeatable...its the support team that makes this service 10 out of ten.grat effort and profesionalism jeal team.

Nachteile: i like everything.there is nothing not to like.the product is realy good but the support team is exceptional , proffesional , curtious and lovely to deal with.

The support was good, importing wasn't the best, Syncing with Xero isn't great.

Bewertet am 21.11.2017
Donna N.
Accounts
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It does have an ease of use for service advisers to work their way around. Works with Bursons for parts.

Nachteile: The Importing from the desktop version, paid/closed off all invoices, and created new Inv numbers. Syncing with Xero, Can't choose where each part or consumable goes to, for example in Xero I have COG part numbers for Parts, Tyres, Consumables, Accessories. When Part numbers are entered in WM I can not select an account code.
Sales Graphs - aren't available like they were in the desktop version.
The sales invoice layout would be nice if you could see an item cost eg. Labour rate

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