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Was ist Hub?

Der Hub ist eine führende Multi-Site-Intranet-Lösung, die auf Ihr Unternehmen zugeschnitten ist und Ihnen die Tools bietet, um gezielte interne Kommunikation, personalisierte Benutzererfahrungen und maßgeschneiderte Umgebungen für verschiedene Benutzer mit einzigartigem Branding und Inhalten bereitzustellen.

The Hub wird von großen Marken weltweit verwendet und optimiert Ihre internen Prozesse, um das Verwalten und Teilen von Inhalten mühelos zu gestalten. Sagen Sie „Auf Wiedersehen“ zu klobigen Kommunikations- und Dokumentenspeichern und „Hallo“ zu The Hub – einem ansprechenden Intranet mit kostenlosen Upgrades.

Wer verwendet Hub?

Perfekt für Unternehmen jeder Größe, egal ob Sie ein KMU oder ein globales Unternehmen sind, das die interne Kommunikation und die betriebliche Effizienz verbessern möchte. Besonders gut geeignet für Unternehmen mit mehreren Standorten und mehreren Marken.

Hub Software - 1
Hub Software - 2
Hub Software - 3
Hub Software - 4
Hub Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Hub das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Hub

Hub

4,5 (25)
2.000,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
120
25
4,3 (25)
4,3 (25)
4,8 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
69
14
4,9 (112)
4,7 (112)
4,8 (112)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hub

Simpplr
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Suchen / filtern
Wissensbasis-Management
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Blink
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Kommunikationsmanagement
Speakap
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Mitarbeitermanagement
Produktkennzeichnung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Axero
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Hub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
36%
3
8%
Gisela
Gisela
PSA in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent tool!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very pleasant!

Vorteile:

We love the Hub because it helps us keep connected among the different branches of the organization despite the physical distance.

Nachteile:

At the beginning we did not know how to connect with GSuite, but we solved it pretty quickly.

Sara
HR Advisor in UK
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product for a small-medium organisation

4,0 letztes Jahr

Kommentare: It's a really great intranet for us, staff engage really well with is.

Vorteile:

It's easy to use and maintain, and the customer service is absolutely amazing. Any time we get stuck on how to do something, we email support and they help extremely quickly and effectively. It does everything we need it to do.

Nachteile:

A couple of the features are a bit finicky, such as inserting tables, and inserting images works fine, but being able to simply copy and paste would be easier, and getting things to align perfectly sometimes takes a bit of trying.

Antwort von Pancentric Digital

letztes Jahr

We've always designed the Hub to ensure it's as easy to use and administer as possible for everyone, so really great to hear you're enjoying your Hub - and even better to hear you're loving our service! We pride ourselves on being very customer-focused, and one of the few intranets that provides a real personal touch for delivering customer success. I'll pass on your kind comments to our support team!

Helen
Internal Communications Executive in UK
Hausmeisterservice, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The good, the bad and the ugly

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am beginning to see more of the benefits now I am using it more

Vorteile:

It can be relatively easy to upload and edit certain items.

Nachteile:

I wish it was more dynamic and had a better design

Antwort von Pancentric Digital

vor 4 Jahren

Hi Helen, thanks for your review. We're glad you're starting to see the benefits of The Hub. We'd love you to get the most out of your intranet, so that you can really maximise the features you're using. One of our consultants is available for a chat or some quick training to show you some examples of how you can easily create slick, modern designs across your Hub, i.e. within your page and community themes, carousel images, folder icons etc. We'd be more than happy to run a consultancy or training session with you to help you get to grips with The Hub's many features, and how you can utilise them to your advantage and really drive engagement by creating content that is fun, useful and looks great. If you have any issues or just a question, you can always contact our support team on hubsupport@pancentric.com who will be happy to help. Thanks again for the review. Clare

Jess
Community Manager in UK
Forschung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A really useful tool

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I really like its simplicity and ease of use. We had relatively basic requirements (no integration with our own systems) and therefore I wanted something that would be quick to develop. I was working on this project alone and my first enquiry email was sent to Pancentric on 13th July. Including the whole process of demos, questions and comparisons to other providers, the signing of the contract, the build and the training, it was ready to be rolled out to the whole company on 16th August, which I was very satisfied with.

Vorteile:

It's very easy to use, straight out of the box. You don't need to have a background in IT to be able to build the site as everything is very logical and therefore start to end is very quick. A main selling point for me was the ability to have different interfaces ("communities") for different user types and also the ability to book meeting rooms - these were two functions that set Pancentric apart from other providers for me. It is also easy to add-on new users at any time as you are paying for a range of users, whereas other providers I looked at meant you had to go through their support to add a new user as you paid for each individual

Nachteile:

The tools are a little clunky for editing text. It would be great if they had the formatting paint brush, like in Word, where you can easily copy other formats, as the Themes setting doesn't always work as it should. The containers of the home page are set widths, and so although you can display anything you like and the options are good, the dimensions and layout are restricted. There is no live chat or individual tagging function, but this is in development. I was unaware that the build of the site came under "training" rather than "implementation", which increases the cost of development, and so communication on that could clearer.

Suzanne
Regional General Insurance Manager in UK
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Helpful engagement tool for partners

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Helps connect with third parties, increasing knowledge and running competitions, assessments, polls, loading photos campaign launches you name i use it for!

Vorteile:

Gallery, interacting with partners staff, knowledge bank, easy to use and visually good, Always adding new features and fantastic support from [sensitive content hidden] at Pancentric - always quick to support any questions I have. Have discussed with other potential third party partners using.

Nachteile:

You learn as you do so not always got a 'manual' so to speak but best way to learn. A few things take a bit longer but ive noticed recent improvement for 'quick wins' ie deleting articles so always improving.

Antwort von Pancentric Digital

letztes Jahr

Hi Suzanne - lovely to hear the Hub is providing a vital tool to connect and support RSA's partner community, and that you're making full use of all the engagement tools.