Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Hub?

Der Hub ist eine führende Multi-Site-Intranet-Lösung, die auf Ihr Unternehmen zugeschnitten ist und Ihnen die Tools bietet, um gezielte interne Kommunikation, personalisierte Benutzererfahrungen und maßgeschneiderte Umgebungen für verschiedene Benutzer mit einzigartigem Branding und Inhalten bereitzustellen.

The Hub wird von großen Marken weltweit verwendet und optimiert Ihre internen Prozesse, um das Verwalten und Teilen von Inhalten mühelos zu gestalten. Sagen Sie „Auf Wiedersehen“ zu klobigen Kommunikations- und Dokumentenspeichern und „Hallo“ zu The Hub – einem ansprechenden Intranet mit kostenlosen Upgrades.

Wer verwendet Hub?

Perfekt für Unternehmen jeder Größe, egal ob Sie ein KMU oder ein globales Unternehmen sind, das die interne Kommunikation und die betriebliche Effizienz verbessern möchte. Besonders gut geeignet für Unternehmen mit mehreren Standorten und mehreren Marken.

Hub Software - 1
Hub Software - 2
Hub Software - 3
Hub Software - 4
Hub Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Hub das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Hub

Hub

4,5 (25)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
120
24
4,3 (25)
4,3 (25)
4,8 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,75 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
352
18
4,6 (252)
4,3 (252)
4,4 (252)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hub

Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Mitarbeiter-Datenbank
Simpplr
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Suchen / filtern
Wissensbasis-Management
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Blink
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Kommunikationsmanagement
Speakap
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Axero
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Volltextsuche
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über Hub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
36%
3
8%
Gisela
Gisela
PSA in Mexiko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent tool!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very pleasant!

Vorteile:

We love the Hub because it helps us keep connected among the different branches of the organization despite the physical distance.

Nachteile:

At the beginning we did not know how to connect with GSuite, but we solved it pretty quickly.

Sara
HR Advisor in UK
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product for a small-medium organisation

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: It's a really great intranet for us, staff engage really well with is.

Vorteile:

It's easy to use and maintain, and the customer service is absolutely amazing. Any time we get stuck on how to do something, we email support and they help extremely quickly and effectively. It does everything we need it to do.

Nachteile:

A couple of the features are a bit finicky, such as inserting tables, and inserting images works fine, but being able to simply copy and paste would be easier, and getting things to align perfectly sometimes takes a bit of trying.

Antwort von Pancentric Digital

vor 10 Monaten

We've always designed the Hub to ensure it's as easy to use and administer as possible for everyone, so really great to hear you're enjoying your Hub - and even better to hear you're loving our service! We pride ourselves on being very customer-focused, and one of the few intranets that provides a real personal touch for delivering customer success. I'll pass on your kind comments to our support team!

Helen
Internal Communications Executive in UK
Hausmeisterservice, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The good, the bad and the ugly

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I am beginning to see more of the benefits now I am using it more

Vorteile:

It can be relatively easy to upload and edit certain items.

Nachteile:

I wish it was more dynamic and had a better design

Antwort von Pancentric Digital

vor 4 Jahren

Hi Helen, thanks for your review. We're glad you're starting to see the benefits of The Hub. We'd love you to get the most out of your intranet, so that you can really maximise the features you're using. One of our consultants is available for a chat or some quick training to show you some examples of how you can easily create slick, modern designs across your Hub, i.e. within your page and community themes, carousel images, folder icons etc. We'd be more than happy to run a consultancy or training session with you to help you get to grips with The Hub's many features, and how you can utilise them to your advantage and really drive engagement by creating content that is fun, useful and looks great. If you have any issues or just a question, you can always contact our support team on hubsupport@pancentric.com who will be happy to help. Thanks again for the review. Clare

Suzanne
Regional General Insurance Manager in UK
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Helpful engagement tool for partners

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Helps connect with third parties, increasing knowledge and running competitions, assessments, polls, loading photos campaign launches you name i use it for!

Vorteile:

Gallery, interacting with partners staff, knowledge bank, easy to use and visually good, Always adding new features and fantastic support from [sensitive content hidden] at Pancentric - always quick to support any questions I have. Have discussed with other potential third party partners using.

Nachteile:

You learn as you do so not always got a 'manual' so to speak but best way to learn. A few things take a bit longer but ive noticed recent improvement for 'quick wins' ie deleting articles so always improving.

Antwort von Pancentric Digital

vor 10 Monaten

Hi Suzanne - lovely to hear the Hub is providing a vital tool to connect and support RSA's partner community, and that you're making full use of all the engagement tools.

Beccy
EA to the CEO in UK
Einzel- & Familiendienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Worth its Weight in Gold!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Communication across the company has increased dramatically; the Charity has grown massively in the past couple of years and we now use 'The Hive' on a day to day basis to share news, advertise training courses, hold all key company policies and procedures and provide information of the many services we provide.

Vorteile:

Having not come from an IT background I found the software easy to navigate; I was instrumental in building and developing our system and it was quick to pick up and provide a platform that was user friendly for the company.

Nachteile:

During set up there were a few features which would have been handy to have - however, the developers were always keen to know what they were and in most cases, the system would release a new update with the missing feature included.