Was ist Zangerine?

Zangerine helps growing wholesale companies succeed at inventory management, order management, B2B e-commerce, and purchasing automation. Zangerine focuses on growing businesses rather than enterprises. Integrates with 120 different eCommerce marketplaces and other software like Quickbooks. No more long contracts with a Zangerine subscription. Got a vision that doesn't fit in other platforms? Zangerine offers custom eCommerce and web development to match your vision for your success!

Wer verwendet Zangerine?

Growing Wholesale, Distribution, and E-Commerce businesses. Customized Wholesale Ecommerce for B2B & B2C products

Wo kann Zangerine bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Zangerine
  • Ansässig in American Fork, USA
  • 2016 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Zangerine
  • Ansässig in American Fork, USA
  • 2016 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Zangerine – Videos und Bilder

Zangerine Software - 1
Zangerine Software - 2
Zangerine Software - 3
Zangerine Software - 4
Zangerine Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Zangerine
Zangerine Software - 1
Zangerine Software - 2
Zangerine Software - 3
Zangerine Software - 4
Zangerine Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Zangerine vergleichen

Zangerine

79,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
499,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
295,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Zangerine Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Content-Management
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Einkauf & Empfang
  • Einkaufswagen
  • Finanzmanagement
  • Individuelle Anpassung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integrierter Geschäftsbetrieb
  • Inventarverwaltung
  • Katalogerstellung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostennachverfolgung
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Nachbestellungen verwalten
  • Preismanagement
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • SEO-Management
  • Seriennummern-Nachverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Supply-Chain-Management
  • Verkaufsprognose
  • Versand-Management
  • Vertrieb- & Abwicklungplanung
  • Vorlagen
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen

Alternativen für Zangerine

Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Bestandsaufnahme und Bestell-Management-Plattform, mit Auftragsabwicklung die Optimierungs- und Automatisierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb.
ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt.
Einfache Inventar-Management-Software. Geeignet für Einzelhändler, Großhändler, dropshippers, Distributoren und Hersteller.
Die Auftragsverwaltungssoftware von SalesWarp bietet unübertroffene Leistung, sodass Unternehmen mehr verkaufen, mehr produzieren können und weniger verwalten müssen.
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.
QT9™ ERP is the all-in-one ERP solution with unlimited scalability, providing a flexible platform for growth. Start a Free Trial!
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
Leverage scalable technology and robust integrations to manage seamless multichannel eCommerce backend operations & boost ROI.
ERP-Software für mittelständische Unternehmen: bis zu 50 Anwender, schnell einsatzbereit, einfach erweiterbar, Miet- oder Kaufversion
Digitalisiere und automatisiere deine Prozesse mit der passgenauen ERP Software (Enterprise Resource Planning) speziell für Händler und Dienstleister. Erfahre mehr über Vepos

Bewertungen über Zangerine

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
John W.
John W.
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I have appreciated the top notch customer support and overall efficiency of the software.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

We have a complex product line with over 700,000 parts and Nebucore helps us make it simple. Nebucore has a friendly staff and has always responded quickly to questions.

Nachteile:

We've enjoyed the software and they are constantly making the software better. If I could change anything, I would like more automatic reports; however, Nebucore can provide whatever we're needing upon request.

Ellie H.
Director in USA
Maschinerie, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Using the software on a daily basis

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We use Zangerine primarily to manage our B2B website and inventory specs. This mostly has helped us speed up our quoting and sales processes. The online chat option they have to talk to their support team from the dashboard is one of my favorite things.

Vorteile:

Having a central dashboard to manage back-office and the e-commerce side of the business, and the quote management feature which saves us time in processing them and keeping track.

Nachteile:

They always had the Quickbooks online integration, but they used to not have automatic integration with Quickbooks desktop. But they finally released that recently.

Antwort von Zangerine

vor 2 Jahren

Thanks Ellie! We are always glad to hear from you and proud to support Accutek's growth.

Carla R.
eCommerce Manager in USA
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Well-Optimized Inventory and eCommerce Management System

5 vor 5 Jahren

Kommentare: NebuCore helped us centralize all our data from warehouse to sales. Because of its all-in-one and unified database, our website and back-office software always show the correct inventory and pricing records. Not having to switch between a CRM, eCommerce, and ERP software has certainly increased our productivity, which is a great deal for a company with limited number of employees like us.

Vorteile:

Minimized steps/clicks to process typical tasks like adjusting inventory, narrowing down product lists with multiple filters, etc. Customized/Personalized eCommerce website designs based on marketing research and our target market. Fast and easy-to-reach customer support team.

Nachteile:

Requirement for paying additional one-time fee for the Amazon and eBay integrations to manage incoming orders from marketplaces

Joshua K.
owner in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Replaced our SAP Business 1 ERP software

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Would recommend this to anyone looking for an amazing software customization experience.

Vorteile:

Working with Zangerine is the best software customization experience I've ever had. We switched over from SAP Business 1 because it was nearly impossible to do a eCommerce software integration. Zangerine got us up and running ON TIME with time to spare.

Nachteile:

It would be nice if it had more accounting built in

Daron Y.
owner in USA
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zangerine - genuinely creative

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Our overall experience has been excellent. From the start, I was impressed with their hands on approach and desire to understand our business and its needs. The fact that they spent time with us, in person, to outline and collaborate on the project was appreciated and highly productive. Their team is helpful and responsive. They are creative and accommodating. There is a "yes, we can do that for you" attitude which to me is tremendous strength.

Vorteile:

Zangerine helped take our Rewards Program to the next level. The Rewards Portal and self scanning feature allowed for individual's to be able to scan their own labels and track their Rewards. This created an enhanced and direct relationship between our company brand and our customers. It also freed up our sales representatives from the task of scanning labels for the recipients and allowed for more time to be spent on sales. This software allowed for us to continue operating seamlessly throughout the COVID 19 Pandemic and continued to track and reward sales of our products by auto repair facilities throughout our distribution territory.

Nachteile:

Fortunately our experience has been entirely satisfactory. There haven't been any cons because Zangerine is willing and able to customize features as necessary.

Antwort von Zangerine

vor 2 Jahren

Thanks Daron, we have really enjoyed building out your detailed and ingenious vision into reality in Zangerine! It's been the talk of the office! We look forward to great things to come with ADR!