Zangerine

Zangerine

von Zangerine

Wer verwendet Zangerine?

Growing Wholesale, Distribution, and E-Commerce businesses

Was ist Zangerine?

Zangerine is a solution for B2B/B2C distribution and eCommerce companies. Advanced and easy-to-use back-office dashboard allows for automation and streamlining of all operations from purchasing to inventory management and from sales to picking, packing, and shipping goods. Zangerine's web-based platform includes 55+ real-time advanced reports, integration with QuickBooks, distribution management, multi-warehouse support, and a fully integrated eCommerce solution. (NebuCore is now Zangerine.)

Zangerine – Details

Zangerine

https://www.zangerine.com/

Gegründet 2016

Zangerine – Preisübersicht

Zangerine ist verfügbar ab 379,00 $/Monat. Zangerine bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Zangerine findest du unten.

Startpreis

379,00 $/Monat

Preisinformationen

Typically $50 / User

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Zangerine Funktionen

Auftragsverwaltungssoftware
Auftragsabwicklung
Auftragserfassung
Auftragsverfolgung
Inventarverwaltung
Katalogmanagement
Retourenmanagement
Rückstandsverwaltung
Spezielles Auftragsmanagement
Versand-Management
Wiederkehrende Bestellungen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bestandsoptimierung
Bestückung
Einzelhandel-Lagerverwaltung
Fertigungsbestandsmanagement
Lagerhaus-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Multichannel-Management
Nachbestellungen verwalten
Produktkennzeichnung
Prognose
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
CRM
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Lagerhaus-Management
Personalmanagement
Projektmanagement
Supply-Chain-Management
Unternehmens-Vermögensmanagement
Vertriebsmanagement
Angebotsmanagement
Bestückung
CRM
Datensicherheit
E-Mail Marketing
Inventarverwaltung
Management mehrerer Geschäfte
Mobiler Zugriff
Multichannel-Marketing
Retourenmanagement
Review Management
SEO-Management
Vorlagen
Auftragsmanagement
Barcode / RFID
Einkauf
Import / Export-Management
Inventarverwaltung
Lagerhaus-Management
Retourenmanagement
Verkaufsprognose
Versand-Management

Zangerine – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
John W.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2017

"I have appreciated the top notch customer support and overall efficiency of the software."

Vorteile: We have a complex product line with over 700,000 parts and Nebucore helps us make it simple. Nebucore has a friendly staff and has always responded quickly to questions.

Nachteile: We've enjoyed the software and they are constantly making the software better. If I could change anything, I would like more automatic reports; however, Nebucore can provide whatever we're needing upon request.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2017
Andre P.
Co-Founder
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2017

"Easy migration process from Excel Sheets to a real Inventory and Purchase Order System"

Kommentare: Faster process for dropshipping and managing the in-house inventory.
Setting Tiered Pricing for more popular items on our website and managing our committed vs. expected stock records.

Vorteile: Straightforward PO System
1-Click Dropshipping Feature
Multi-Warehouse Inventory Records
Advanced Reports

Nachteile: NebuCore does not offer advanced accounting functionalities, such as Payrolls. They, instead, recommend Quickbooks for accounting tasks

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2017
Carla R.
eCommerce Manager
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2017

"Well-Optimized Inventory and eCommerce Management System"

Kommentare: NebuCore helped us centralize all our data from warehouse to sales. Because of its all-in-one and unified database, our website and back-office software always show the correct inventory and pricing records. Not having to switch between a CRM, eCommerce, and ERP software has certainly increased our productivity, which is a great deal for a company with limited number of employees like us.

Vorteile: Minimized steps/clicks to process typical tasks like adjusting inventory, narrowing down product lists with multiple filters, etc. Customized/Personalized eCommerce website designs based on marketing research and our target market. Fast and easy-to-reach customer support team.

Nachteile: Requirement for paying additional one-time fee for the Amazon and eBay integrations to manage incoming orders from marketplaces

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.10.2017
Mike H.
Operations Manager
Vermögensverwaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2017

"Smart development team and good customer support"

Kommentare: We needed a custom system like nothing out there because of the new business concept we were introducing. Their team helped us figure out the exact features and flow of the process during their initial "discovery session." The project took about two months from start to finish. They did not ask for the final payment until we gave them our official approval of the project. We have found ourselves in need for their tech support only a few times since the launch, and they have been very responsive in every instance. All our one-time and recurring payments are now being processed automatically though the system and this has saved us lots of time and energy.

Vorteile: The flexibility of the system, friendly team, and the involvement of the management made for a good end-product. No long-term contract requirement also made NebuCore stand out in the crowed for us.

Nachteile: Not receiving a better discount for paying the subscription fee annually instead of monthly. We would've paid annually if the incentive was higher.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2017
Joshua K.
Owner
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 29.1.2018

"Replaced our SAP Business 1 ERP software"

Kommentare: Would recommend this to anyone looking for an amazing software customization experience.

Vorteile: Working with Nebucore is the best software customization experience I've ever had. We switched over from SAP Business 1 because it was nearly impossible to do a eCommerce software integration. Nebucore got us up and running ON TIME with time to spare.

Nachteile: It would be nice if it had more accounting built in

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 29.1.2018