Was ist Allego?

Allego’s learning and enablement platform elevates performance for sales and other teams by combining learning, content, and collaboration into one app, designed for the flow of work. With Allego, teams onboard faster, confidently deliver the right messaging and collateral, rapidly adopt content and best practices, coach and practice more frequently, and collaborate more effectively with peers and the home office.

Wer verwendet Allego?

Enterprise and Mid-Market companies in High Tech, Financial Services, Life Sciences, and beyond.

Wo kann Allego bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Allego
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Allego – Videos und Bilder

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Allego Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Asynchrones Lernen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beurteilung-Management
  • Content Delivery
  • Content-Management
  • Elektronische Formulare
  • Engagement-Tracking
  • Erstellung von Einarbeitungsplänen
  • Für Vertriebsteams/ -organisationen
  • Gemischtes Lernen
  • Kommentare / Notizen
  • Kurs-Tracking
  • Kursverwaltung
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Lernmanagement
  • Lernpfade/-verläufe
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • SCORM-Compliance
  • Synchrones Lernen
  • Tests/Bewertungen
  • Trainingsmanagement
  • Trainingsverwaltung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertriebs-Onboarding und -Schulung
  • Video-Unterstützung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zertifizierung und Lizenzierung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für Allego

Factorial optimiert die HR-Prozesse in jeder Phase des Mitarbeiterlebenszyklus, damit HR sich auf das Wesentliche konzentrieren kann. Erfahre mehr über Factorial
Mit niikiis, der Onboarding-Plattform, kannst du Zeit und Geld sparen und das Engagement auf allen Ebenen deines Unternehmens fördern.
iTacit is a front-line employee platform that puts everything work in one mobile-first, easily accessible place.
WorkRamp ist eine moderne Schulungsplattform für Unternehmen. Diese können damit ihre Mitarbeitenden einarbeiten, schulen und zertifizieren.
Datengesteuerte Einstellungs-Plattform, um Top-Personal zu finden, zu durchleuchten und einzustellen.
Preisgekrönte LMS, das Lernende und Administratoren lieben. Bilde Mitarbeiter, Kunden und Partner mit Leichtigkeit aus. E-Commerce-, SSO- und soziale Funktionen. Erfahre mehr über Absorb LMS
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Agile und kollaborative, auf Fähigkeiten basierende Lösung für das Lern- und Talentmanagement, mit der jeder seine Fähigkeiten objektiv ordnen und teilen kann.
Verwalten Sie Online-Schulungen eifrig! Stellen Sie den Lernenden Kurse zur Verfügung und verfolgen Sie ihre Fortschritte mit einem fantastisch einfach zu bedienenden LMS. Erfahre mehr über iSpring Learn
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ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.

Bewertungen über Allego

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
25%
4
75%
Verifizierter Rezensent
Assistant Vice President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

An Essential Tool For a Global Firm

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: From rollout to user experience, Allego is a best in class tool.

Vorteile:

As our firm grows and expands, the ability to get everyone in the same room is increasingly difficult. Allego has been essential in how capture key content and share. Having the ability for our key thought leaders to record a video with minimal production and have that video cast to our users is a game changer. Allego also meets all the regulatory requirements.

Nachteile:

Scaling and Licensing has been a work in progress. It has been challenging to find the proper way to get all essential personnel licensed - which has had a minor impact on adoption.

Todd
Senior Marketing Associate in USA
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Allego Review - Financial Services

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: We have had a great experience with Allego so far. We are still fairly new with it but overall adoption has taken off and there are many additional features we could tap into to further that adoption rate.

Vorteile:

It is extremely easy to use which makes training new or existing users very simple. Allego is constantly improving their system as well to try to better meet our needs or suggestions.

Nachteile:

With a larger company, it is at times difficult to manage all the content that is being created by employees.

Joshua
Director, Business Enablement in USA
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Allego for Account Management Teams

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Allego has met the needs of our company when we began our search for a sales enablement platform.

Vorteile:

Ability to easily administer and track self paced learning and development.

Nachteile:

Maintaining and tracking content from all users.

Jeff
VP of Customer Service in USA
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Allego is a Great Tool for Training

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Our experience, although somewhat new, has been good so far.

Vorteile:

We like the ability to upload videos and give feedback directly in the section that you want someone to go back and review. They have a lot of really cool features.

Nachteile:

We really have not had any issues with the software. It is easy to use and customer support has been good.