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Was ist OrderEase?

Mit LinkGreen wird Großhandelskauf und -verkauf zu einem schnellen und einfachen Unterfangen. LinkGreen betreut Unternehmen in den Bereichen Kinderbetreuung, Rasenpflege und Garten, Gewächshaus und Zierpflanzenzucht, Wohnungseinrichtung, Cannabis-Anbau, Landwirtschaft, Holz und Baumaterial usw. Erfahre, wie Funktionen wie die Online-Bestellungsannahme, das Barcode-Scanning, der digitale Katalog und mobile Apps für Einzelhändler und Vertriebsteams von LinkGreen deinem Unternehmen beim Großhandel Zeit und Geld sparen können.

Wer verwendet OrderEase?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

OrderEase Software - 1
OrderEase Software - 2
OrderEase Software - 3

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OrderEase

OrderEase

4,7 (13)
200,00 CA$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
19
4,3 (13)
4,5 (13)
4,9 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
371
14
3,9 (808)
4,0 (808)
3,7 (808)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu OrderEase

Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Statusverfolgung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Kontenplan
Scheckausstellung
RepZio
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
OnPrintShop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Content-Management
Produktkonfigurator
Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Kostenverfolgung
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandsverfolgung
Material-Rechnung
SalesWarp
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Synchronisierung
Einkauf & Empfang
Erhalten
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung

Bewertungen über OrderEase

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
31%
Kaen
Sales/Marketing in USA
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best customer support!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: OrderEase treats you like you are their only customer. The training and follow they provide to our Sales Reps is great!

Vorteile:

Easy to use, great customer service. Available on all our electronics.

Nachteile:

Administrator(s) should be able to edit customer information

Derek
Derek
National Sales Manager - Canada in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Baumaterial, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent service and easy set-up! I wouldn't hesitate to recommend LinkGreen.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Easy way to get your catalogue online and make new customer connections!

Vorteile:

The online catalogue is a great feature, it allow customers to virtually flip through our book and order right from the pages. The thing I like most is the ability to connect with connect with hundreds of business across North America - many who were otherwise unknown to us!

Nachteile:

Occasionally, the software can be slow/glitchy... especially from an smart phone. I suggest you download the app, rather than logging in to the desktop site when you're on-the-road.

Phil
Director of sales and marketing in Kanada
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall good experience. Top notch customer service! but hard to get sales traction from.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: None so far but that doesn't mean there isn't any value here. This thing has potential but it needs to hit a critical mass in order to start functioning properly. Buyers and sellers need to become active participants. I notice I do not check my Link Green account often as the vast majority of my customers still order traditionally even though they are aware that I am on Link Green.

Vorteile:

I like the fact that my catalogue is online and I don't need to send it if someones interested. After accepting an invitation they can browse through it immediately.

Nachteile:

Every time a potential customer requests to view my products I cant see their profile as the are always "building their profiles" sometimes I accept based on a name. Sometimes I just ignore if I don't know anything about them and a relationship may never be established as I rarely revisit my emails. Please change this. Only let businesses reach out when they have a visible presence so we as buyers can vet them and see if they are a good fit for the business. People are creatures of habit. Even though I have accepted buyers through linkgreen, that were already established customers of mine, these buyers still opt to send me sales orders traditionally through fax or email. I think this platform has a lot of potential but its a slow process getting off of the ground.

Barb
Shipping coordinator. in Kanada
Landwirtschaft, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great way to connect with new and old customers.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We are connecting with new potential customers every day and when they do use it to order the ease of uploading the orders is wonderful.

Vorteile:

The ease of uploading orders and the fact that our customers can see our products and pricing online.

Nachteile:

The fact that not many of our customers are tech savy enough to use it. Also the format of looking at our products is not to all of our customers liking.

Mike
Inventory Management / Grower in Kanada
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nice laid out website

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Ultimately we will do what our customers want - So we have a few customers that only use Link Green and so we will accommodate them.

Vorteile:

Ease of Use, searching for customers, customer grouping, how it looks from the customers view (plant groupings) - List view vs full detail view with pictures

Nachteile:

the fact that it's another layer of software to use - Most people probably won't stop using their existing software and so are left to manage 2. Our customers tend to add on their orders...through this system each add on we would get charged - Even though its' really 1 order