Was ist Text Request?

Text Request ist ein Online-Business-SMS-Service. Mehrere Nutzer können sich in einem gemeinsamen Dashboard anmelden, um Textnachrichten von deiner aktuellen Büronummer in Echtzeit zu senden und zu empfangen. Die Software ist einfach zu bedienen und macht professionelle Textnachrichten für Unternehmen jeder Größe zum Kinderspiel. Einige Anwendungsfälle umfassen Lead-Generierung, Verkaufsverfolgung, Terminplanung, Fragen nach Online-Bewertungen oder Umfragen, interne Kommunikation, Werbeaktionen und vieles mehr. Kontaktiere die Webseite des Unternehmens, um Textnachrichten zu senden.

Wer verwendet Text Request?

Unternehmen, die eine bessere Möglichkeit zum Austausch benötigen.

Wo kann Text Request bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Text Request
  • Ansässig in Chattanooga, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Costa Rica, Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Text Request
  • Ansässig in Chattanooga, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Costa Rica, Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Text Request – Videos und Bilder

Text Request Software - 1
Text Request Software - 2
Text Request Software - 3
Text Request Software - 4
Text Request Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Text Request
Text Request Software - 1
Text Request Software - 2
Text Request Software - 3
Text Request Software - 4
Text Request Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Text Request vergleichen

Text Request

59,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
0,01 $
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
10,00 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen

Text Request Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Filesharing
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenhistorie
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Mobiler Zugriff
  • Personalisierung
  • Proaktiver Chat
  • SMS Gewinnspiele
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management

Alternativen für Text Request

Mit Nextiva Chat kannst du den Umsatz steigern, einen schnelleren Service bereitstellen und die Effizienz steigern. Interagiere problemlos mit bestehenden und potenziellen Kund*innen.
Sprachanruflösung, die Voicemail-Abschrift, Nummernzuweisung, Anrufweiterleitung, Anrufgruppen und mehr bietet.
Die Guest-Messaging-Engagement-Plattform hilft Hotels, markendifferenzierte Serviceerlebnisse mit Daten- und Zwei-Wege-Messaging zu schaffen.
Von über 75.000 Business-Profis als vertrauenswürdig eingestuft. Wenn dein Unternehmen Geschäfts-E-Mails und -Telefonnummern hat, benötigst du Business-SMS-Messaging.
RingCentral Automatic Call Recording ist einfach einzurichten und ermöglicht bis zu 100.000 Aufzeichnungen pro Konto. Das Herunterladen und Anhören ist bis zu 90 Tage möglich.
ServiceTitan ist eine führende Business-Software, die die Art und Weise verändert, wie Außendienstbetriebe im privaten und gewerblichen Bereich ihre Geschäfte abwickeln.
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
ActiveCampaign kombiniert die Leistung von E-Mail-Marketing, Marketing-Automatisierung und Vertrieb / CRM-Automatisierung. Erfahre mehr über ActiveCampaign
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
Zapier ist die Automatisierung für viel beschäftigte Menschen. Es bewegt automatisch Informationen zwischen Web-Apps, so dass Du Dich auf Deine wichtigsten Arbeiten konzentrieren kannst.
Einfache, skalierbare Zwei-Wege-SMS- und -MMS-Lösung für Geschäftsnachrichtenversand.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Loyalty marketing platform built for businesses of all sizes that lets you reach your customers in-store, online, or via mobile.

Bewertungen über Text Request

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
22%
3
5%
1
1%
Jason M.
Jason M.
Support in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Platform, with very responsive support team

5 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Textrequest has continued to evolve since we started using it. They are very invested in improving the service and adding more features to make the user experience better. They are also very responsive to user requests and feedback and consistently respond to suggestions and issues

Nachteile:

I am waiting on an iPad version that works in landscape mode, as i regularly use my iPad with a keyboard for these types of uses.

Antwort von Text Request

vor 2 Wochen

Jason, thank you so much for taking the time to leave us a nice review. I have let the product team know about you wanting an iPad App that allows landscape.

Kelsie S.
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simple, Straightforward, Modern product

5 letzten Monat Neu

Kommentare: It is so easy to text multiple people with both pictures and texts. One big problem text request solved for us is that we never knew if someone else was responding to the same person. Now we have the ability to see who is typing a message to who, so that we do not double up on efforts.

Vorteile:

It was time for our organization to move out of google voice into a more professional text message management system. We were looking to offer easier ways for our staff to communicate with clients, donors, and the public, as well as easily arrange and monitor group texts. The transition was seamless, and we have really enjoyed the ease of use, personal touches, and ways each user can interact with our text number. It is also a huge pro to have our text line be the same phone number as our phone number. It is wonderful to have text support just a text away, many of our questions have been answered within an hour of texting their text support line.

Nachteile:

The only thing I wish we would have known about using a texting platform (which would be true for other texting platforms) is that carriers have several opt-out words, many of which we use when a client cancels an appointment. We now have to figure out alternate words so that they do not accidentally opt out of all text messages.

Antwort von Text Request

letzten Monat

Hello Kelsie, thank you so much for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that you are having issues with the opt-out words. Our success team would love to take the time and walk-through best practices. Sign up for a session here: https://calendly.com/tr-success/kickoff Thank you,

Cristy G.
scheduler in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Text Request changed our business

3 letzten Monat Neu

Kommentare: Text Request is overall a great feature to help our company.

Vorteile:

We are able to contact clients and employees so much easier by text. It's more time efficient, so we are able to more done during the work day.

Nachteile:

There are times when upgrades cause functionality issues. We've also had issues with phone providers block us from texting our clients/employees, and it seems like the company is not able to do much about the situation. That is detrimental to our business.

Antwort von Text Request

letzten Monat

Christy, thanks for taking the time to leave this review! And for the candid feedback. Are you able to share any details around the issues mentioned? I'll bring these to our product team directly My email should be attached to this response.

Kathy B.
Director of Residential Operations in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Quick, simple texting

5 vor 4 Monaten

Vorteile:

We like the integration with Google Chrome and the mobile app!

Nachteile:

we have been customers for a while we were forced into new pricing and increased cost.

Antwort von Text Request

vor 4 Monaten

Kathy, thank you for your review! Appreciate you taking the time, and for sticking with us for so long. The Chrome extension and mobile apps are some of my favorites, too. Mobile carriers recently added charges to every business texting over their networks (you may have heard about "10DLC registration"). I believe that's the con you're referring to, and I can empathize with you. Ultimately this should be better for everyone - providers like us, businesses like you, and end consumers - because those dollars are going towards reducing spam, so texting won't go the way of email. Let me know if you have any questions or concerns, my email should be attached.

Julie S.
Manager in USA
Bildungsmanagement, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Can't find the most recent message in the conversations, group texting problematic

4 letzten Monat Neu

Kommentare: I liked Zipwhip better, I have no idea why we changed to you.

Vorteile:

Desktop notifications are helpful, but it needs to be either that or the flashing tab, not both.

Nachteile:

Everything I already mentioned, plus the constant flashing tab on my browser. It's relentless and creates a very stressful and distracting presence on my desktop - it feels like there's someone constantly poking my arm to pay attention to them, and the poking doesn't stop after I do give them my attention. It's constant and wears on me throughout the day, like a flashing red siren light just sitting on your desk all day that you can't turn off. Desktop notifications are enough, stop making the tab flash constantly. It creates psychic distress that nobody needs at work. Oh - and the sounds are horrible, that's the first thing I turned off.

Antwort von Text Request

letzten Monat

Hello Julie, Thank you for taking the time to leave us a reveiw. So sorry our notifications aren't what you'd like. In regards to why you switched from Zipwhip, they are closing their doors at the end of this year, and we are recommended (by them) as a replacement. Please feel free to contact us so we can handle any issues you are experiencing.