Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist A1 Tracker?

Dienstleistungsunternehmen, Behörden und Non-Profit-Organisationen mit Automatisierung des Schadensfall-Workflows, Dashboard-Analysen, nutzerdefinierten Berichten, Benachrichtigungen, Erinnerungen, Dokumentenmanagement und Internetportalen für Schadensfälle. Verfolgt alle Schadensfallarten, Vorfälle und Ereignisse. Mit Forderungsabtretung, Rechtsstreitigkeiten, Kosten, Ausgaben, Zahlungen und Rückstellungen. Unterstützt mehrere Sprachen und Währungen. Als vollständig gehostete oder vor Ort-Lösung verfügbar. Professionelle Unterstützung und Schulung.

Wer verwendet A1 Tracker?

Risiko, Vertrag, Ansprüche, Versicherung und Incident-Software. Buchführung Und HR-Integrationen. Perfekt für Kund*innen, die eine schnelle oder nutzerdefinierte Implementierung mit Wachstumspotenzial suchen. Integrierte Dashboards.

A1 Tracker Software - 1
A1 Tracker Software - 2
A1 Tracker Software - 3
A1 Tracker Software - 4
A1 Tracker Software - 5

Du bist nicht sicher, ob A1 Tracker das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

A1 Tracker

A1 Tracker

4,9 (69)
200,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
275
2
4,8 (69)
4,8 (69)
5,0 (69)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
435
141
4,1 (2.788)
4,2 (2.788)
4,3 (2.788)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu A1 Tracker

Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Finanzmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Trimble TMS
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Real-Time Monitoring
Checkbox Survey
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Datenanalyse-Werkzeuge
Fragen-Verzweigung
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Tableau
Am besten bewertete Funktionen
Datenanalyse-Werkzeuge
Datenintegration
Datenvisualisierung
VCA Software
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Caspio
Am besten bewertete Funktionen
Datenmigration
Projektplanung/Terminierung
Workflow-Management

Bewertungen über A1 Tracker

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
90%
4
10%
Rufina
Rufina
Insurance Agent in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very flexible and robust software

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

We like that this program is extremely flexible and customizable. You can even have them help you pare the features down to only the things that are really necessary in your organization, which we liked since we were working on a budget. We use it primarily for insurance purposes like managing due dates and payments, recording documents, tracking a claim in progress, generating batch invoices and reports or following up with a client. However, this tool has also been used occasionally for managing some of our projects. The dashboard makes it possible for us to see all the important information in one glance.

Nachteile:

Because it is highly customizable and flexible, things can sometimes get really complicated especially if a less experienced administrator is handling it. So when we were in the process of implementing A1 Tracker, some questions and issues came up but their representatives were always way ahead of us and they were ready with a solution or suggestion even before we could ask.

Jared
Service and Repair Manager in USA
Musik, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A1 Tracker is Outstanding!

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: My experience with A1 has been overwhelmingly positive, the A1 team is friendly, focused and knowledgeable and have always been there to help at a moment's notice. Great company!!

Vorteile:

Ease of us, Customer Service, Data collection and reporting.

Nachteile:

No cons at all with A1 Tracker, great system.

Kam
Business Administrator in Kanada
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A1 Review Great Product.

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall, I think this is a great program for our purposes, I think it could be even better if access the information required were a little less rigid, for example, when attempting to access an existing claim, there should be more options available to do this, perhaps customer name, product, or even allowing the option to simply select a new claim or an existing claim and seeing a list of available options to choose from would be a great start.

Vorteile:

A1 provides the insight required to track, access and execute next steps when dealing with customer warranty claims, it offers a comprehensive overview of the product a customer has registered along with the components for the product. at a glance warranty information and so much more.

Nachteile:

Difficulty navigating through the system, there are no que's or hints that would assist a first time user or even an intermediate user, more information needs to be provided and an example offered to aid the novice user. Even better would be an instructed on line course that offered explanations for each section and feature. The more we empower the user, the better experience is had.

Alyssa
Benefits Coordinator in USA
Staatsverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Year 2 user

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Great customer service team to help with questions and imports.

Vorteile:

Easy to update claims, and sorting is super helpful.

Nachteile:

I used to not enjoy that the reimbursements would import as partial dollars ,but now it's fized!

Michele
Insurance Administrator in USA
Automotive, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great company with superior customer service

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I am very satisfied with the software and the company as a whole.

Vorteile:

The software meets our company needs for tracking auto, property claims and certificates of insurance. I am not a tech savvy person, and I find it fairly easy to navigate through. They have the best customer service team. They are always there to help with questions and issues. They take their time in assisting when there is a problem. They truly care that their customers are happy.

Nachteile:

I do not have any complaints or dislikes about the company. I am very happy with their software.