Was ist Social Places?

Social Places Product Suites include:

Listings - Setup Optimize Manage Location pages across channels.

Reputation - Centralize & respond to feedback across multiple channels.

Social - Upload, Manage & Approve localised content at scale.

Ads - Paid Media & Data visualization across 100+ platforms.

Bookings - Booking & Appointment software built specifically for franchises.

Wer verwendet Social Places?

Customer feedback and reputation management platform designed for multi-location and franchise brands, restaurants, banks, telecommunication businesses, retailers, as well as government officials.

Wo kann Social Places bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Social Places
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Südafrika, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch

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Social Places – Videos und Bilder

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Videos zu Social Places
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Social Places

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99,00 $/Monat
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Social Places Funktionen

  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Chat / Messaging
  • Customer Journey Mapping
  • Feedback-Management
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sentiment-Analyse
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen für Social Places

Professionelle Online-Umfrage-Tools. Umfragen, Fragebögen, Formulare und Tests für Kundenerfahrung, Marktforschung, Personalabteilung und mehr!
Trustmary verbindet Kundenfeedback, Kundenbewertungen und Website, um mehr Konversionen (Leads, Verkäufe) zu generieren. Vollständig automatisiert.
Customer-focused companies of all sizes and across industries use Hello Customer to drive revenue by removing friction in CX experience
SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Verbessere deinen Kundenerfolg und deine Kundenbetreuung und betreue deine Kunden während ihres gesamten Lebenszyklus auf einer einzigen Plattform.
All-in-one-Feedback-Suite mit Omnichannel-Verteilung, visueller Anpassung und Erstellung von Umfragen während der gesamten Customer Journey. Erfahre mehr über Feedbackly
Verwalte alle deine digitalen Kundendienstkanäle über eine einzige Plattform.
SaaS-Plattform, die Enterprise-Service-Management durch automatisiertes Routing, Warnungen, Interaktionsverfolgung und vieles mehr bietet.
Sie bringen Feedback zurück. Unterhalte und motiviere Kunden mit unterhaltsamen Umfragen von Feedier, gamifiziere sie und mache sie wieder zu Spaß!
zenloop ist eine NPS-Plattform (SaaS). Die Lösung sammelt, analysiert und verwaltet NPS-Feedback für E-Commerce-Unternehmen in der Wachstumsphase.
1-Klick-Feedback-Tool, mit dem deine Kunden sofortiges Feedback geben können. Generiere deine eigenen Schaltflächen und bette sie überall ein.
Ermöglicht es jedem, professionelle Online-Umfragen schnell und einfach zu erstellen. Erfahre mehr über SurveyMonkey

Bewertungen über Social Places

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
86%
4
14%
Claudia M.
Claudia M.
Co-Founder in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Social Places Services

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Highly recommend! Very innovative product.

Vorteile:

Awesome and easy-to-use dashboard. Fantastic for scheduling social media content and enjoy the internal approval option. The reporting tool is excellent.

Nachteile:

It does have bugs every now and then however, they are attended to quickly and efficiently.

Antwort von Social Places

vor 8 Monaten

Hi Claudia Thank you for your review and feedback! We aim to provide the best possible insights and reporting to our Digital Partners. Social Places Team

Rachel R.
Copywriter and social media strategist in Südafrika
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Fantastic Socila media Managememet Platform

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Excellent service and easy to use platform

Vorteile:

Google reviews are easy to view and reply to. Content scheduling is a breeeze

Nachteile:

Wish we could group stores into categories so that we can share posts to a ready built group of stores instead of having to select each store every time we want to share to multiple stores

Antwort von Social Places

vor 8 Monaten

Hi Rachel, Thank you for the excellent review and feedback provided. We have officially launched our Location Groups features allowing you to schedule content for predefined groups of pages - for any assistance with this feature please contact your designated Account Manager or support@socialplaces.io. Social Places Team

Bella R.
Customer Care Agent in Südafrika
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very friendly to use

5 vor 8 Monaten

Vorteile:

the automated response that makes easy to communicate with customers.

Nachteile:

Not being able to communicate live with our customers.

Antwort von Social Places

vor 8 Monaten

Hi Bella, Thank you for taking the time to leave this awesome review. We appreciate all feedback. Social Places Team

Mariska M.
Marketing in Südafrika
Restaurants, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A professional company overall

5 vor 8 Monaten

Kommentare: I love working with the team at Social places. Every staff member is so friendly and professional and I feel that we have built such a great relationship with them over the years. They are extremely supporting and assist us with all our queries in such a short turnaround time.

Vorteile:

I love social places and their software as its so easy to use and we get all the information that we need from it.

Nachteile:

There wasn't anything in particular that I didn't like about the software.

Antwort von Social Places

vor 8 Monaten

Hi Mariska Thank you for your kind words and wonderful review! We look forward to continuing our Digital Partnership and keeping you Always On Brand. Social Places Team

Danisha G.
Customer Care Crew in Südafrika
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Social Places Review

4 vor 8 Monaten

Kommentare: I love working with Social Places. The team is amazing. Extremely friendly and helpful. Quick turn around times. Always available to assist

Vorteile:

I love that the system is easy to navigate and understand. I also love that changes can be made almost instantaneously with the help of their efficient IT/dev team

Nachteile:

There's not much that I dislike. The only thing I could recommend is for the review dashboard to look a little less full

Antwort von Social Places

vor 8 Monaten

Hi Danisha, Thanks for the awesome review and feedback. We look forward to continuing to keep you Always on Brand. Social Places Team

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