Was ist FirePoint?

Firepoint wurde von Immobilienmaklerbüros wie dir erstellt. Agents, Teamleitun, Maklerbüros und Kreditfachkräfte werden darauf aufmerksam gemacht, eine One-Stop-Ressource zu entwickeln, die Einblicke in die Geschäftsentwicklung bietet, Kundenbeziehungen verwaltet und Teams jeder Größe vernetzt und produktiv hält. Egal, ob du ein einzelner Agent bis, der gerade ein Team zusammenstellt oder eine Firma, die hunderte Geschäfte im Jahr tätigt, Firepoint hat die richtige Lösung, um dich beim Management und Wachstum deines Unternehmens zu unterstützen. Vereinbare deinen persönlichen Beratungstermin.

Wer verwendet FirePoint?

Immobilienmaklerbüros, die nach einer Lead-Management-Plattform suchen, die Lead-Generierung + IDX Website + CRM + Einblicke sowie Verantwortlichkeit umfasst.

Wo kann FirePoint bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Firepoint
  • Ansässig in Centennial, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Firepoint
  • Ansässig in Centennial, USA
  • 2014 gegründet
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  • Chat

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Englisch

FirePoint – Videos und Bilder

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FirePoint

175,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

FirePoint Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Immobilienverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Provisionsmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verwaltung von Auflistungen

Alternativen für FirePoint

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Bewertungen über FirePoint

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
13%
3
13%
1
8%
Jennifer
Jennifer
Ninja Mentor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We work with over 200 agents and Firepoint by far is one of the easiest to use platforms available.

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Very simple to get someone set up and working. Even those agents who don't like CRM's or technology in general can navigate the system relatively easily. For those that want more, Firepoint is able to be customized regardless of how many custom pages you want, how big your team is or how many clients you have.

Nachteile:

The only negative I can think of would be to be able to implement their list of upcoming features now (since I am not patient).

Lainie
Owner/Broker in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Comparable system to more expensive options with better customer service.

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We have been using Firepoint for more than a year now. We came from a much more expensive system and have found Firepoint to be just as good, if not better. The customer service we receive from our Account Manager and all the other staff at Firepoint far exceeds any of the other companies we work with. We also like that they are continually improving our system to make it as robust as possible. We look forward to working hand in hand with Firepoint for many years to come!

Nachteile:

We would like to see the system be more robust. Firepoint is still a startup, and we look forward to seeing how it grows in the future.

Mark
Team Lead in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Keep Moving and Save Your Time and Money

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: For the price, there are so many better options out there when you start getting into the $500-$700/mo price point. I felt like I was beta testing their program and providing basic feedback that should have already been implemented. After severing my subscription and providing direct feedback as to why I was leaving, they still grabbed the last payment per "Our policy" they said. Spending some time exploring other options before signing up for this one. If this was the only CRM I have used, then I might think it was okay, but it's not and it isn't. I signed up with the goal of doubling. my production from 40 to 80 sales per year. Instead I dropped slightly as I tried to "make it work".

Vorteile:

Like many CRM's, FirePoint offers an IDX Dashboard showing most active shoppers, integration with multiple platforms, and pre-created drip plans. There is a transaction management component, but it's not the most intuitive.

Nachteile:

As I became more familiar with the software, I noticed lots of opportunities. In fact, Firepoint created a forum to collect agent feedback and improve to software, but in 6 months, I didn't see any action on their part. A few opportunities I saw using the software: Cannot add profile client photos, the system does not automatically sync with email to track history, website design through Firepoint is dated and no way to track site metrics, no document storage, batched .csv uploads have to be emailed to them to upload (no straight through processing) and the layout made it hard to get a high level over view of transactions in escrow.

Thom
CEO/Desingnated Broker in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This product has been the best system for our business!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We switched over a few years back from another big platform and have been extremely happy! The cost savings and the usability of the system has made it totally worthwhile for the change. Our agents love using it and find it so user friendly. The reporting funtions help me keep agents accountable as well as track our marketing budgets.

Jason
CEO in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best crm I have used in our 20 years in business..

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Very professional team. The customer service is some of the best we have experienced in the past 20 years in real estate.

Nachteile:

We have no complaints. My team would like features released faster, however every feature that is released works, from my perspective a proper working system is better than a fast product launch.