TurnoverBnB

von TurnoverBnB

4.5 / 5 4 Bewertungen
TurnoverBnB

Wer nutzt diese Software?

Vacation Rental Hosts and Cleaners

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • TurnoverBnB
  • https://TurnoverBnB.com

Über TurnoverBnB

TurnoverBnB is a free online platform that helps vacation rental hosts with turnovers by offering hosts cloud-based software to automatically schedule their cleaners. By syncing with hosts' existing Airbnb, VRBO (Homeaway) or iCal calendars, hosts can automatically schedule their cleaners via our mobile app or email. In addition, TurnoverBnB also allows hosts to find local cleaners for their short-term rental cleaning.

TurnoverBnB Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Eigentümer-Aussagen
  • Gast-Kommentare / Bewertungen
  • Gebühren- / Kommissionsmanagement
  • Haushaltungsmanagement
  • Immobilien-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Reservierung-Management
  • Zahlungsabwicklung

Die hilfreichsten Reviews für TurnoverBnB

Great software for hosts and cleaners

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.11.2018
Joe W.
Cohost
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Turnoverbnb has resolved our scheduling issues associated with our cleaners. It seamlessly syncs to our Airbnb calendars and is great at reminding us when there is a canceled or unaccepted cleaning. I would recommend to any Airbnb host.

Vorteile: It is extremely easy to use, and it is very affordable considering the services they offer.

Nachteile: The cleaners are not vetted very well, have to do the info digging yourself. Would like to see more about them in a profile (i.e. are they a company/individual, insured, etc).

This is a little app that does a whole lot for those of us trying to co-ordinate cleaning for airbnb

Mit Google übersetzen Bewertet am 21.3.2018
Paula S.
owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It will help me communicate with all the people that work with and for me, without having to resort to texts or separate emails, and help me keep track of the schedule of things that are to be done.

Vorteile: Has a lot of features that are important and not a lot that aren't. The developer was quick to help me figure something out, and also to implement a suggestion I had. Really interesting idea, timely, and very needed in the field.

Nachteile: There's nothing really that I don't like....there are many features, and I haven't tried them all yet. The proof of the pudding will be when we get busy again this summer.

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