Deluxe eChecks

Deluxe eChecks

von Deluxe Enterprise Operations

Wer verwendet Deluxe eChecks?

Deluxe eChecks sind die richtige Wahl für jedes Unternehmen, das Zahlungen verarbeitet und nach einer effizienten und kostengünstigen Möglichkeit zur Verbesserung ihrer Zahlungsprozesse sucht.

Was ist Deluxe eChecks?

Webbasiertes Tool zur Zahlungsverarbeitung, das Unternehmen bei Rechnungszahlungen, Datensicherheit und Cashflowmanagement unterstützt.

Deluxe eChecks – Details

Deluxe Enterprise Operations

https://www.deluxe.com/

Gegründet 1915

Deluxe eChecks – Preisübersicht

Deluxe eChecks ist verfügbar ab 30,00 $/einmalig. Deluxe eChecks bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Deluxe eChecks findest du unten.

Startpreis

30,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Deluxe eChecks Funktionen

Zahlungsabwicklung Software
ACH Scheck-Transaktionen
Belegdruck
Bitcoin-kompatibel
EC-Karten-Unterstützung
Geschenkkarten-Management
Integration von Zahlungsabwicklungsdiensten
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
Unterschriften-Erfassung
Verkaufspunkt POS-Transaktionen
Wiederkehrende Abrechnung

Deluxe eChecks – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Gabriel A.
President/CEO
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2018

"Great service that makes paying out people WAY easier than issuing paper checks"

Kommentare: They need to finish some basic functionality and integrations, but once that is done, this is a total 10/10 service

Vorteile: This has totally changed our payout process, allowing us to quickly and instantly pay out a lot of clients. It's a really fantastic solution that has saved us money and improved our service. We are really happy with it!

Nachteile: There are some drawbacks though: 1) It's been around a few years but still lacks a lot of features. You cannot filter our, search, or even go to a particular page on the payees list. We have 40 pages of payees and if I want to find "John Smith", I literally have to keep clicking page over and over and over. I'm dead serious! 2) Very large checks may have difficulty cashing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.4.2018
Shelley S.
Financial Administrator
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2018

"Same as the cost of a stamp!"

Kommentare: This program costs the exact same or less than a stamp, and in addition to saving my company money, it saves me time. It also saves my colleagues the stress of waiting for a check in the mail. I was able to still reimburse one person after she had to take an emergency flight out of state due to a parent's stroke, and I know having those funds quickly was helpful at that time. I love that I can send all of the emails, regardless of how many, at the click of a button, and only one of my colleagues (who uses an online-only bank) has had an issue depositing the check on his end. I would recommend this program to ANYONE who reimburses employees, even if they're all in the same office.

Vorteile: I love basically everything about this software - ease of use, the cost, the time it saves me. I work out of a different location than the majority of the rest of my colleagues, and using Deluxe eChecks enables me to make sure they are reimbursed quickly without the risk of their check being lost in the mail. It integrates almost seamlessly into Quickbooks, and I'm nowhere near an expert in Quickbooks.

Nachteile: Customer Service (both the support pages and the live chat) was less than desirable when I first added the program to Quickbooks - the issue was simple: I needed to add bank account information to my chart of accounts, but the level of service I was treated to during that process was not up to the same standard that the product maintains.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2018
Verifizierter Rezensent
Chief Operating Officer
Gewerbeimmobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2018

"Simple, Quick, and Easy to use."

Kommentare: Very positive experience with Deluxe eChecks. Have called their customer service department and found them to be very positive and helpful.

Vorteile: Love the simplicity, the user interface, and the service of E Checking. I have used Deluxe E Checking for 5 years with no errors.

Nachteile: The cost per check is a bit expensive, but the trade off in convenience is worth it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2018
Jessica A.
Customer Care Agent
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019

"Not Complicated, But Time Consuming"

Kommentare: I hated ordering checks because of the time it took to go through every step, it feels like it could be streamlined. However it's a pretty clean program and support is helpful when you can get it.

Vorteile: It was pretty straightforward to use, the interface wasn't super busy or dated. There were also some customization features.

Nachteile: It took like 20 minutes to order checks for a customer if it was their first order, and who likes to be on a call with an agent that long? The customer support could be difficult to reach at times as well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019
Ari M.
Engagement Coordinator
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2019

"Easy for me to receive my checks through work!"

Vorteile: This is such a quick and easy solution for me to get my weekly checks

Nachteile: none. this service has given me no issues

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2019