Was ist ShipBob?

Wer verwendet ShipBob?

ShipBob bietet Versand- und Fulfillment-Services für E-Commerce-Unternehmen. Eine skalierbare und nutzerfreundliche Fulfillment-Lösung, mit der E-Commerce-Unternehmen Logistik im Amazon-Maßstab stemmen können.

Wo kann ShipBob bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ShipBob
  • Ansässig in Chicago, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ShipBob
  • Ansässig in Chicago, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
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Sprachen

Englisch

ShipBob – Videos und Bilder

ShipBob Software - 1
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Videos zu ShipBob
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ShipBob

N/A
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Nicht verfügbar
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1.850,00 $/Monat
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9,00 $/Monat
Kostenlose Version
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ShipBob Funktionen

  • 3PL-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestell-Management
  • Bestückung
  • E-Commerce-Management
  • Import- / Export-Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferpreisberechnung
  • Luftfracht
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Sendungsverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Transportmanagement
  • Versand auf dem Landweg
  • Versand-Management
  • Versandetiketten
  • Wiederkehrende Bestellungen

Alternativen für ShipBob

Veeqo kümmert sich um Inventar, Bestellungen und Versand – damit deine Marke schnell wächst und Kunden eine erstklassige Erfahrung genießen.
Transportation management tool that helps monitor transported loads, control departure/arrival timings, and manage fleet maintenance.
Bestandsaufnahme und Bestell-Management-Plattform, mit Auftragsabwicklung die Optimierungs- und Automatisierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb.
Führende cloudbasierte Lager-/Inventarsoftware, zugeschnitten auf Online-E-Commerce, Großhandel und 3PL-Unternehmen.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Cloudbasiertes, unternehmenstaugliches Inventarmanagement-System für den KMU-Markt.
B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
Neurored ist eine führende TMS- und SCM-Anwendung auf Salesforce AppExchange.
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Bestands- und Auftragsmanagement für wachsende Unternehmen. Erfahre mehr über Zoho Inventory
eHub is a shipping API designed to help you save on your domestic & international shipping rates while offering unparalleled support.
Konzipiert für kleinere KMUs (kleine und mittlere Unternehmen). Führe dein GESAMTES Unternehmen in einer einzigen Cloud-Suite.

Bewertungen über ShipBob

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
20%
3
2%
2
7%
1
20%
Jon
Jon
Founder & President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our Most Often Recommended Fulfillment Provider

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

We're a conversion rate optimization firm who helps ecommerce brands choose vendors who add to the customer experience, which includes fulfillment. As you can imagine, having a fulfillment partner who can ship in 2 days to any location in the mainland USA is crucial to increasing conversion rates –– and competing with Amazon.

Nachteile:

We honestly haven't heard any complaints once we've recommended ShipBob – and working with their team to help onboard ecommerce brands we've recommended has always been a pleasure.

Jazmen
Owner in USA
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Overall Thoughts About ShipBob Experience

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I have been in partnership with ShipBob for 2 years now. Overall my experience has been a positive one. There have been hiccups throughout the years but what I appreciate about ShipBob the most is that they’re always willing to correct any mishaps.

Vorteile:

User friendly software. Customer support is reliable & transparent.

Nachteile:

Sometimes the response is slow with loading pages.

Antwort von ShipBob

vor 3 Jahren

Jaz, thanks so much for taking the time to visit with us in person and leave this review. Keep up the success!

Verifizierter Rezensent
CEO in Portugal
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Worst 3PL we have ever used

1,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Whatever you use, do not use ShipBob. They are one of the worst 3PL providers, please look at other 3PL's. Also, look at other sources of reviews such as Reddit before picking your 3PL's. All our orders that went out were incorrectly put together, they overcharged us for items, they moved items from warehouse to warehouse and lost all our items, and they mixed SKU's. Which meant all the wrong products were being sent to people. They put us in contact with 'customer success managers' that had zero influence on the day-to-day operations. Their contracts also ridiculously state that they're not liable for any mistakes either which is not what you want from a 3PL.

Vorteile:

- Nice API - Sandbox Environment - Nice dashboard

Nachteile:

- Everything - Overcharged for kitting - Missing items in each box sent out - SKU's completely interchanged - Extremely expensive kitting for incorrect kitting - Missing SLA's - Moved our inventory themselves, which messed up the move and started charging us for URO's that they created themselves.

Antwort von ShipBob

vor 3 Wochen

Hi there, We are so sorry to read about your experience. We would like to investigate what happened, as we take this very seriously and want to make sure our users are listened to. Could you please send me an email with your contact info so we can look into this? Thank you.

Louisa
Product Manager in USA
E-Learning, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platform for those starting with fulfillment

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Shipbob was a great and budget-friendly resource for my company's needs. We needed a fulfillment center that was easy to work with and didn't have too many requirements around how to package items for shipping. Shipping rates are fair and support is always willing to audit our orders for any discrepancies. I only have positive things to say about Shipbob and recommend them for any company who's looking for a fulfillment center.

Vorteile:

The dashboard is easy to use. Customer service is great and answers all of my questions quickly.

Nachteile:

Order and product pages load slowly. I've had issues with posters getting damaged in shipping.

Steven
Steven
Private Capital Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Shipping Option for High-Volume E-commerce start ups

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Shipbob does a great job making it easy for anyone to run a high-volume e-commerce site. Their team is very helpful during the onboarding process, and their platform is very easy for anyone to use. Their support team is very responsive and clear up issues quickly. When I was in search of a company to package and ship, Shipbob was able to take inventory within days after the first call and our site was live shortly thereafter. I don't think there is anyone else in the market that has that ability at the moment. I still work a full-time job in banking and have very little knowledge of logistics or shipping, Shipbob handles all of that for me and now with their amount of locations growing it is only getting easier to service our customers in all 50 states.

Vorteile:

The Shipbob platform is easy, their support team is responsive, orders get packaged and shipped and I don't have to touch a thing. I work full time in banking but still run a company on the side that generates a lot of orders that need to be packaged and shipped. This may the most user friendly platform and any issues are resolved quickly via emailing their support team.

Nachteile:

The app works well but no where near as good as the online site.